۸۰۱۳۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رینا: می‌خواهم مربی شوم

دروازه‌‌بان کهنه‌کار تیم فوتبال میلان با اینکه هنوز مدرک مربیگری‌اش را هم نگرفته، رؤیاهای بزرگی در سر می‌پروراند.

خبرگزاری تسنیم: شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا با پپه رینا، دروازه‌بان اسپانیایی تیم فوتبال میلان گفت‌و‌گویی انجام داده است، دروازه‌بانی که این روزها زیر سایه همتای جوان ایتالیایی‌اش جان‌لوئیجی دوناروما قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد که شانسی برای رسیدن به ترکیب اصلی روسونری داشته باشد.

رینا که بازی در تیم‌های لیگ‌های مختلفی، از بارسلونا گرفته تا لیورپول، ناپولی و بایرن مونیخ را تجربه کرده است، در پاسخ به این سؤال که بهترین مقطع دوران بازیگری‌اش در کدام یک از آن تیم‌ها رقم خورد، گفت: بهترین بخش از دوران بازیگری من در انگلیس و در لیورپول بود. آنجا من بهترین عملکردم را داشتم.

رینا درباره سرنوشت شوم خولن لوپتگی، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید که قبل از جام جهانی به خاطر عقد قرارداد با رئال مادرید اخراج شد و ۱۰ هفته پس از شروع فصل جاری هم از مربیگری کهکشانی‌ها برکنار شد، اظهار داشت: آینده یک سرمربی در گروی نتایجی است که می‌گیرد و وقتی که تیم نتیجه نگیرد، ساده‌ترین راه اخراج سرمربی است. تصمیمی که درباره اخراج لوپتگی از تیم ملی توسط فدراسیون اتخاذ شد، تصمیم قابل احترام بود که ما در آن دخالت نمی‌کنیم. وضعیت هر مربی به نتایجی که می‌گیرد بستگی دارد.

سنگربان میلان درباره حذف شوکه کننده تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ توسط روسیه در مرحله یک هشتم نهایی هم تأکید کرد: برای من اتفاقی که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل رخ داد (حذف اسپانیا در مرحله گروهی) بدتر از اتفاقی بود که در روسیه رخ افتاد.

رینا درباره برنامه‌هایش برای آینده هم عنوان کرد: هدف من برای آینده کاملاً روشن است و می‌خواهم سرمربی شوم. من قصد دارم بعد از این سه سال که می‌خواهم از فوتبالم لذت ببرم، خودم را برای مربیگری آماده کنم.

رینا راجع به بارسلونا و رئال مادرید هم گفت: من همیشه قدردان باشگاه بارسلونا خواهم بود چون این باشگاه بود که شخصیت حرفه‌ای و انسانی مرا ساخت. اگر پیشنهاد مربیگری در رئال مادرید داشته باشم؟ من به هیچ تیمی نه نمی‌گویم. امیدوارم که این باشگاه هم به من پیشنهاد مربیگری بدهد اما فعلاً باید آماده این کار شوم. هدف من مربیگری است و به هیچ تیمی نه نخواهم گفت. نه از رفتن به بارسلونا امتناع خواهم کرد نه از رفتن به رئال مادرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج