۸۰۰۵۵
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

ماجرای کارت هدیه میلیاردی تامین اجتماعی

کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی با انتشار گزارش ۸۳ صفحه ای به تشریح تخلفات سازمان تامین اجتماعی در واگذاری ۱۳۸ شرکت انحصاری به ارزش ۴ میلیارد یورو به بابک زنجانی و همچنین پرداخت کارت هدیه های میلیاردی به ۳۷ نفر از نمایندگان مجلس و برخی مقامات دولتی از جمله معاون اول سابق رئیس جمهور پرداخته است.

خبرگزاری مهر: کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی با انتشار گزارش ۸۳ صفحه ای به تشریح تخلفات سازمان تامین اجتماعی در واگذاری ۱۳۸ شرکت انحصاری به ارزش ۴ میلیارد یورو به بابک زنجانی و همچنین پرداخت کارت هدیه های میلیاردی به ۳۷ نفر از نمایندگان مجلس و برخی مقامات دولتی از جمله معاون اول سابق رئیس جمهور پرداخته است.

در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی و شرکت های تابعه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

ایرج عبدی نماینده مردم خرم آباد گزارش این کمیسیون را قرائت کرد.

در بخشی از این گزارش به قرارداد واگذاری انحصاری ۱۳۸ شرکت سورینت قشم اشاره شده است.

این تفاهمنامه بین سازمان تامین اجتماعی و شرکت هولدینگ سورینت قشم به مدیریت بابک زنجانی منعقد گردیده و تا سقف ۴ میلیارد یورو معادل ۱۳۸ شرکت متعلق به سازمان تامین اجتماعی به شرکت مذکور واگذار گردیده است که شامل هواپیمایی جمهوری اسلامی، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان، بانک صادرات، هتل های هما، پتروشیمی غدیر، پتروشیمی تبریز، شرکت ملی نفتکش، چوب و کاغذ ایران، شرکت های مختلف بیمه ای (ملت، میهن، دانا، پارسیان)، کشتیرانی جمهوری اسلامی، بانک های مختلف از جمله پاسارگاد، تات، پارسیان، دی و ... بوده است.

در ادامه در قسمتی از این گزارش به تخلفات سازمان تامین اجتماعی در پرداخت مبالغی در سال ۹۱ و۶ ماهه اول سال ۹۲ به افراد اشاره شده است که شامل ۱-۵۰ میلیون تومان کارت هدیه به رحیمی معاون اول رئیس جمهور. ۲- ۱۰۰ میلیون تومان به عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. ۳- ۱۰۰ میلیون تومان به شیخ الاسلام معاون وقت اجتماعی رئیس جمهور.

در بخش دیگری از این گزارش به پرداخت ۲۰ میلیارد و ۹۱۲ میلیون و ۸۶۶ هزار ریال کارت هدیه در سال ۹۱ و همچنین ۱۷ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال کارت هدیه در ۵ ماهه اول سال ۹۲ اشاره شده است.

در این قسمت همچنین به پرداخت ۱ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال کارت هدیه از سوی مدیرعامل سازمان به ۳۷ نفر از نمایندگان مجلس در اردیبهشت ماه سال جاری اشاره شده که مرتضوی حاضر به افشای هویت این نمایندگان نشده است.

علاوه بر این در این گزارش به اختصاص ۸۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت برگزاری همایش شصتمین سالگرد سازمان تامین اجتماعی اشاره شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باباکرم

      احمدی بازهم بگوپاکترین دولت بعدازانقلاب قاطعانه ازدادستان کل کشوربعنوان مدعی العموم تقاضای برخوردقاطع ودرشاءن نظام راداریم

    • ترسو

      "مرتضوی حاضر به افشای هویت این نمایندگان نشده است. "؟؟؟؟؟ غیر ممکن است مرتضوی نام این نمایندگان رو نگوید ! بلکه بر عکس اول از همه اسم اونا رو میبره . فاش نشدن اسم این گروه از عصاره فضایل !!! ملت فقط محض مصلحت میباشد . اگه میخواین اعتماد عمومی رو کسب کنید اسم شونو بگین !

    • بدون نام

      دولت قبل درامدش خوب بوده بخاطر همين تقسيم كرده اند بين خودشان تا پول زيادي در دست مردم موجب تورم نشود...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج