۸۰۱۳۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وضع استاندارد جهانی برای پهپادها

برای اولین بار در جهان استانداری جهانی برای استفاده از پهپادها وضع شد. این کار با توجه به افزایش استفاده از این پرنده های بی سرنشین ضروری به نظر می رسد.

خبرگزاری فارس: برای اولین بار در جهان استانداری جهانی برای استفاده از پهپادها وضع شد. این کار با توجه به افزایش استفاده از این پرنده های بی سرنشین ضروری به نظر می رسد.

سیاست های کشورها در این زمینه تاکنون با یکدیگر متفاوت بوده است. به عنوان مثال آمریکا مناطق خاصی را برای پرواز پهپادها مجاز اعلام کرده و انگلیس پرواز آنها را در یک کیلومتری فرودگاه ها ممنوع کرده است.

وضع استاندارد جهانی برای پهپادها

برای یکدست کردن قوانین مربوط به استفاده از پهپادها سازمان بین المللی استاندارد پیش نویس اولیه استانداردهای جهانی استفاده از پهپادها را منتشر کرده است. در این پیش نویس، مناطقی که پهپادها نباید در اطراف آنها پرواز داشته باشند، مشخص شده که از جمله این مناطق می توان به فرودگاه ها و برخی مناطق دارای محدودیت های خاص اشاره کرد.

در این پیش نویس به افراد توصیه شده به حریم شخصی دیگر افراد و مالکان منازل احترام بگذارند و از تلاش برای جمع اوری اطلاعات شخصی از طریق به پرواز درآوردن پهپاد خودداری کنند.

قرار است پیش نویس مذکور تا 21 ژانویه سال آینده میلادی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و با این حساب تصویب این پیش نویس در سال 2019 انجام خواهد شد. در ماه های اخیر تصادفات هوایی ناشی از برخورد پهپادها با یکدیگر افزایش یافته و همین امر ضرورت وضع استانداردهای فراگیر در این زمینه را افزایش داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج