۸۰۱۱۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیشنهاد عجیب برای برگزاری دیدار ریور - بوکا

شهرداری جنوا پیشنهاد داد که دیدار برگشت تیم های ریورپلاته و بوکاجونیورز در فینال جام لیبرتادورس، در این شهر از ایتالیا برگزار شود.

ورزش سه: دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس بین دو غول فوتبال آرژانتین قرار بود شنبه شب در ورزشگاه مونومنتال، ورزشگاه اختصاصی ریورپلاته برگزار شود اما حمله گروهی از هواداران این تیم به اتوبوس حامل بازیکنان بوکا جونیورز، باعث مصدومیت تعدادی از آنها و در نهایت لغو بازی شد.

قرار بود این دیدار ۲۴ ساعت بعد برگزار شود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و اکنون تکلیف برگزاری دیدار برگشت دو تیم امروز در جلسه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در آسانسیون، پایتخت پاراگوئه، مشخص می شود.

در این بین، مسئولان شهرداری شهر جنوا با ارسال نامه ای به دو باشگاه، پیشنهاد دادند که این دیدار در لوئیجی فراریس، ورزشگاه معروف این شهر که محل برگزاری دیدارهای تیم های جنوا و سمپدوریاست، برگزار شود.

پیشنهاد عجیب برای برگزاری دیدار ریور - بوکا

در این نامه آمده است: " روسای عزیز، شهر ما از نظر تاریخی، فرهنگی و ورزشی به بوئنوس آیرس نزدیک است و رابطه ای جدا نشدنی ای با این دو باشگاه که در اوایل قرن بیستم توسط هموطنان مهاجر ما که از ایتالیا به آرژانتین رفته بودند، احساس می کنیم و حالا آنها دو قلوهای تیم های ما، جنوا و سمپدوریا هستند.

اتفاقات دردناکی که اخیرا رخ داد، احساسات ما را برانگیخت و باعث شد تا بار دیگر به دنبال ریشه های مان باشیم. بنابرین مایلیم به اطلاع شما برسانیم که شهر ما با افتخار آماده برگزاری دیدار مهم و باشکوه فینال جام لیبرتادورس و دربی پایتخت آرژانتین است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج