۸۰۱۰۹۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عثمان دمبله؛ کلید بازگشت نیمار به بارسلونا

عثمان دمبله ستاره جوان بارسا به دنبال جدایی از این تیم است و اگر این اتفاق رخ دهد بازگشت نیمار اتفاقی ممکن به نظر می رسد.

ورزش سه: عثمان دمبله، ستاره جوان و فرانسوی به مدیران باشگاه بارسلونا گفته که می خواهد این باشگاه را در ماه ژانویه ترک کند و جدایی او می تواند راه بازگشت نیمار به نوکمپ را هموار سازد.

عثمان دمبله؛ کلید بازگشت نیمار به بارسلونا

دمبله در تابستان سال قبل و با مبلغی هنگفت راهی بارسلونا شد و اگرچه در مقاطعی درخشش او همانند دیدار ابتدای هفته برابر اتلتیکومادرید به داد تیمش رسیده است، اما بی انضباطی های مکرر او کادر فنی بارسا را به ستوه آورده و حالا خود این بازیکن نیز علاقمند به جدایی از بارسلونا است.

طبق ادعلی سایت گل، جدایی عثمان دمبله و فروش او می تواند پیشرفت بزرگی در مسیر انتقال نیمار به بارسلونا باشد. ستاره برزیلی از حضور در پاری سن ژرمن خسته شده و به دنبال راهی برای بازگشت به تیم سابق خود است.

پپ سگورا یکی از اعضای تیم مدیریتی بارسلونا هفته قبل بازگشت نیمار را غیرممکن ندانست و در صورت فروش دمبله و تامین منابع مالی لازم، ممکن است ستاره برزیلی در تابستان سال 2019 دوباره به نوکمپ بازگردد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا بزار من بهتون بگم این انتقال غیر ممکنه اول چون بارسا چنین پولی هیچ وقت خرج یه بازیکن نمی کنه اونم بازیکنی که قبلا يبار رکورد خرید بارسا زده بعدم اینکه اگه تیمار بخواد برگرده بازم زیر سایه مسی خواهد بود دلیل ترک بارسا همین بود بعدم اینکه برگرده اصلا یعنی اینکه به. غلط کردن افتادن خودش اعتراف کرده که اون بازیکن مغرور من بعید میدونم قبول کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج