۸۰۰۸۰۰
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

قتل همسایه در پوشش آشتی‌کنان

شب جمعه گذشته، نزاعی بین دو همسایه از اهالی بولوار بهمن ۴.۲۰ در منطقه خواجه‌ربیع مشهد و با انگیزه ای نامعلوم رخ داد.

ایران نوشت: شب جمعه گذشته، نزاعی بین دو همسایه از اهالی بولوار بهمن ۴.۲۰ در منطقه خواجه‌ربیع مشهد و با انگیزه ای نامعلوم رخ داد.

این نزاع که با چوب و چماق آغاز شده بود با شکستن شیشه های منزل به پایان رسید. اما شعله های کینه ناشی از این نزاع که هنوز انگیزه آن مشخص نشده است، فروکش نکرد تا این که ساعت ۲۱ جمعه شب، مرد ۳۵ ساله به بهانه آشتی کنان، در منزل همسایه ۴۵ ساله اش را کوبید!

وقتی صاحبخانه صدای همسایه اش را شنید که مدعی بود برای آشتی کنان آمده است! بی خبر از همه جا بلافاصله در حیاط را گشود اما ناگهان تیغه کارد در تاریکی شب درخشید و به صورت کلنگی بر سینه مرد ۴۵ ساله فرود آمد.ضارب کینه ای، همزمان با افتادن پیکر خون آلود همسایه اش روی زمین، از محل گریخت و به مکان نامعلومی رفت. در همین حال اطرافیان مرد ۴۵ ساله که متوجه این ماجرای وحشتناک شده بودند، بلافاصله به کمک وی شتافتند و در تماس با نیروهای اورژانس، او را به بیمارستان رساندند اما دیگر مرد ۴۵ ساله علایم حیاتی نداشت و بر اثر عوارض ناشی از اصابت «کارد کینه» جان خود را از دست داده بود.

بنابراین گزارش، با اعلام ماجرای نزاع مرگبار به قاضی ویژه قتل عمد از سوی نیروهای کلانتری خواجه ربیع، بررسی های قضایی با حضور قاضی «کاظم میرزایی» در محل وقوع حادثه آغاز شد.

قاضی میرزایی که بر اساس تجربیات رسیدگی به پرونده های جنایی، احتمال همکاری خانواده متهم برای فراری دادن وی را می داد بلافاصله با صدور دستوری از نیروهای کلانتری خواست برای زیرنظر گرفتن اعضای خانواده متهم فراری، اقدام کنند اما زمانی نیروهای انتظامی به محل رسیدند که خانواده وی بدون قفل کردن در منزل از محل فرار کرده بودند!

با ارسال این پرونده به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، تحقیقات گسترده ای با توجه به سرنخ های موجود برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای خدبه چیزهایی که ندیدیم ونشنیدیم توایران داریم هرروزتحربه میکنیم یه پایشم مشهدافغانستان وهرجاافاعنه زیادبش مشکلم بیشترچون موجب بیکاری وفقرواحتیاط خلافکار وروانی شدن میشن پس بریزین بیرون

    • شش ساله شمال

      بازم مشهد.اخه چخبره خدایاخودت برسان.

    • بدون نام

      وباز هم مشهد

    • بدون نام

      فساد و قتل و جنایت مشهد را برداشته

    • بدون نام

      تو مشهد این چیزایی که گفتین جرم و جنایت و ... برنداشته و مثل همه شهرهاست ، فقط خبرها و حوادث مشهد زیر ذره بین و خوب پوشش داده میشه تو برترین ها ، چندوقت دیگه خبر اینکه فلانی به فلانی تو مشهد فحش داد تیتر خبرای برترین ها میشه !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخیر عزیز من اهل مشهدی میخوایم شهرتو خوب جلوه بدی

    • playboy

      خدای هشتاد درصد این حوادث تو مشهده هرروز میخونم همش تو مشهد اتفاق افتاده زن برهنه مشهد نمیدونم کشتار مشهد پارتی مشهد یه ایرانو مشهد خخخخخ

    • محمدرضا بندرعباسی

      وااااااای خدا

    • امین

      بابا چ خبره تو مشهد خیلی اوضاع خبرابه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج