۸۰۰۳۴۲
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

علت مخالفت با حذف پرواز‌های چارتری

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: با حذف پروازهای چارتری مخالفیم و درخواست کرده‌ایم سیاست‌گذاری آن به سازمان میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری واگذار شود.

تسنیم نوشت: معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: با حذف پروازهای چارتری مخالفیم و درخواست کرده‌ایم سیاست‌گذاری آن به سازمان میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری واگذار شود.

ولی تیموری با اشاره به اینکه نه تنها پیگیری موضوع افزایش نرخ بلیت هواپیما را رها نکرده‌ایم، بلکه همچنان با سازمان هواپیمایی در این مسیر همکاری داریم، اظهار داشت: در آخرین مذاکرات درحالی که سازمان هواپیمایی خواهان حذف پروازهای چارتری بود، ما با آن مخالف کردیم چون این پروازها را نیاز صنعت گردشگری می‌دانیم.

وی توضیح داد: وقتی مقصد جدیدی در گردشگری تعریف می‌شود که هنوز زیرساخت پروازی مناسبی ندارد، این پروازهای چارتر است که خلأ آن را پوشش می‌دهد. منتهی نظر ما این است که برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری پروازهای چارتر باید در اختیار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بخش خصوصی مرتبط با آن قرار گیرد.

تیموری درباره دیدگاه سازمان هواپیمایی درباره پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: آن‌ها متقاعد شده‌اند که پروازهای چارتر زیان‌بخش است، درصورتی‌که ما از آن دفاع می‌کنیم و آن را بخشی از خدمات و زیرساخت گردشگری می‌دانیم. مشکل‌ساز شدن این پروازها به خاطر آن است که مدیریتش با یک سازمان (هواپیمایی) است و مصرف‌کننده و مسؤلیت آن با سازمان دیگری (میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) است، درحالی‌که اگر برنامه‌ریزی آن را به سازمان بسپارند می‌توان از آن به عنوان مزیت استفاده کرد.

وی تاکید کرد: ما با درآمد پروازهای چارتری کاری نداریم، منظورمان از این درخواست آن بوده، سایت‌گذاری مربوط به آن را دست‌کم مشترک با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام دهند، چون مصرف‌کننده آن در این بخش تعریف شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بلیط هواپیما و چارتر را ارزان کنید

    • عبدالامیر شایانفر

      پروازهای چارتر یه بسیار خوب می‌باشد من وتمام مردم با آن موافقم زیرا هرگز هواپیما خالی از مبدا پرواز نمی کند و گاهی به نفع قشر ضعیف جامعه میباشد

    • mmmooonnnniii

      مگه کسی میتواند جلوی پرواز های چارتر را بگیرد تمام چارتر ها اجاره آقازاده ها هستن مگه میشه مگه داریم ای بابا

    • بدون نام

      بلیط چارتر برای خیلی ها نون داشت و حسابی پول به جیب می زنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج