جاباما
۸۰۱۱۶۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

جنگ شفر - کمیته فنی علنی شد

تیم فوتبال استقلال تهران توانست در هفته سیزدهم لیگ برتر در خوزستان تیم بحران‌زده استقلال این شهر را شکست دهد تا بعد از مدت‌ها هم به یک آرامش نسبی رسیده و هم جایگاه خودش را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال تهران توانست در هفته سیزدهم لیگ برتر در خوزستان تیم بحران‌زده استقلال این شهر را شکست دهد تا بعد از مدت‌ها هم به یک آرامش نسبی رسیده و هم جایگاه خودش را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد.

استقلال درحالی توانست مقابل هم‌نام خوزستانی خود به پیروزی برسد که طی هفته‌های گذشته تیم دچار اتفاقات حاشیه‌ای زیادی شده بود؛ از اخراج موقت چشمی و اسماعیلی گرفته تا مصدومیت مشکوک مرتضی تبریزی در آستانه بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان. البته این درحالی بود که این بازیکن در اولین تمرین تیمش بعد از این بازی به‌طور کامل با تیم تمرین کرد و شایعه مصدوم نبودن وی بیشتر شنیده می‌شود.

اظهارات کنایه‌آمیز شفر

وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال بعد از پایان این بازی در کنفرانس خبری بحثی را مطرح کرد که به حاشیه‌ها دامن زد.

وی اعلام کرد: «خیلی‌ها پیش از این می‌خواستند برای باشگاه مشکل درست کنند و آنها به دنبال استقلال خوب نبودند بلکه می‌خواستند استقلال بد را ببینند. الان هم افرادی را در داخل باشگاه داریم که در مورد تیم و مسائل مختلف حرف می‌زنند، درحالی که من و مدیرعامل باشگاه فقط باید درمورد مسائل صحبت کنیم. کسی نمی‌تواند در داخل باشگاه به ما ضربه بزند. من می‌خواستم از همین جا این پیغام را به این افراد بدهم.»

منظور شفر چه کسانی است؟

این صحبت‌های شفر به نوعی کنایه‌ به کمیته فنی باشگاه استقلال بود، زیرا چند صباحی است به غیر از این افراد سایر مسئولان درمورد استقلال صحبت نمی‌کنند. اعضای هیات‌مدیره استقلال ماه‌هاست روزه سکوت گرفته‌اند، همچنین فتحی مدیرعامل استقلال بارها در مصاحبه‌های خود از شفر و کادر فنی‌اش حمایت قاطع انجام داده است. در این بین فقط می‌ماند اعضای کمیته فنی که هرازگاهی درخصوص تیم و مسائل مختلف آن اظهارنظرهایی انجام می‌دهند.

مظلومی: کسی در استقلال دنبال تخریب نیست

در این‌باره با پرویز مظلومی، سخنگوی کمیته فنی استقلال تماس گرفتیم تا صحت و سقم اظهارات شفر را جویا شویم. وی گفت: «درمورد اظهارات شفر باید از خودش بپرسم تا ببینم داستان چیست. به اعتقاد من ایشان نباید سربسته این مسائل را عنوان کند.

اگر منظورش کمیته فنی است که ما از روز اول هدف‌مان فقط حمایت از ایشان بوده و بارها هم در مصاحبه‌هایمان این مسائل را عنوان کرده‌ایم. من فکر نمی‌کنم کسی در باشگاه استقلال کار کند و بخواهد به این تیم ضربه بزند. البته ما امروز جلسه کمیته فنی داریم، این جلسه بین خودمان است و نیازی هم به حضور آقای شفر نیست.»

جنگی که علنی شد

از صحبت‌های شفر و واکنش پرویز مظلومی اینچنین برمی‌آید که ظاهرا سرمربی استقلال زیاد با اعضای این کمیته رابطه خوبی ندارد. همچنین مظلومی هم بارها در مصاحبه‌اش اعلام کرده از این پس هر بازیکنی بخواهد به استقلال بیاید باید از فیلتر کمیته فنی رد شود و این نشان می‌دهد قطعا روزها و ماه‌های آینده شفر و اعضای این کمیته با یکدیگر با چالش‌های جدی و حاشیه‌ساز مواجه خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کشک بادمجان

      انشاالله

    • ابی آسمانی

      لامذهب های بی دین استقلال یک بازی برده شماشروع کردی به حاشیه سازی واراجیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وزیر کجایی بینی تیمی که دوسش نداری چه بلایی سرش میارن کجایی بی دین کجایی

    • #ایل_بزرگ_بختیاری_خوزستان_استقلال_دو_ستاره⭐⭐

      زر زدنای اصحاب رسانه میلی شروع شد دوباره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج