۸۰۰۵۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عثمان دمبله، ناجی شلخته بارسا!

عثمان دمبله، ستاره بارسلونا، گل تساوی بخش دیدار شب گذشته دو تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا را به ثمر رساند.

ورزش سه: عثمان دمبله، ستاره بارسلونا، گل تساوی بخش دیدار شب گذشته دو تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا را به ثمر رساند.

بازی بسته و درگیرانه که سرانجام دقیقه ۷۷، وقتی دیگو کاستا، سانتر خوب گریزمان از روی نقطه کرنر را به گل تبدیل کرد، جانی تازه گرفت. بارسلونا که به دنبال کسب دومین قهرمانی پیاپی در لالیگاست، روی پاس خوب لیونل مسی و ضربه دقیق عثمان دمبله در دقیقه ۹۰ توانست کار را به تساوی بکشاند.

عثمان دمبله، ناجی شلخته بارسا!

بارسلونا باید به دمبله باور داشته باشد

عثمان دمبله پس از اینکه از فهرست دیدار با بتیس خط خورد، برای بازی شب گذشته به فهرست بازگشت. مهاجم فرانسوی به خاطر تاخیر در حضور در تمرینات تیمش، از سوی باشگاه تحت فشار قرار گرفته که اگر این روند را ادامه دهد، به فروش خواهد رسید.

دمبله بازی را از نیمکت آغاز کرد ولی در دقیقه 80، پس از اینکه بارسا عقب افتاد، به جای آرتور به میدان رفت. این تعویض، تعویضی کلیدی بود زیرا دمبله بار دیگر با یک گل، کاتالان ها را به بازی برگرداند. ستاره فرانسوی با اعتماد به نفس به سمت دروازه حریف رفت و فیلیپه لوئیس را رد کرد،

سپس توپ را به آرامی از کنار یان اوبلاک وارد دروازه اتلتیکو کرد. در حقیقت، تا به اینجا فصل، هیچ بازیکنی در لالیگا به اندازه عثمان دمبله برای تیمش امتیاز کسب نکرده است. او به تنهایی با 5 گلی که زده، تیمش را به 7 امتیاز رسانده است.

عثمان دمبله، ناجی شلخته بارسا!

گل تساوی بخش او یعنی بارسا در صدر جدول باقی ماند و بالاتر از اتلتیکو در کورس قهرمانی قرار گرفت. دمبله می‌تواند یک خرید ناموفق شناخته شود، به خصوص اینکه او با ۱۳۵.۵ میلیون پوند به بارسا پیوسته است.

او به خاطر توپ از دست دادن های فراوان تحت فشار بود و لوئیس سوارز اخیرا گفته بود که دمبله باید تمرکز بیشتری روی فوتبالش انجام دهد. با این حال، شکی نیست که او توانایی فنی و هجومی فوق العاده ای دارد و می‌تواند خطری برای تمام تیم‌ها باشد. گل او مقابل اتلتیکو دلیلی بود که چرا بارسا باید به او اعتماد کند و به رشد و رسیدن او به پتانسیل واقعی اش کمک کند.

اتلتیکو آماده جلو زدن از بارسلونا نیست

اتلتیکو در کورس قهرمانی باقی ماند ولی تساوی شب گذشته نشان داد که آنها هنوز آماده رقابت با بارسلونا برای قهرمانی نیستند. دیگو سیمئونه هیچگاه در لالیگا بارسلونا را شکست نداده و گل دیرهنگام دمبله در بازی شب گذشته بدین معنا بود که سیمئونه همچنان باید به دنبال کسب پیروزی مقابل کاتالان ها باشد.

عثمان دمبله، ناجی شلخته بارسا!

اتلتیکو بدون بازیکنان کلیدی خود مثل دیگو گودین، خوزه مینز و خوانفران بود. با این حال، آنها به بارسا فرصت ندادند که کار خاصی انجام دهد. البته خود نیز در موقعیت سازی دچار مشکل شده و در نیمه اول تنها یک شوت به سمت دروازه حریف داشتند.

پس از اینکه از حریف پیش افتادند، تنها 10 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود. اگر آنها می‌توانستند برتری را حفظ کنند، بالاتر از بارسا در جدول قرار می‌گرفتند. با این حال، بارسلونا به روند هجومی اش ادامه داد و گل دقایق پایانی دمبله تعیین کرد که اتلتیکو برنده این دیدار نخواهد بود.

سیمئونه ترکیب بسیار با استعدادی را به زمین فرستاد ولی به نظر می‌رسد آنها با تیم 2014 که قهرمان لالیگا شد تفاوت‌هایی دارند. اتلتیکو همچنین عمق بارسا را در ترکیبش ندارد و هر چند که شکی نیست تا پایان در کورس قهرمانی خواهند بود ولی بعید است که قهرمان شوند.

چه چیز در پیش است؟

هر دو تیم در چمپیونزلیگ بازی خواهند داشت. اتلتیکو روز چهارشنبه به مصاف موناکو می‌رود و بارسا مقابل آیندهوون بازی خواهد کرد. دو تیم سپس در روز یکشنبه به لالیگا بازمی‌گردند. اتلتیکو مقابل خیرونا و بارسا میزبان ویارئال.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج