۸۰۱۰۷۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

توزیع بسته‌های غذایی در گیلانغرب و قصرشیرین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بسته های غذایی ۷٢ ساعته از امروز در شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین توزیع می شود.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بسته های غذایی ۷٢ ساعته از امروز در شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین توزیع می شود.

مرتضی سلیمی عصر دوشنبه افزود: در حال حاضر چهار هزار بسته ۷٢ ساعته در استان موجود است که این بسته ها، با توجه به نیاز افراد آسیب دیده در میان آن ها توزیع می شود.

وی گفت: ۸۷ تیم عملیاتی از شب گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است که از این تعداد، ۴۹ تیم از استان کرمانشاه و ٣۸ تیم نیز از جمعیت هلال احمر استان های ایلام، کردستان، همدان و لرستان در مناطق زلزله زده حضور پیدا کرده اند.

سلیمی ادامه داد: تیم های آنست هم در استان کرمانشاه مستقر هستند اما با توجه به اینکه نیازی به فعایت تیم های آمادگی و نگهداری سگهای تجسس وجود نداشت، این تیم ها در حالت آماده باش در استان حضور دارند. به علاوه تیم های واکنش سریع استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان و لرستان در استان مستقر بوده و در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه ارزیابان جمعیت هلال احمر وضعیت روستای متاثر از زلزله را بررسی کردند، تصریح کرد: ١٣ روستا به دلیل ترک خوردگی های جزئی نیاز به توزیع چادرهای امدادی داشت که این چادرها در میان متاثران از زلزله توزیع شد.

سلیمی تاکید کرد: ٢ فروند بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر به منظور ارائه خدمات امدادهوایی در فرودگاه کرمانشاه مستقر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا به امام حسین (ع)و حضرت رقیه (س)و حضرت ابالفضل (ع) قسمت میدم به ما ایرانیها رحم کن. ناشکری نمیکنیم. اما بیشتر هوامونا داشته باش.البته خدا خودت میدونی صلاح چیه و مصلحت و مقدرات دسته خودته ....اما به هر حال خودت گفتی زیاد دعا کنید و منم دعا کردم و مطمئنم همه دعا میکنن. پس کمکمون کن و دعامونا به استجابت برسون. خدایا کاری کن و ایرانی بساز که کل دنیا آرزو داشته باشن بیان ایران زندگی کنن.ازت خواهش میکنیم خداااااا

    • بدون نام

      حراممون باشه ما که هیچی ندیدیم همش چهار هزار بسته اون همه کمکی که پارسال آمد چه بهش کردن نوش جان مردم عراق وسوریه اینجا اینقد بدبخت داره که چهار هزار بسته هیچی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج