جاباما
۸۰۱۳۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ماتئوس: طول موج کوواچ و بایرن هماهنگ نیست

لوتار ماتئوس اسطوره‌ی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به جمع منتقدین کوواچ پیوست و گفت این سرمربی کروات برای بایرن مونیخ مربی مناسبی نیست.

ورزش سه: سریال ناکامی‌های بایرن مونیخ در فصل جاری همچنان ادامه دارد. مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا در این لیگ با مشکلات زیادی مواجه است و در لیگ قهرمانان اروپا هم نمایش‌های چندان قابل قبولی ارائه نداده است. لوتار ماتئوس اسطوره‌ی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه با شبکه‌ی تلویزیونی اسکای گفت تیم سابقش این روزها بر خلاف هویت همیشگی خود بازی می‌کند.

ماتئوس گفت بایرن در زمین از انجام حتی ساده‌ترین کارها عاجز است و کاملاً مشخص است که بازیکنانش دچار ضعف اعتماد به نفس هستند. ماتئوس گفت بایرن و نیکو کوواچ در یک طول موج قرار ندارند و همه‌ی نشانه‌ها حاکی از آن است که تغییر مربی در بایرن الزامی است.

ماتئوس در گفتگو با شبکه‌ی اسکای گفت:" بایرن بدون احساس بازی می‌کند، تمرکز ندارد، بازیکنانش در زمین راه می‌روند و در دوئل‌ها شرکت نمی‌کنند. خلاصه اینکه در حال حاضر در بایرن خیلی از جاها می‌لنگد. کوواچ و بایرن این روزها به درد هم نمی‌خورند. بایرن این فصل در سطحی که از آن انتظار می‌رفته بازی نکرده و بازیکنانش هم نتوانسته‌اند کیفیت واقعی خود را در زمین به نمایش بگذارند".

بر اساس گزارش‌هایی که اخیراً منتشر شده بازیکنان بایرن مونیخ از سیاست کوواچ مبنی بر استفاده‌ی گردشی از بازیکنان ناراضی هستند و از روش‌های تاکتیکی او در میدان هم دل خوشی ندارند. اگر نتایج بایرن خیلی زود بهبود پیدا نکند، بدون شک صدای اعتراض رختکن بایرن بلندتر خواهد شد.

از سوی دیگر گزارش اخیر روزنامه‌ی تلگراف نشان می‌داد که بایرن مونیخ برای جایگزینی کوواچ در حال برنامه‌ریزی است. بر اساس ادعای این روزنامه آرسن ونگر محتمل‌ترین گزینه‌ی نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ، در صورت اخراج نیکو کوواچ خواهد بود. آینده‌ی کوواچ در پایان هفته‌ی جاری به مراتب روشن‌تر از امروز خواهد بود. اگر بایرن نتواند امشب در لیگ قهرمانان اروپا بنفیکا را شکست دهد و بازی قابل قبولی به نمایش بگذارد، این بازی می‌تواند آخرین بازی سرمربی جوان کروات روی نیمکت بایرن باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج