۸۰۱۴۱۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

رونق کلیه فروشی برای پرداخت وام‌های معوق!

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگرچه تحریم‌ها بی‌تاثیر نیست، اما حل مشکلات درونی است. مردم مشکل نان و معیشت دارند؛ ربا رونق گرفته و عده‌ای برای پرداخت وام‌هایشان قصد فروش کلیه خود را دارند. این وضعیت زیبنده نظام ما نبوده و برخلاف سفارشات پیامبر (ص) و امیرمؤمنان (ع) است.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تعدیل ثروت را حافظ ثروت دانست و گفت: رسیدگی به حال محرومان بیش از آنکه به نفع فقرا باشد به نفع سرمایه‌داران است.

اصغر مسعودی، در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس با تبریک هفته‌ بسیج، تقارن هفته‌ بسیج و هفته‌ وحدت را فرصتی دانست تا تفکر و فرهنگ بسیجی در بستر وحدت فراگیر جامعه بر مبنای آموزه‌های پیامبر (ص) گسترش یابد.

نماینده‌ نی‌ریز و استهبان، بسیج را کلید طلایی حل مشکلات دانست و گفت: بسیج اختصاص به یک منطقه و طبقه‌ای خاص ندارد. نتیجه‌ی اختلافات، تشنج، تشتت و قطب‌بندی است. در فضای غوغاسالاری و هیاهو، حقیقت پنهان می‌شود. اختلافات که امری طبیعی است باید در جلسات خصوصی حل شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: نماز جمعه باید قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و ابزار تقویت وحدت باشد و در آن از خطبه‌های امام و مقام معظم رهبری فراموش نشود.

وی افزود: اگرچه تحریم ها بی‌تاثیر نیست اما حل مشکلات درونی است. مردم مشکل نان و معیشت دارند؛ ربا رونق گرفته و عده‌ای برای پرداخت وام‌هایشان قصد فروش کلیه‌ خود را دارند. این وضعیت زیبنده‌ نظام ما نبوده و برخلاف سفارشات پیامبر(ص) و امیرمؤمنان(ع) است.

مسعودی با اشاره به سیره‌ امیرالمؤمنین و سخنان هنگام شهادت ایشان اظهار کرد: وقتی ثروت ‌ها در یک قطب جمع بشود، اکثریتی محروم و بینوا بوجود می‌آید و دیری نخواهد گذشت که انفجاری در اجتماع، اموال سرمایه‌داران را در آتش می‌سوزاند. بنابراین رسیدگی به حال محرومان بیش از آنکه به نفع فقرا باشد به نفع سرمایه‌داران است. تعدیل ثروت حافظ ثروت است.

وی با اشاره به اینکه دشمن اصل نظام را هدف گرفته است، وظیفه‌ مجلس را موقعیت‌شناسی و رسیدگی به مطالبات دانست و خطاب به دولت تاکید کرد: گره‌های اشتغال را باز کنید، بسته‌های حمایتی را با سرعت و حرمت توزیع کرده و مرکز نشین نباشید. مجلس به وزرا رأی اعتماد داد تا با عملکرد بسیجی پاسخ اعتماد نمایندگان داده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      دولت اشرافی روحانی اصلا از وضعیت مردم اطلاع داره؟با این وزرای میلیاردر در کابینه .به هیچ عنوان مردم رو نمیخوان که درک بکنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا. کو بسته حمایتی. فقط حرفش زدن یادش رفت دولت. ای بابا ادم سیر کجا از ادم گرسنه خبر داره. بگذرید. خودشان سبر باشن. خدای ماهم کریمه.

      • بدون نام

        اونا ماهی بیست سی ملیون میگرن. بهشون هم اسیب نمیرس تحریم ها. فقط ماهیم. که حقوق. ماهی ۶۰۰تمن رابا بدبختی باید سر کنیم. تازه پول برق اب وگاز هم باید بدیم. دولت هم برق را گرانه کرده

      • بدون نام

        بعد ۲۲بهمن‌هم میگن برید راهپیمایی. با چه دلخوشی بریم راهپیمایی. بریم تا جیب هاشون پر پول بشه.

    • بدون نام

      خوش به حالت دولت

      پاسخ ها

      • MMOONNOO

        این دولت که مردم را بدبخت کرد چنان آسیبی ببیند که تا بحال کسی ندیده باشد این را در طالع دولت دیدم

      • بدون نام

        دولت کثیف ونالایق کاخ نشین

    • بدون نام

      خود کرده را تدبیر نیست

    • کشاورز

      ای کاش لااقل کلیه را با قیمت خوب می خریدن خیلی ارزان می خرند من حاضر م4 عضو خانواده با یک کلیه زندگی یعنی زنده بودن بفروشیم oمثبت 4عدد

    • بدون نام

      هیچ‌کس تو این جماعت اهل خجالت کشیدن نیست
      فقط با شعار و.........خودشانرا موجه جلوه می‌دهند
      حرف هم بزنید،خوب بعله دیگه

    • سیمرغ

      از افتخارات دولت تدبیر و امید.✋

    • سیمرغ

      کسانی که وام های چندصد میلیاردی گرفتند پس نمی دهند و لی می روند یقۀ افراد محرم که وام های ناچیز گرفتند را می گیرند قانون باید برای همه یکسان باشد.

    • محمد

      واقعا با این مدیریت و این دولت ، حتی نفس هم نمیتونیم بکشیم ، حقوقا ثابت ، قیمت ها ساعتی میره بالا
      با حقوق ماهی 600 تومن ، چجوری جواب زن و بچه رو باید بدیم ؟
      پوشک بچه رو باید بخریم 90 تومن ، کجا هستید مدیرایی که فقط شعار میدادید که ما نمیذاریم مردم سختی بکشن ، بسم الله

    • بدون نام

      سپاه مقدس و بسیج جان برکف به این دولت سرمایه دار گوشزد کنند که کشور بی صاحب نیست و مردم گدا نیستند این دولت سرمایه داری است وبه فکر این مردم نجیب و بزرگوار نمی باشد درود به شرافت بسیج و سپاه داد مردم را ازاین دولت بی فکر بگیرد هفته بسیج گرامی باد....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج