جاباما
۸۰۱۳۲۲
۵۲۷۳
۵۲۷۳
پ

عاقبت بازیگرانی که با پول وارد سینما می‌شوند

فرشته صدرعرفایی گفت: افرادی که با کمک پول و سرمایه و به اشتباه وارد عرصه بازیگری شده‌اند، به زودی حذف می‌شوند. البته این بازیگران گاهی آنقدر فیلم بازی می‌کنند و سرمایه می‌گذارند تا بالاخره روزی بازیگر شوند.

میزان: فرشته صدر عرفایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره دلیل همکاری خود با کارگردانانی که برای نخستین بار تجربه ساخت فیلم را تجربه می‌کنند گفت: نسل تازه فیلمسازان که موسوم به فیلم‌اولی هستند به دلیل انرژی و استعداد بالای خود اکثراً آثار خوبی را راهی سینماها می‌کنند و از میانشان استعدادهای خوبی یافت می‌شود.

عاقبت بازیگرانی که با پول وارد سینما می‌شوند

او در همین راستا ادامه داد: سال گذشته تعداد بسیار کمی از فیلم‌ اولی‌ها به جشنواره فیلم فجر راه یافتند. کارگردانانی که اکثراً در بخش خصوصی فعالیت می کردند و نتوانستند راهی جشنواره شوند. امیدوارم امسال نگاه بهتری به فیلم اولی‌ها داشته باشیم.

بازیگر فیلم «کوچه بی‌نام» جشنواره فیلم فجر را فرصتی مناسب برای شناسایی و کشف نسل نو سینما خواند و تاکید کرد: از نظر من جشنواره فیلم فجر بهترین مکان برای فرصت دادن به نسل جوان و فیلم‌ اولی‌ها است. در این جشنواره ما می‌توانیم آنها را شناسایی کرده و برای آینده روی آنها سرمایه گذاری کنیم.

وی در مورد حضور بازیگران جوان در عرصه سینما افزود: ورود افراد با سینما نباید محدود شود. ما باید راه را برای حضور جوانان به عرصه بازیگری باز کنیم و این رشته را فقط مختص برخی افراد ندانیم. البته در این میان هستند افرادی که با کمک پول و سرمایه و به اشتباه وارد عرصه بازیگری شده‌اند که به زودی حذف می‌شوند. البته این بازیگران گاهی آنقدر فیلم بازی می‌کنند و سرمایه می‌گذارند تا بالاخره روزی بازیگر شوند.

بازیکر فیلم «حوض نقاشی» در همین راستا خاطرنشان کرد: در بیشتر مواقع بازیگران و کارگردانان جوان خوبی وارد سینما شده اند و من به شخصه از همکاری با جوانان لذت می برم زیرا این همکاری منجر به بروز و ظهور استعدادهای بزرگ را به ما می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج