۸۰۰۸۲۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

استاندار کرمانشاه: مشکلی از نظر دارو نیست

استاندار کرمانشاه گفت: مشکلی از نظر تامین آب، برق، مخابرات، گاز، دارو و درمان در مناطق زلزله زده وجود ندارد و تیم های امدادی و خدمات رسان در منطقه مستقر شده اند.

خبرگزاری ایرنا: استاندار کرمانشاه گفت: مشکلی از نظر تامین آب، برق، مخابرات، گاز، دارو و درمان در مناطق زلزله زده وجود ندارد و تیم های امدادی و خدمات رسان در منطقه مستقر شده اند.

هوشنگ بازوند روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه در فرمانداری قصرشیرین افزود: خاطر هموطنان عزیز آسوده باشد که با لطف خداوند و هوشیاری مردم، زلزله ۶.۴ ریشتری شب گذشته، خسارت جانی نداشت.

وی با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه در یک سال گذشته، تجارب خوبی برای سازگاری و مقابله با زلزله کسب کرده‌اند، گفت: واحدهای مسکونی شهری و روستایی در حال ساخت و ساخته شده توسط بنیاد مسکن، در زلزله شب گذشته مقاومت مطلوبی از خود نشان‌ دادند و آسیب جدی ندیدند.

او گفت: در زمینه آب، برق و مخابرات با مشکل خاصی در مناطق زلزله ‌زده روبرو نیستیم و در برخی روستاها که به صورت موردی مشکلاتی در تأمین آب شرب روستایی وجود دارد، با اعزام ۲۰ دستگاه تانکر آبرسانی، عملیات آبرسانی در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی به مقدار لازم اندیشیده و تدارک دیده شده است و از این بابت مشکلی نداریم.

بازوند افزود: دولت و مدیریت بحران، تعطیلی ندارند و مدیران باید در روزهای تعطیل نیز، آمادگی لازم را برای مقابله با شرایط خاص و حوادث غیرمترقبه داشته باشند.

او گفت: براساس گزارش شرکت گاز، قطعی گاز در مناطق زلزله ‌زده برای مدت کوتاهی و کمتر از یک ساعت بود که این اقدام نیز به دلیل رعایت مسائل ایمنی مردم انجام‌ شد.

وی اظهار داشت: طبق گزارش جهاد کشاورزی، اکثریت جایگاه های دامی در مناطق زلزله ‌زده در زلزله شب گذشته از آسیب در امان بودند و تلفات دامی در کل مناطق زلزله ‌زده تنها به کمتر از ۳۰ راس دام سبک محدود شد.

او تصریح کرد: از نیروهای نظامی و انتظامی اعم از ارتش، سپاه، بسیج، ناجا، مرزبانی و‌ سایر بخش ها تقدیر و ‌تشکر می کنم که همچون زلزله سال گذشته بلافاصله به میدان آمدند و در کنار مردم بوده و در آرامش روحی روانی مردم موثر بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باوشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج