۸۰۰۶۸۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

هیچ‌کس نمی‌تواند این درد را تحمل کند

هافبک دفاعی پرسپولیس در حالی که یکی از بهترین بازیکنان تیمش در جدال با تراکتورسازی بود، مجبور به ترک زمین به دلیل مصدومیت مجدد از ناحیه کتف شد.

ورزش سه: کمال کامیابی نیا بار دیگر به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف بازی را نیمه کاره به مقصد بیمارستان رها کرد تا زیر نظر کادرپزشکی بیمارستان کتف خود را بار دیگر جا بیندازد.

هافبک پرسپولیس که یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این دیدار بود و تا زمانی که در زمین حضور داشت با نمایشی موفق و فیزیکی و جنگندگی بالا شرایط را برای خط میانی تراکتورسازی سخت کرده بود. با این حال در اواسط نیمه دوم این بازیکن بعد از دفع توپ سرگردان نزدیک به محوطه جریمه تیمش، با برخورد به زمین بار دیگر از ناحیه کتف دچار آسیب شد و بعد از دقایقی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

کامیابی نیا دقایقی بعد از مرخص شدن از بیمارستان به خبرنگار ما در خصوص وضعیتش گفت: چه بگویم. بدشانسی آوردم و سر بودن زمین هم باعث شد تا بعد از دفع توپ، مچ پایم پیچ بخورد و با کمر به زمین برخورد کردم و این شکلی شد که سر از بیمارستان در آوردم.

وی ادامه داد: قبلا هم گفتم. مصدومیتم به شکلی است که باید بیهوشی بزنم و بعد کتفم جا بیندازند و کمتر از ۵ دقیقه طول می کشد و الان خانه هستم و فردا هم ان شاالله در تمرین حاضر می شوم.

هیچ‌کس نمی‌تواند این درد را تحمل کند

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا برای این مصدومیت کار نهایی را از انجام نمی‌دهد: خب وقتی برنامه به این فشردگی می‌شود و اصلا فرصتی نیست چطور انجام دهم. خب الان تیم نیاز دارد و ما طی هفته‌های اخیر تلاش زیادی داشتیم و علیرغم تمام مشکلات در کنار هم بودیم.

باور کنید الان بیشتر از اینکه بابت مصدومیتم ناراحت باشم، درد آن را فراموش کرده‌ام و تمام ناراحتی‌ام بابت این است که به دلیل محرومیت در بازی هفته آینده نمی‌توانم در کنار تیم باشم. شرایط خیلی سخت است و همه تلاش می‌کنیم این روزهای پایانی را با هر سختی که هست پشت سر بگذاریم.

این در شرایطی است که این بازیکن در لحظه مصدومیت درد وحشتناکی را تحمل می کند، برخلاف برخی دیگر از بازیکنان (مثلا بشار رسن که با وجود مصدومیت کتف، خود قادر است کتفش را جا بیندازد). اگر به چهره و عضلات درهم پیچیده کمال بعد از مصدومیت دقت کنید، برای‌تان مشخص خواهد شد که او چه لحظات سختی را بعد از این مصدومیت پشت سر می‌گذارد.

با احتساب امروز او در نیم فصل تاکنون سه بار اسیر این مصدومیت شده؛ مصدومیتی که حالا برای هواداران پرسپولیس عادی است اما وقتی پای درد در میان باشد هرگز برای کسی که آن را تحمل می کند، عادی نخواهد شد.

کامیابی نیا که یکی از موثرترین بازیکنان تیم محسوب می‌شود و با اعتقاد ویژه برانکو همیشه کارت سبز حضور در ترکیب اصلی را دارد، در تمرینات این هفته باید با انرژی بیشتری بازیکنان همدسته را آماده حضور در ترکیب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر غیرت و شرفت مرد بزرگ و متعصب

    • سیاوش

      درود بر غیرت و مردانگی کمال کامیابی نیا
      خدا وکیلی در رفتگی کتف درد بسیار شدیدی دارد
      ان شاءالله که هیچکس دچار این درد نشود
      خود من در مسابقات کشتی استخوان کتفم شکسته
      و بعداز بیست و هفت سال هنوز هم آثار این شکستگی و درد ناشی از آن را به همراه خودم دارم
      کمال کامیابی نیا واقعا باغیرت و شجاعت مثال زدنی این همه درد را تحمل کرده و و دوباره با همین درد پا به میدانی سخت فوتبال میگذارد
      ایوالله داری داداش باغیرتم

    • R.B

      خداقوت باغیرتا دعامون همیشه پشت سرتونه

    • ج

      درودبرشرف وغیرتت انشالله هرچه زودتربه بهبودی کامل برسی دعای همه طرفداران پرسپولیس پشت سرت.
      اماعلت این اتفاق دفع ناقص توپ توسط بیراروند بودکه دوبار توپ راردنمیکرد تامهاجم تراکتر می آمد وباتوسرتوپ زدن نزدیک بودتوپ لوبره وکارخطرناک انجام دادن بعدبادست پاچگی توپ رابددفع میکرد که همین دفع ناقص باعث فشاربه بازیکنان پرسپولیس وبرخوردهای فیزیکی میشد بیراروندباتوجه به بهترین دروازبان ایران وآسیا کاش دست ازاین کارهاش برداره

    • بدون نام

      درود درود درود

    • بدون نام

      خدا شاهد همیشه هواداران پرسپولیس این ازخودگذشتگی یادشون نمی ره و بيادت هستند باغیرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم گتوزوو
        مرد متعصب

    • امیر

      درود برغیرتت پسردعای چهل میلیوون هواداردپشت سرته

    • امیر

      درودبرغیرتت پسردعای چهل میلیون هوادارپشت سرته

    • بدون نام

      لعنت به طارمی و امثال طارمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج