۸۰۰۳۷۱
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

طرح آمریکا برای حذف رقبای ابوبکر بغدادی

یکی از فرماندهان حشد شعبی عراق از اقدامات آمریکا برای حذف رقبای ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش با هدف بقای وی برای عملی کردن سیاست‌های مدنظر واشنگتن در منطقه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: یکی از فرماندهان حشد شعبی عراق از اقدامات آمریکا برای حذف رقبای ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش با هدف بقای وی برای عملی کردن سیاست‌های مدنظر واشنگتن در منطقه خبر داد.

جبار المعموری، فرمانده حشد شعبی عراق اعلام کرد که سرکرده‌های مهم داعش چند روز پیش نشست محرمانه‌ای در شهرکی در سوریه و در نزدیکی مرزهای عراق برگزار کردند. مکان نشست بمب‌گذاری شده بود و در نتیجه آن پنج تن از سرکرده‌های داعش کشته شدند.

وی در ادامه افزود: طبق اطلاعات به دست آمده، تمامی کشته شدگان از حامیان برکنار شدن ابوبکر بغدادی از کرسی سرکردگی داعش بودند و به غیر از یک نفر همگی کشته شدگان از سرکرده‌های عراقی و سوری بودند و یکی از آن‌ها مراکشی بود.

المعموری همچنین خاطرنشان کرد: شمار زیادی از سرکرده‌های داعش که در ماه‌های گذشته از سوی پهپادهای آمریکایی کشته شده‌اند، اساساً از رقیبان ابوبکر بغدادی و از مخالفان وی بوده‌اند و این امر بدین معناست که آمریکا طرح حذف زودهنگام آن‌ها را کلید زده است و این امر بر این موضوع تاکید دارد که میان آمریکا و بغدادی ائتلافی وجود دارد تا آمریکا توانایی‌های بغدادی را تقویت کند تا داعش باقی بماند و برنامه‌های واشنگتن در این منطقه اجرا شود.

طبق اطلاعات به دست آمده، اعضای گروه تروریستی داعش در مناطقی در سوریه در نزدیکی مرزها با عراق مستقر هستند و اخباری از حضور بغدادی در یکی از این مناطق وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      این خبر از اصل دروغ است .

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        کدخدا پرست که باشی
        این حرفارم میزنی

    • بدون نام

      الان کشته مرده های امریکا میان میگن اخبار دروغه. توهم توطعه و این چیزاس.

    • آدولف هیتلر

      اومدن ابوبکر البغدادی به افغانستان میتونه اتفاق خوبی باشه به این که ما افغانها رو بهتر میشناسیم خودشون ثابت میکنن با ما هیچ وقت برادری نداشتند اونها قرار بود زره زره نابودمون کنند ولی حالا تصمیم میگیرند روش شون رو عوض کنند حمله طوفانی به ماکنند و این یعنی رسوایی اونها دیگه نمیتونند به روش قبلی برگردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج