۸۰۰۳۱۰
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

پاسخ ایران به ادعای حقوق بشری آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دفاع دولت آمریکا از حقوق بشر به ازای میزان دلارهای دریافتی، تنها موجب استهزاء و قلب واژه حقوق بشر خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دفاع دولت آمریکا از حقوق بشر به ازای میزان دلارهای دریافتی، تنها موجب استهزاء و قلب واژه حقوق بشر خواهد شد.

بهرام قاسمی در واکنش به سخنان اخیر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در خصوص تروریسم و حقوق بشر در ایران گفت: از مقامات دولتی که موضوع حقوق بشر و جان انسان‌ها را به حجم مبادلات تجاری و میزان دلارهای دریافتی ناشی از قراردادهای ایالات متحده آمریکا پیوند می‌زنند، بیش از این انتظاری نمی رود؛ البته مژده باد آزادگان جهان را که کشوری مانند آمریکا دیگر نیازی به پرده پوشی و کتمان استانداردهای دوگانه پیشین خود نمی بیند و امروز مقامات این کشور با صراحتی تمام و بی هیچ ندامتی و با بی شرمی کم سابقه ای، تحت لوای شعارهای فریبنده انسانی و فریادهای حقوق بشری.

در حال ترویج الگوی جدیدی از دفاع از حقوق بشر بر مبنای حجم قراردادهای تسلیحاتی هستند و در همین راستا، دست برخی رژیم های ضدبشری متحد خود را باز می گذارند تا میلیون‌ها کودک، زن و انسان بی گناه را در برخی از کشورهای منطقه به خاک و خون بکشند، آنها را برای چندین سال با قحطی و بیماری روبرو کنند و مدارس، بیمارستان ها و جشن های عروسی و مراسم های عزاداری آنها را با پیشرفته ترین جنگنده‌ها بمباران کنند.

وی افزود: در چنین شرایطی، آمریکا نمی تواند و نباید در جایگاهی دروغین و کاملا رسوا، برای امنیت در جهان و حقوق بشر در دیگر کشورها، آه و ناله کند و اشک بریزد؛ دفاع دولت آمریکا از حقوق بشر به ازای میزان دلارهای دریافتی، تنها موجب استهزاء و قلب واژه حقوق بشر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب جبری جبر جغرافیا

      باید یکی مثل این بشه سخنگو

      اصلا تو کی هستی که در رابطه با امریکا صحبت میکنی

      پاسخ ها

      • aztor

        انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال...
        استاندارد دوگانه دولت ترامپ در برابر کشورهایی مثل امارات و عربستان که بدترین فحایع جنگی بعد سال 2000 رو ایجاد کردن و ایران کاملا مشخصه

    • خدا

      کاری به ادعای آمریکا نداریم،اما خدایش شما معنی حقوق بشر را میدونی ،یکی از موارد نقض حقوق بشر زندگی فوق مرفه ومدرن سیاسیون از پول وبودجه عمومی و زندگی فلاکت بار اعم مردم است که الا ماشاله در جامعه ما بشدت مورد نقض اه،نه؟؟؟

    • ح

      شما که ادعای حقوق بشری اسلامی دارید واقعا انصاف یکی بخاطر تورم و گرانی و بیکاری زیر فشار زندگی له بشه و دیگری با پول مردم همراه خانواده بره جهانگردی و خوشگذرونی در کشورهایی که بخاطر سیاست امثال شما مردم را تحریم کرده اند. واقعا آینه حقوق بشر؟

    • حسن

      خدا ببین کی داره از حقوق بشر حرف میزنه آمریکا که بزرکترین نقض کننده جهان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج