۸۰۰۹۲۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ثبت روزانه ۱۰ تا ۱۵ شکایت از جراحان زیبایی

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: بر اساس آمار موجود روزانه ۱۰ تا ۱۵ مورد شکایت از جراحان زیبایی در کشور به ثبت می رسد که بیشتر جراحی بینی است.

خبرگزاری ایرنا: عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: بر اساس آمار موجود روزانه ۱۰ تا ۱۵ مورد شکایت از جراحان زیبایی در کشور به ثبت می رسد که بیشتر جراحی بینی است.

ایرج خسرونیا روز دوشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی معاون صدای سازمان صدا و سیما و روسای انجمن های پزشکی کشور که در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: بیشترین شکایت بیماران از جراحان پلاستیک و زیبایی است و بسیاری از افرادی که برای جراحی زیبایی به ویژه بینی به پزشک مراجعه می کنند دچار مشکلات روحی و روانی هستند، پس از عمل تصور می کنند که هنوز بینی شان دچار مشکل است و شکایت می کنند.

خسرونیا خاطرنشان کرد: جراحی ارتوپدی و زنان از دیگر مواردی است که بیشترین شکایت ها را در پی دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از سخنان پزشکان در رشته های تخصصی که به برنامه های صدا و سیما دعوت می شوند تا در مورد موضوع بیماری و سلامت صحبت کنند، غیرکارشناسی است و باید با هماهنگی روسای انجمن های پزشکی مربوطه باشد.

وی اظهار داشت: از آنجایی که ارتقای سلامت عموم مردم دغدغه اصلی مسئولان نظام سلامت است، در این نشست مقرر شد کمیته ای تشکیل شود تا پزشکان مجرب و کارشناسان با ضوابط خاص با تاییدیه روسای انجمن های مربوطه در برنامه های صدا و سیما حضور یابند.

رئیس انجمن متخصصان داخلی ایران تصریح کرد: پزشکان آینه مردم برای کشور هستند و باید افرادی که در برنامه های صدا و سیما حضور یابند قابل قبول باشند.

خسرونیا به تبلیغات محصولات غذایی در صدا و سیما نیز اشاره کرد و ادامه داد: اکنون وضعیت تبلیغات در مورد محصولات غذایی باکیفیت در صدا و سیما بهتر شده، اما هنوز در مورد تبلیغ چیپس، پفک و سس که برای سلامت بدن بسیار مضر است، مشکل وجود دارد و باید اصلاح شود.

وی درباره چالش های نظام سلامت، گفت: مهمترین چالش در این حوزه آن است که مردم فکر می کنند دارو در کشور گران است در حالی که این طور نیست. همچنین دسترسی آسان مردم به پزشک فوق تخصص نیز در کشور یک مزیت است زیرا در آمریکا و اروپا مردم به راحتی نمی توانند نزد پزشک فوق تخصص بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج