۸۰۰۷۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تامین امنیت مناطق تحت تاثیر زلزله از سوی پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ضمن اعلام آماده‌باش پلیس در پی زلزله هشدارها و توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ضمن اعلام آماده‌باش پلیس در پی زلزله هشدارها و توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اقدامات پلیس پس از زلزله کرمانشاه اظهار کرد: دقایقی پس از زلزله تمامی نیروهای پلیس در سطح استان کرمانشاه به حالت آماده‌باش درآمده و در موقعیت‌های خود حاضر شدند.

وی با بیان این که پلیس در استان کرمانشاه در آماده‌باش صد درصد قرار دارد، گفت: با توجه به این که این زلزله در اکثر نقاط استان از جمله مرکز استان احساس شد، به همین دلیل ماموران پلیس با تمام توان درمعابر حضور داشته و نسبت به تامین نظم و امنیت شهروندان اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به شدت بیشتر زلزله در شهرستان‌های قصر شیرین، سر پل ذهاب و گیلانغرب خاطرنشان کرد: در همین راستا چندین تیم کمکی برای تامین نظام و امنیت به این شهرستان‌ها اعزام شده‌اند و خوشبختانه شهروندان نیز همکاری خوبی با عوامل انتظامی و راهنمایی و رانندگی دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: ماموران پلیس اقدام به گشت‌زنی در نقاط مختلف شهرها کرده و در صورت نیاز به شهروندان امدادرسانی و کمک نیز کرده‌اند.

آمویی با اشاره به بارش باران و سرمای هوا در مناطق متاثر از زلزله اظهار کرد: با توجه به این که زلزله در اکثر نقاط استان احساس شده گروه زیادی از شهروندان به خیابان‌ها آماده و به همین دلیل نیز شاهد ازدحام جمعیت و ترافیک در اطراف پمپ‌های بنزین هستیم که در همین راستا از شهروندان تقاضا داریم که آرامش خود را حفظ کرده و از ازدحام در پمپ‌های بنزین خودداری کنند.

وی با بیان این که خسارتی در پی این زلزله به ساختمان‌ها و تجهیزات پلیس وارد نشده است، اظهار کرد: ماموران پلیس تا عادی شدن شرایط و اعلان وضعیت عادی از سوی مدیریت بحران در حالت آماده‌باش خواهند بود.

وی با اشاره به شایعات منتشر شده در برخی از کانال‌ها و فضاهای مجازی اظهار کرد: شایعاتی در خصوص تعداد کشته‌ها و نظایر آن در فضای مجازی منتشر شده که لازم است شهروندان توجه داشته باشند که اخبار را تنها از شبکه‌های رسمی نظیر صداوسیما و خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند.

وی اضافه کرد: پلیس فتا نیز اقدام به رصد فضا کرده و تاکنون نیز با چند مورد از شایعه‌سازان و افرادی که اقدام به انتشار اخبار کذب در فضای مجازی کرده بودند، توصیه‌های لازم را داده‌اند اما اگر افرادی بخواهند با هدف تخریب آرامش مردم و ایجاد نگرانی دست به شایعه‌پراکنی بزنند قطعا پلیس با آنها برخوردهای قانونی را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به آن دسته از شهروندانی که اقدام به ترک منازل خود و حضور در معابر کرده‌اند، گفت: شهروندان توجه داشته باشند که در صورت ترک خانه حتما از بسته بودن درها و پنجره‌ها اطمینان حاصل کنند. همچنین خودروی خود را بدون قفل در خیابان رها نکنند و با ماموران پلیس نیز همکاری‌های لازم را داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج