۸۰۱۲۶۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

جزئیات فنی گلکسی اس ۱۰ فاش شد

دوربین قدرتمند همواره از نقاط قوت گوشی های پرچمدار کمپانی سامسونگ بوده است و در هر نسل، این بخش از پرچمداران سامسونگ با پیشرفتی نسبی همراه شده اند تا از این حیث معمولا در رده بهترین ها قرار گیرند.

وبسایت سخت افزار: دوربین قدرتمند همواره از نقاط قوت گوشی های پرچمدار کمپانی سامسونگ بوده است و در هر نسل، این بخش از پرچمداران سامسونگ با پیشرفتی نسبی همراه شده اند تا از این حیث معمولا در رده بهترین ها قرار گیرند. گلکسی اس ۱۰، پرچمدار بعدی کمپانی سامسونگ است که اکنون که به پایان سال میلادی نزدیک هستیم، مدت زیادی تا رونمایی این دستگاه نیز باقی نمانده است.

دوربین این پرچمدار از جمله مواردی است که تا امروز اطلاعات چندان موثق و قابل اعتمادی را در مورد آن شاهد نبوده ایم. اما بر اساس شایعات، انتظار میرود گلکسی اس ۱۰ مجهز به دوربین اصلی سه گانه باشد.

جزئیات فنی گلکسی اس ۱۰ فاش شد

اکنون یک رسانه کره ای اطلاعات جدیدی را راجع به مشخصات فنی دوربین گلکسی سری گلکسی اس 10 منتشر کرده است که بر این اساس، احتمالا گلکسی اس 10 پلاس مجهز به دوربین اصلی سه گانه با برخورداری از یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی عریض، یک لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 13 مگاپیکسلی است که این لنز امکان زوم اپتیکال سه برابری را درست مانند پرچمداران هواوی فراهم میکند.

مدل های دیگر از سری گلکسی اس 10 از نظر تعداد دوربین بعضا متفاوت خواهند بود. گلکسی اس 10 لایت، نسخه ارزان قیمت پرچمدار سامسونگ احتمالا به دوربین اصلی دوگانه و دوربین سلفی تکی مجهز خواهد بود.

که با این حال از یک لنز بیشتر نسبت به گلکسی اس 9، پرچمدار فعلی سامسونگ برخوردار خواهد بود. از دیگر تفاوت های اس 10 لایت با مدل استاندارد میتوان به برخورداری از نمایشگر تخت به جای نمایشگر خمیده OLED اشاره کرد که پیش تر گزارشی در این مورد منتشر شده بود. سامسونگ به منظور کاهش هزینه و قیمت فروش دست به چنین کاری خواهد زد تا ارزش این پرچمدار تضعیف شده حفظ شود.

در مورد گلسی اس 10 معمولی هم آمده است که این پرچمدار به دوربین دوگانه مجهز است اما در بالای نمایشگر، دو لنز به عنوان دوربین جلو ایفای نقش خواهند کرد. تا اینجا مشخصات دوربین سه مدل از سری گلکسی اس 10 سامسونگ را خواندیم اما این پایان کار نیست چرا که احتمالا سامسونگ نسخه 5G گلکسی اس 10 را نیز دست کم وارد بازار کشورهای به خصوصی خواهد کرد.

این مدل از نظر تعداد دوربین نیز با سه مدل قبلی متفاوت است به صورتی که گلکسی اس 10 5G احتمالا از دوربین چهار گانه با سنسور ToF و دوربین سلفی دوگانه برخوردار است. سامسونگ از این نسخه احتمالا 2 میلیون دستگاه تولید خواهد کرد تا احتمالا آن را فقط در کشورهای کره جنوبی، امریکا و چند کشور دیگر به فروش برساند. با بهره مندی از سنسور ToF به منظور کاربردهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، پیش بینی میشود عملکرد بسیار خوبی را از دوربین این پرچمدار شاهد باشیم. انتظار میرود پیشرفت چشمگیری را در دوربین گلکسی اس 10 شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منوچهر شمسی

      این کجاش جزئیات گوشی بود؟؟ .فقط راجع به دوربین گوشی بود اقای مدیریت وقتی چهارروز چهارروز میری مسافرت نتیجه اش اشتباهات دستوری و حتی املائی میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج