۸۰۰۶۷۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بوستانی: باید محرومیت و کسر امتیاز رفع شود

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید برای بقا در لیگ برتر نیازمند رفع محرومیت از فصل نقل و انتقالات و بازگرداندن ۶ امتیاز به حساب تیمش است.

ایسنا: کریم بوستانی، سرمربی استقلال خوزستان بعد از شکست تیمش مقابل همنام تهرانی در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه نخست بازی زیبا و خوبی صورت گرفت. حریف موقعیت داشت اما ما هم خوب بودیم. قبل از بازی اتفاقات مختلفی در باشگاه رخ داده بود؛ با این وجود خوب عمل کردیم.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه تیمش همچنان روی اشتباهات فردی گل می‌خورد، افزود: ما گل نزدیم ولی تنها با یک گل باختیم.

او با اشاره به کسر ۶ امتیاز از تیمش یادآور شد: وضعیت روحی تیم به خاطر این اتفاق خوب نیست. مدیریت در حال بازگرداندن این شش امتیاز و رفع محرومیت از فصل نقل و انتقالات است.

سرمربی استقلال خوزستان با تاکید بر لزوم تقویت این تیم در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: باید مشکل محرومیت و کسر شش امتیاز از تیم حل شود. شاید در لیگ برتر بمانیم که حاصل غیرت و تلاش بازیکنان است اما در غیر این صورت باید مشکلات رفع شود تا بازیکن بگیریم.

بوستانی درباره کسر شش امتیاز و محرومیت تیمش از فصل نقل و انتقالات افزود: ما بدهکار هستیم و باید این بدهی‌ها پرداخت شود تا بازیکن جذب کنیم.

او با تشکر از سرمربی سابق استقلال خوزستان گفت: داریوش یزدی خیلی برای تیم زحمت کشید. او توانست با تلاش بازیکنان ۱۰ امتیاز کسب کند. با مربیان زیادی کار کردم اما یزدی مربی با دانش و سالمی است و فقط به خاطر اتفاقاتی که در باشگاه رخ داد، از تیم رفت. ای کاش مسئولان او را حفظ می ‌کردند و در همین حین گزینه بعدی را انتخاب می‌کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      توهین به شعور مخاطب در چه حد آقای بوستانی چطور ۶امتیاز برمیگرده رای فیفاست نه فدراسیون ۵ستاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج