۸۰۰۳۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عامل نابودی رئال مقابل ایبار؛ نفوذی از بارسلونا!

مدافع چپ ایبار روی هر سه گل تیمش در مقابل رئال مادرید تاثیرگذار بود.

وبسایت نود: رئال مادرید عصر امروز در مسابقه هفته سیزدهم لالیگا مقابل ایبار با نتیجه سنگین ۳-۰ شکست خورد تا سانتیاگو سولاری بعد از ۴ پیروزی متوالی، بالاخره طعم شکست را بچشد.

بدون شک بهترین بازیکن این مسابقه مارک کوکورلا، مدافع چپ ایبار بود که روی هر سه گل تیمش تاثیرگذار بود و شاید اگر کمی خوش شانس تر بود، به جای یک پاس گل هر سه پاس گل مردان مندیلیبار به نام او ثبت می‌شد.

عامل نابودی رئال مقابل ایبار؛ نفوذی از بارسلونا!

روی گل اول کوکورلا با حرکت خوب خود توپ را به زمین رئال آورد و بعد از یک رفت و برگشت، با ارسالی از سمت چپ موقعیت سازی کرد؛ موقعیتی که بعد از یک فعل و انفعال توسط اسکالانته به گل تبدیل شد. گل دوم نیز روی توپ ربایی کوکورلا از آلوارو اودریوزولا و ارسال او برای انریک رقم خورد.

کوکورلا روی گل سوم نیز با ارسال خود توپ را روی تیر یک به انریک رساند و بعد از اثر ناقص انریک، کیکه آن را به گل بدل کرد تا شگفتی ایپوروا تکمیل شود. اما ستاره امروز این میدان کوچک کیست؟

عامل نابودی رئال مقابل ایبار؛ نفوذی از بارسلونا!

مارک کوکورلای ۲۰ ساله که دوران کودکی را در آکادمی اسپانیول گذرانده بود، در ۱۴ سالگی به بارسلونا منتقل شد و ادامه راه پیشرفت خود را در لاماسیا طی کرد.

کوکورلا در روز ۲۴ اکتبر ۲۰۱۷ و در بازی کوپا دل‌ری مقابل مورسیا به جای لوکاس دینیه به میدان آمد تا اولین تجربه خود را با پیراهن تیم اصلی تجربه کند. او در فصل ۱۸-۲۰۱۷، ۳۷ بازی برای بارسلونای بی انجام داد و یک گل نیز به ثمر رساند.

عامل نابودی رئال مقابل ایبار؛ نفوذی از بارسلونا!

کوکورلا در تور پیش فصل شاگردان والورده به همراه نفرات اصلی به آمریکا سفر کرد و در دیدار آبی اناری ها برابر تاتنهام در چمپیونزکاپ 44 دقیقه بازی کرد. با این وجود والورده برای کوکورلا در تیم خود جایی را متصور نبود تا مدافع 20 ساله در ابتدای فصل با قراردادی قرضی و به مدت یک سال راهی ایبار شود.

در ایبار نیز مدتی به طول انجامید تا کوکورلا وارد ترکیب مندیلیبار شود. او نخستین بازی خود را برای ایبار در هفته ششم و برابر اسپانیول انجام داد. بعد از حضوری 24 دقیقه ای در بازی هفته یازدهم برابر آلاوز، که با ارسال پاس گل برای جوان جردن همراه بود، کوکورلا خود را در ترکیب اصلی ثابت کرد و امروز در دومین بازی فیکس متوالی برابر تیمی به بزرگی رئال مادرید درخشید. او با این نمایش ها نشان داده تشنه بازگشت به نیوکمپ در سریع ترین زمان ممکن است.

عامل نابودی رئال مقابل ایبار؛ نفوذی از بارسلونا!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج