۸۰۱۵۶۳
۱۸۲ نظر
۶۸۵۷
۱۸۲ نظر
۶۸۵۷
پ

فهرست بازیگران ایرانی آمریکا نشین

بسیاری از هنرمندان و چهره‌های مشهور سینمای ایران یا در کشورهای غربی ساکن هستند و فقط سالی یکی دو بار برای کار کردن به ایران می‌آیند، یا اخیرا بین‌شان مد شده که حتی فرزندان‌شان را در خارج از کشور به دنیا بیاورند تا این کودکان بتوانند تابعیت آن کشورها را داشته باشند.

روزنامه فرهیختگان: بسیاری از هنرمندان و چهره‌های مشهور سینمای ایران یا در کشورهای غربی ساکن هستند و فقط سالی یکی دو بار برای کار کردن به ایران می‌آیند، یا اخیرا بین‌شان مد شده که حتی فرزندان‌شان را در خارج از کشور به دنیا بیاورند تا این کودکان بتوانند تابعیت آن کشورها را داشته باشند.

رصد کردن مشابه چنین وضعی در سینمای آمریکا که ممکن نیست؛ چون آنها جایی را بهتر از آمریکا نمی‌دانند و اساسا بعید است فکر کنند که برای اقامت در کشورهای دیگر مشکل خواهند داشت. در سینماهای بزرگی مثل هند و چین هم این موارد لااقل به غلظت ایران وجود ندارد. اساسا نه در هند، نه در چین یا کره، ژاپن و تایلند و اکثر کشورهای دیگری که در این سال‌ها سینمای پررونقی داشته‌اند، به اندازه ایران سینما در انحصار فرهنگ اصطلاحا بورژوایی درنیامده است و مفهوم غرب‌گرایی را یکسان و معادلی برای «باکلاسی» نگرفته‌اند.

فهرست بازیگران ایرانی آمریکا نشین

اما بیاییم و یک بار هم که شده، مساله خودمان را برای بررسی کردن، نه با غرب عالم مقایسه کنیم، نه با شرق آن. شیلا خداداد، یکی از هنرپیشه‌هایی است که برای به دنیا آوردن فرزندش به خارج از کشور رفت. او در پاسخ به سوالی در این خصوص با اطمینان به‌نفس و مقداری گستاخی گفت «دوست داشتم.»

شیلا خداداد خیال خیلی‌ها را راحت کرد و چیزی را گفت که از رفتار سایر چهره‌های مشهور ایرانی می‌شد فهمید. پاسخ نهایی آنها درباره خیلی از چیزهاست، اما ملاحظه می‌کنند و کمتر به زبان می‌آورند.

ما باید چنین مساله‌ای را بدون ملاک قرار دادن نمونه‌های بیرونی و خارجی بررسی کنیم و سپس حکم بدهیم که آیا این هنرپیشه حق داشت بگوید «دوست داشتم» و آیا مخالفان و منتقدان او ادعایی بر خلاف منطق دارند؛ یا اینکه این کار غلط است و خداداد و سایر هنرپیشه‌های ایرانی باید بین انجام دادن کاری که دوست دارند و بازیگر بودن در سینمایی که مخاطبانش حق دارند بپرسند و مخالف باشند، یکی را انتخاب کنند؟

آیا مخاطبان حق ندارند نگذارند و نخواهند کسانی که به واسطه هواداری آنها که امروز از موقعیت خاصی برخوردار شده‌اند، هر کاری را انجام بدهند که خودشان دوست دارند و حس می‌کنند بیشتر به نفع‌شان است و فکر می‌کنند وقتی توان انجامش را دارند دلیلی ندارد که انجامش ندهند. اساس مساله در دل همین یک عبارت نهفته است؛ «مسئولیت اجتماعی.»

حق دارند که بگویند دوست دارم؟

هیچ ابرسرمایه‌داری در دنیا، هیچ‌کدام از چهره‌های مشهور و ثروتمند و در یک کلام هیچ‌کدام از افرادی که وضعیت قدرتمندتری نسبت به باقی افراد اجتماع پیدا کرده‌اند، اگر در یک جنگل، دور از انسان‌ها و در کنار حیوانات زندگی می‌کردند، نمی‌توانستند به موقعیت‌های فعلی‌شان برسند. طرفداران آزادی به سبک لیبرالیسم می‌گویند که هرکس موقعیتی ویژه پیدا کرده، لابد تلاش کرده است.

آیا اگر سرمایه‌داری که کاخی چندهزار متری در بهترین نقطه آب و هوایی یک منطقه دارد، اگر خودش به تنهایی در یک دشت یا جنگل زندگی می‌کرد، می‌توانست چنین کاخی بنا کند؟ آیا تمام آنچه او دارد واقعا حاصل تلاش و هوش شخص خودش است یا اینکه خارج از جامعه انسانی، بنا کردن چنین موقعیت‌هایی ناممکن است؟ درباره موقعیت آدم‌های مشهور هم می‌شود دقیقا همین پرسش‌ها را کرد؛ شما بدون جامعه انسانی و در خلأ، آیا می‌توانستید از چنین مواهبی برخوردار شوید؟

آیا یک نفر می‌تواند موقع معروف شدن و برخورداری از ویژگی‌های آن، در قالب جامعه انسانی قرار بگیرد و بعد، این قالب را برای انجام دادن کاری که دوست دارد بکند دست‌وپاگیر ببیند و برای عبور از آن، به قاعده یک قالب اجتماعی دیگر(جنگل) متوسل شود؟ حالا حتی فرض کنید سیما و سینمای ایران صددرصد در تیول نهادهای دولتی و رسمی نیستند و پول تمام فیلم‌ها و سریال‌ها از مالیات شهروندان یا فروش منابع کشور تامین نمی‌شود.

باز هم در آن صورت یک نفر نمی‌تواند بگوید که برای مشهور شدن و بهره‌مندی از مواهب آن به اجتماع انسانی و قواعدش احتیاج دارم اما پس از آن نمی‌خواهم این قواعد دست‌وپا گیرم شوند و می‌خواهم هر کاری را انجام بدهم که دوست دارم و فکر می‌کنم منفعت شخصی من در آن بیشتر است.

فهرست بازیگران ایرانی آمریکا نشین

از اولین چهره‌هایی که مشخص شده بود در خارج از کشور زندگی می‌کنند و فقط برای کار کردن به ایران می‌آیند، فریبرز عرب‌نیا بود. او و پسرش جانیار در آمریکا زندگی می‌کنند. نسرین مقانلو هم همین‌طور بود. او اساسا قبل از هنرپیشه شدنش هم در آمریکا زندگی می‌کرد و جالب است که سینماگران ایرانی از بین این همه داوطلب مشتاق داخلی، یک نفر را در حد و قواره مقانلو ندیده بودند. پارسا پیروزفر هم در آمریکا زندگی می‌کرد و البته مدتی است که غیر از پروژه‌های سینمایی، برای اجرای تئاتر در ایران مانده است. حامد بهداد و شهاب حسینی هم اخیرا اقدام به اخذ اقامت در آمریکا کرده‌اند و حسینی اکنون در آنجا حضور دارد.

حمید فرخ‌نژاد هم ازجمله هنرپیشه‌هایی است که پس از یک جنجال رسانه‌ای مشخص شد مخارج ماهانه حدودا ۱۳۰ میلیون تومانی زندگی فرزند و همسرش در آمریکا را از سینمای ایران تامین می‌کند و می‌فرستد. نیکی کریمی مدت‌هاست که انگلستان را به‌عنوان محل زندگی انتخاب کرده و برای کار کردن به ایران می‌آید. اما بهرام رادان، رضا عطاران و پیمان قاسمخانی هم در کانادا خانه و زندگی دارند. یک نکته جالب توجه، خانه و زندگی پیمان قاسمخانی در خارج از کشور است، چه اینکه او در سینمای ایران به‌عنوان نویسنده شناخته می‌شود و بودن او در خارج از کشور خیلی واضح‌تر نشان خواهد داد که این سینما به واقع آیینه‌ای از زندگی مردم ایران نیست؛

خصوصا اینکه قاسمخانی نویسنده بخش بدنه سینمای ایران و فیلم‌های پرفروش آن است و همین نشان می‌دهد آن بخش از سینمای ایران هم به مردم ربطی ندارد و اگر به آن می‌گویند پرفروش، خریدارانش ساکنان کدام طبقه اجتماعی هستند. البته علیرضا کاظمی‌پور، یعنی فیلمنامه‌نویسی که یک‌سری آثار به اصطلاح ماورایی و اجتماعی مثل «گمگشته»، «او یک فرشته بود»، «کمکم کن»، «غریبانه»، «از نفس افتاده»، «زمانه»، «خوش‌نشین‌ها»، «پنچری» و... را دارد هم مقیم کاناداست. او در سال دو سه بار به ایران می‌آید و سفارش کار می‌گیرد و برمی‌گردد کنار آبشار نیاگارا.

غیر از اینها تعداد زیادی از چهره‌های هنری ایران هستند که برای به دنیا آوردن فرزندشان به خارج از کشور رفته‌اند. نکته چشمگیری که در این فهرست بلندبالا وجود دارد، نام دو کشوری است که به‌عنوان مقصد اکثر هنرپیشه‌های ایرانی، چه برای زندگی و چه برای به دنیا آوردن فرزندشان انتخاب شده؛ اکثر آنها به کانادا یا آمریکا رفته‌اند و این منطقا نمی‌تواند اتفاقی و بی‌دلیل باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      منبع درآمدشون ایرانه
      خارجی حساب میشوند
      خارج بده

      پاسخ ها

      • اسرائیل

        آن هنرمندی که ایرانی است و پشت به ایران میکند و در کشورهای دیگر اقامت کردن اصلا آدم نیستن چه رسد به
        هنر مند.

      • بدون نام

        خودمونو بزاریم جای اونا
        کدوم یکی از ما جای اونا بودیم این کارو نمیکردیم؟

      • بدون نام

        بچه های خانم ابتکار. دختر آقای حداد عادل و پسر آقای محمدعلی رامین و..... خیلی دیگه از مسئولین هم امریکا هستن

      • بدون نام

        فقط موقع انتخابات ایرانی اصیل میشن

      • بدون نام

        کی لیست سیاستمدارامون رو چاپ میکنی؟

      • بدون نام

        لطفا لیست زالو زاده هایی که از پول مردم بدبخت دارن تغذیه میکنن و بزنین این بازیگرا به کسی ربطی نداره چیزی که عرفه رو بعنوان دستمزد میگیرن و زندگی هرکی بخودش ربط داره ولی علمایی که غرب و امریکارو ایف ایف پیف پیف میکنن واسه مردم و خودشون نجاستاشونو میفرستن اونور بیاید لیست کنین

      • دخترشمالی

        اینها ههمون مشت ادم شکم سیری هستن که سنگ حسن روحانی روبه سینه زدن مردم رو بدبخت کردن واسه خودشون که تاثیری نداره اوضاع مملکت چون بهترین جاهای دنیا دارن عشق وحال میکنن حالا حسن مونده وحوضش کاظملی وجوزش خخخخخخخخخخخ

      • رویا

        پس به این نتیجه می رسیم که فقط گلشیفته روراست بود

      • بدون نام

        اگه خارج زندگی میکنید حداقل بچه هاتون رو ایرانی به دنیا بیارید این دیگه خیلی توهینه به نژاد ایرانی

      • بدون نام

        داستان تعریف کردین!!!!!!!
        به شما چه !
        حالتون هم خوب نیست مثل اینکه یه چک به خودتون بزنین شاید از خاب جهالت و غفلت بیدار شدین...
        چی از ایران گذاشتن بمونه که دلخوش زندگی کردن تو این جا باشن مردم…
        نوش جونش هرکی میتونه بره کلاش هم افتاد برنگرده ینی...

      • بدون نام

        داستان تعریف کردین!!!!!!!
        به شما چه !
        حالتون هم خوب نیست مثل اینکه یه چک به خودتون بزنین شاید از خاب جهالت و غفلت بیدار شدین...
        چی از ایران گذاشتن بمونه که دلخوش زندگی کردن تو این جا باشن مردم…
        نوش جونش هرکی میتونه بره کلاش هم افتاد برنگرده ینی...

    • بدون نام

      به شما چه حسودی میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسودی می کنید یعنی چه ؟؟!!اینجا براشدن هزینه بشه و پول مفت در بیارن و برای خارجیها سرمایه گذاری کنند ؟؟برن ...شوند کسی به انها کار نداره ولی ...

      • بدون نام

        من حدس می زنم این کامنت رو یه نوجون 13 ساله گذاشته ، اینجا بچه مچه زیاد هست

      • ali

        حسودی برای اینکه خانم به همراه هم فکر هاشون هجوم میبرن به سفارت خونه یه کشور
        زندگی نسل هارو نابود میکنن خودشون میزنن تو خط واردات خودرو
        بعدم میگن بچه هامون خودشون انتخاب کردن
        عمه ی منم دوست داره تو امریکا زندگی کنه
        بدی اینه که یه باند خاضی تو این مملکت در حال بخور و بچاپ و عشق و هال هستن
        عدالت هم کشک

      • بدون نام

        والله تحفه ای نیستن که بخوایم حسودی کنیم. ولی اولا که سرمایه اجتماعیشون ایران هست و اگر ایران نبود اساسا بر طبق چه خاصیتی کشور دیگه بهشون اقامت میداد. دوم اینکه سرمایه مادی شون هم از ایران هست. پول این کشور رو میخورن و راسا راست منتقل می کنند اون طرف. سوم اینکه ادعای ایرانی بودنشون میشه و درباره مسائل کشور همیشه در حال افاضات هستن نگو از دور نشستن میگن لنگش کن. میخوان ایران نباشن، نباشن به درک. فقط دیگه زر اضافه نزنن

      • بدون نام

        رفتنشون مهم نیست،ولی کسیکه ایران فقط محل کارشه نباید مدام در امور مذهبی و سیاسی این مردم دخالت کنه و نظرات تفرقه برانگیز بده،برخی از پزشکان هم همینطور هستن و ایرانو فقط برای درآمد میخوان ولی اینستاگرام هم ندارن که هرروز به یه بهانه ای غر بزنن.

      • بدون نام

        باشه میان ایران سرمایه گذاری میکنن صب بلند شن بهشون خبر بدن سرمایتون فلان بانک و مجموعه و شرکت و غیره دلار کرده فرار کرده از کشور...!!!!
        یچیز نگین مرغ پخته خندش بگیره
        یا اگر پول میگری بیایی اینجا ازین حرفا بزنی یکم پرداخت کن چیزی ک میخایی بگی بعد بنویس....

    • محمد

      به خودشون ربط داره کجا زندگی کنن ولی باید اونقدری ازشون مالیات بگیرن که همچین کارهایی براشون صرفه اقتصادی نداشته باشه
      بعد پز روشنفکری و میهن دوستی هم میگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاً باید مالیات زیادی بپردازند با این فیلمهای مزخرفی که ساخته میشه

      • بدون نام

        دوستان فیلم ایرانی نبینید ، به سینما نروید

      • بدون نام

        در ایران فقط دو درصد مردم به سینما می روند و این در آمد بازیگرها بسیار زیادتر از کاریه که می کنند.ضمن اینکه بیشتر بودجه های سینما و تلویزیون دولتیه و جدیدا هم پولهای کثیف وارد سینما شده

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        اشتباه منفی دادم

      • بدون نام

        میهن دوستی ربطی به تابعیت نداره
        بقول خاننده اینجا پر از تاریکیه میسوزی هی نسل ب نسل...
        اینارو ببینید..

    • بدون نام

      خب کاری میکنن مگه تو ایران جز بدبختی وتورم ودروغ وجز نوبخت چیزی هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        !خوب برن توی همون بهشت غرب پول در بیارن

      • بدون نام

        همینا از عاملا و مسئولاشن

      • بدون نام

        اونجا هم فساد کم نیست، علاوه بر همه اینها خیلی مشکلات دیگری هم دارن که اتفاقا ایرانی ها هم در سالهای اخیر و بعد از تقلید و الگو قراردادن آنها دچارش شدن

      • بدون نام

        نوبخت:)))))

      • بدون نام

        اره اونا فساد و مشکلات دارن شما خوووووبین

    • بدون نام

      اگر ممکنه لیست فرزندان نماینده های مجلس ، وزرا
      سیاسیون و ... که در خارج اقامت دارند منتشر کنید

    • بدون نام

      مهران مدیری هم تو اتریشه.

    • بدون نام

      شبنم قلی خانی تا اونجا که من میدونم استرالیا رفته بود و برای کار همسرش و ادامه تحصیل خودش نه صرفا برای بدنبا اوردن فرزندش...مگر اینکه از استرالیا رفته باشه کانادا اونجا بچه شو بدنیا بیاره
      روناک یونسی رو هم یادتون رفت که مدتیه ساکن کانادا شده
      وهمینطور فلامک جنیدی که البته این بازیگر بی حاشیه تر ازاینحرفهاس که برا عشق و حال رفته باشه
      شاهرخ استخری هم به علت ساکن بودن خانواده ی همسرش تو بلژیک بچه هاش اونجا بدنیا اومدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو باید وکیل مدافع این ها می شدی

      • بدون نام

        نیکی کریمی هم از همون سالها پیش خانوادش ساکن انگلیس بودن

      • بدون نام

        دقیقا همین....
        این ملت عادت کردن اصلا به نظر دادن و دخالت کردن و قضاوت های نااگاهانه کردن. ..

    • مهدی ظریف

      خیلی از ما اینجا حکم زندانی داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی غیرتی لی غیرتی است فرقی نمی کند از کدام ایین و کشور هستی وچنین کسانی براحتی به دین و کشورشان خیانت می کنند

      • بدون نام

        خیانت بازیگری نمیکنه که زحمت میکشه فیلم بازی میکنه پول حلال درمیاره مارم چند سواهی با فیلمش مفرح میکنه...
        خیانت اونایی میکنن که میلیارد دلاری در عان واحد میخورن میره و توهم فکردی کین و طرفدارشونی...

    • بدون نام

      به قول اون دیالوگ ابد ویک روز که پیمان معادی میگفت هرکی موقعیتی براش پیش بیاد و از این خونه نره از ...کمتره
      اینم همینه هرکی موقعیتی براش پیش بیاد بایداز ایران بره باید بره
      بسیار کار درستی کردن به نظرم
      آینده نگری بسیار عالی

      پاسخ ها

      • بی نام

        موافقم

      • صدای جوانش شهروند

        . .دوتابعیتی خیانت است چون قسم میخورد که از مملکت تابعیت گرفته با جان ومالش دفاع کند ومملکت خودش رامیفروشد خاعن وطن فروش بیغیرت ترسو راحت طلب پست فطرت و و و و و

      • سارا

        دقیقا. هیچ امیدو انگیزه ای برای زندگی کردن توو این خراب شده وجود نداره

      • فهيمه

        منم موافقم و خودمم اینکارو کردم دخترم ایران به دنیا نیومد رفتم خارج از کشور
        من نه هنرپیشه ام نه سلبریتی معروف نه از سیاسیون
        یه شهروند عادی ام که سعی کردم برای فردای فرزندم که نمیدونم اوضاع چطوره یه راه زندگی باز بزارم، خودش باید تصمیم به رفتن یا نرفتن بگیره، من با تمام مشکلات و اذیتا اینجا موندم
        تک تک کسایی که انتقاد میکنن اگر موقعیت داشته باشن میرن،حالا نه اروپا و آمریکا حتی کشورای نزدیک هم ترجیح میدن برن و این امکانو داشته باشن که اقامت کشور دیگه ای رو داشته باشن ، به هزار و یک دلیل که همه اونایی که بچه دارن میدونن

      • بدون نام

        فهیمه تو یه شکم سیری که هم از اخور میخوری هم از توبره

      • بدون نام

        یک سرزمین رو مردمش می سازند وقتی مردمی تنبل و غرغرو و واداده و فاسد در کشوری جمع بشن خب وضعیت کشور همین میشه که می بینی .همه اش رو هم می اندازند تقصیر"اینا"... انگار اینا از مریخ اومدند!!!

      • بدون نام

        این کاربر داره درست میگه کاملا هم داره درست میگه

    • بدون نام

      مرگ بر همشون

      پاسخ ها

      • بیطرف

        اقا خوبه تو بمون جیره بگیر..

      • بدون نام

        دمت گررررررم یه ضرب المثل ما داریم میگه....نون برافتاب میخوره و پارس ش برای نسا

        برافتاب قسمتی از زمین که عصر ها رو به آفتاب هستش
        نسل قمستی از زمین که عصرها سایه هست

      • هالو۷شنبه

        وقتی سیاسیون ی که از دیوار سفارت امریکا بالامیرندونونشون بامرگ برامریکا عجین شده بچه هاشون را به امریکا میفرستند ازهنرپیشه نبایدتوقع بیجا داشته باشیم

      • بدون نام

        راهش اینه که دیگه به اینافیلم وسریال ندن تانرن باپول ایرانی توخارج مخصوصااوناکه توامریکاساکن هستندوماایرانی هارو تروریست می دونن،واقعابراشون متاسفم ایناایرانی نیستن ،درود برایران بزرگ

      • بدون نام

        چقدر یه آدم میتونه بخیل و تنگ نظر و حقیر باشه که برای یه انسان دیگه (که مثل همه هموطنانش حق داره در مورد محل زندگیش تصمیم بگیره) آرزوی مرگ کنه


        شما و امثال شما از انسانیت و اخلاق و شعور بویی نبردید و باعث ننگ بشرید

      • بدون نام

        اینا همونایی هستن که دم از ایرانی بودن و وطن پرستی میزدن ولی حالا رفتن بچه هاشون خارج به دنیا بیارن

    • بدون نام

      دختر بدون شوهر خارج آمریکا انگلیس چ میکنه تف تو ذات همشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به تو چه دلش خواسته رفته

      • parisa.a

        به تو چه فضول مگه فقط کسایی که شوهر دارن میتونن برن خارج به کوری چشم تو رفته متحجر مغز فندقی

      • بدون نام

        چقدر بی عقل و بی فرهنگی

      • pari

        شوهر مگه چیکارس؟؟انگار عصر هجره...

      • بدون نام

        کیو می گی؟:)))))

      • فهيمه

        چرا نمیتونه بره؟
        چون شوهر نداره اگر بره غلط کرده؟
        صرف بودن شوهر چه اتفاقی میفته که بدون بودنش نمیشه بیفته؟
        مگه عصر هجره که باید برای آب خوردن یه جنس مونث مرد نظر بده؟
        آدمی که هدف داشته باشه میتونه هر جور دلش میخواد بدون آسیب زدن به کسی زندگی کنه زن و مرد نداره
        کسی هم که بخواد خطا کنه جا و مکان براش مهم نیست و در ضمن حضور و عدم حضور کسی مانعش نمیشه دوست عزیز
        یه خانمم در خیلی موارد حق داره این یه مسئله خیلی ساده ست
        سعی کنید درکش کنید

    • بدون نام

      بیان این مطالب جزاینکه دل آدمو بدرد بیاره هیچ فایده ای نداره
      همینا پاش بیفته انقدر دم از مردم میزنند انگار مثل همین مردمنداز زمین وزمان هم شکایت دارند همین مردمی که این آدمارو گندشون میکنندمردمی که به نون شبشون هم محتاج شدن واقعا متاسفم ضمنا تحلیلتون هم خیلی خوب بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین، مختصر و مفید

    • بی نام

      اسامی مسئولین ممکتی هم که بچه هاشون در خارج از کشور زندگی می کنن بنویسید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا
        مسوولینن که وظیفه دارن به مردم خدمت کنن و مشکلات کشور رو برطرف کنن و برای این کار حقوق میگیرن از بیت المال؛ وگرنه هنرپیشه ها مثل بقیه مردمن و وظیفه ای در این مورد ندارن

    • سعید

      خوب اینا خیلی هاشون از خود راضی اند و به خیال خودشون مملکت خودشون رو قبول ندارند اون وقت سریال مختار نامه رو می دن اونم نقش اول رو دست کی واقعا خجالت داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقا نقش فیلم به بازیگر هیج ربطی نداره الان فریبز عرب نیا بره کوفه زندگی کنه؟

      • بدون نام

        چرا حرف بی منطق میزنی سعید؟
        الان خودت شرایطش رو داشته باشی با کله میری اروپا و آمریکا .نمیری؟

        اینکه آدم بخواد تو یه کشور سالم زندگی کنه معنیش این نیست که کشور خودشو قبول نداره!

    • بدون نام

      اونوقت شعار توخالی مبارزه با استکبار و...برای مردم ستمدیده ایران است

    • بدون نام

      واقعا خوشبحالشون

    • بهادر

      من نمیدونم چرا ما ایرانی ها دوست داریم توی زندگی بقیه فضولی بکنیم!!!!!آقا جان به شما چه ربطی داره کی کجا زندگی میکنه؟!؟!؟!؟!؟!؟ به شما ربط نداره بماند، بازخواست هم میکنی؟!؟!؟!؟!؟

      پاسخ ها

      • اسماعیل

        زندگی کردنشون به کسی ربطی نداره تا وقتی که تاثیر حرف ها و رفتار های اینها توی جامعه نباشه همین بزرگواران توی انتخابات برای یک کاندید سینه چاک کردند وقتی قراره جای دیگری زندگی کنی چرا دم از وطن و وطن دوستی میزنی

      • بدون نام

        امثال شما و پریسا درست و مودبانه نظر دادن بلد نیستین و جالبه پاش بیفته ادعای ادب و شخصیتتون میشه، واقعا خوندن نظرات سطح فرنگ و خانواده و شعور افراد رو میرسونه، هر کجای دنیا که باشیم آسمون یک رنگه ولی هر جا باشید ادب و شعور افراد عوض نمیشه...

    • ر-م

      هنربندان ایرانی مساوی است با دروغ -دورویی-عافیت طلبی-منفعت طلبی-وای به حال مردم ایران که این ریاکاران الگوی انها باشد

      پاسخ ها

      • ندا

        ما ایرانی ها از روز اول بهمون گفتن باید تقلید کنید واسه همه چی دنبال الگو می گردیم خودمون که مفز نداریم

    • بدون نام

      باید توی مملکتی که چهره های معروفش قبولش ندارن فاتحه خوند خاک بر سر همون

    • خلخالی

      حاصل بی عدالتی همین است کسانی هستنند برای سر بلندی دین وکشورشان جانشان را هم می دهند وفقط یک کلمه می گویند وظیفه شرعی یا میهنی ما است ولی بعضی ها کشور ودین را چپاول می کنند وطلبکار هم هستند اگر مثل بغالی سر محل مالیات بدهند زبانشان این همه دراز نیست پول در ایران در می اورند مالیات را به کشور دیگر می دهند یا عشق و حالشان جای دیگر است اینها خائین به کشور هستند فردا جاسوسی برای کشورهای غربی می شوند کسی که وجدان ندارد پولی که مردم به عشق دیدن انها به سینما و ورزشگاه می روند می دهند و انها بدونه دادن مالیات بر درامدشان می ببذند خارج از کشور خرج می کنند وفا نمی کنند پس خدا وکیلی ناصر ملک مطیعی خیلی مرد بود .

    • بدون نام

      ,,,,ما قشر معمولی جامعه هم اگه پول داشتیم بچه هامونو میفرستادیم چرا از ژن های خوب نگفتی که همه شون بچه هاشون خارج زندگی میکنن

    • علی

      هرکسی حق دارد هر کجا که دوست دارد زندگی کند اگر کسی را اجبار به زندگی درجایی کردید یعنی اورا تبعید کردید یا در زندانی نگه داشته اید ومانع پیشرفت او شده اید قم و نجف هم مورد توجه گروه زیادی از حوزویان است پس آنها را هم قضاوت کنید

    • بدون نام

      چرا نروند خارج از کشور؟ بمونند اینجا که‌چه کنند؟ صبح از خواب بیدارشوند و با یاد مرگ‌و گناهان‌کبیره و صغیره روان‌شان نابود شود؟ بمونند که با ممنوعیت در هر چی مواجه شوند استعدادها له شود نابرابری را هر روز تجربه کنند.بخدای احد و واحد اگه بدستم بیاد فرزندانم را میفرستند بروند زندگی تو ایران امروز یعنی نابودی آرزوها و استعدادها.

    • امیرف

      سلام . اکثر ایرانیها چنین آرزویی دارند ولی شرایطش را ندارند. حتی در نفس کشیدن هم از آمریکا و غرب تقلید میکنیم....

    • ناصر

      ما چیکار به زندگی شخصی بازیگر داریم ؟؟!!

      خواننده رو با صداش کار داریم
      بازیگر و با بازیش
      فوتبالیست رو با تکنیکش
      مهندس و دکتر رو با علمش
      و ...

      دکتر سمیعی و خیلی دکتر های دیگه سالی یکی دوبار میان ایران ، خیلی‌ها رو رایگان معالجه می‌کنن و میرن ....

      البته بحث آنهایی که جانماز آب میکشن تو کشور ولی بت آمال و آرزوهای شون کشورهای خارجیه جداس...

      پاسخ ها

      • علی

        پس نه ساکت موند همین کشور برای باسوادشدن هزینه کرده اماوقتی که ازکارگر مالیات میگیرند نوبت این هنر مندان میرسد زار می زنند وبه التماس می افتند که نداریم .....فلان فلان بچه جون توکه دفاع مینی یا ازهمان قماشی یا ازمالیات زیرابی میروی

    • فریبا

      اونایی که رفتن توی خونه دشمن ازشون بدم میاد!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این از بُخل و حسادت و تنگ نظریته عزیز؛ که چشم نداری ببینی یه نفر بهتر از تو زندگی میکنه

    • علی

      به نظرمن اینها تافته جدا بافته ازمردم هستند که دانسته یا ندانسته درجهت مخالف منافع ملی و چه بسا با اعراض سوء سیاسی سعی در ایجادیا گسترش خودباختگی فرهنگ مردم ایران درمقابل فرهنگ غربی درسر دارند.

    • سیمرغ

      بازیگران سینما پول های بی زحمت با دآورده به جبیب می زنند وهیچ خاصیتی برای جامعه ندارند.

    • بی نام

      ایکاش اسامی فرزندان مسئولین هم که خارج نشین هستند هم اعلام می کردید
      و بنظر من خانم خداداد جواب درستی دادن قرار نیست من و شما برای زندگی خصوصی افراد تصمیم بگیریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا بحال بارها اسامی فرزندان مسئولین هم منتشر شد از ابتکار گرفته تا شریعتمداری و ...هیچ فرقی هم نمیکنه چون دستمزدهای چند صد میلیونی و گاهی یک میلیاردی بازیگران برای فیلمهای آبگوشتی که میبینیم مصداق بارز حقوق نجومی و تفاوت طبقاتیه و هر دوش محکومه چه در مورد مدیران دولتی و آقازاده هاشون چه در مورد بازیگران و آقازاده هاشون

      • بدون نام

        تا وقتی امثال شما از روی سادگی از این جماعت منفعت طلب یا سلبریتی حمایت میکنتد وضع همینه

    • علی

      ما هم از دستمون برمیومد میرفتیم مگه خلیم تو این جهنم زندگیمونو تو صف سبد کالا و کارت سوخت و تو تحریم بگذرونیم‌ و وعده و وعیدای دروغ ...

    • بدون نام

      به هنرپیشه ها چه کار دارید این گروه اگر به غیر از ایران هر جا دیگه ای اقامت داشته باشند حرفی نبست چون خودشان شخصی کار کردند .یا بقیه مردم عادی که خلیی به عنوانی دارای افامت یک کشور دارند
      از آقایانی که پول نفت و بقیه ذ خایر کشور را می خورند ک خالی میکنند تا هفت نسل بعد هم تامین هستند و الان روی صنندلی قدرت هستند هم نامی یاد کنید مخصوص تویی این 8 سال نویی این فشار اقتصادی کی خورد کی برد کی پناه به تن فروشی کرد کی از دیوار مردم بالا رفت و هزاران نفر دیگه

    • سانسور بی سانسور

      اولا:اینها چند نفر بازیگر هستند و با در امد خودشون رفتند.
      دوما:چرا از زالو زاده ه‍ای مسئول و بعضی مسولین گزارش تهیه نمیکنین که خیلی هاشون شهروند اون ور آب اند.
      سوما :تواین چهل سال اخیر انقدر وضع کشور رو خراب و بحرانی تو همه زمینه ها کردید که اغلب مردم به فکر نه مهاجرت بلکه فرارند،نمونه اش مرز صربستان

    • بدون نام

      یارانه هم میگیرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما مردم عادی از همون سال اول یارانه نگرفتیم و انصراف دادیم؛ تا چه برسه به اینها. بعید میدونم یکیشون هم یارانه بگیره

    • بدون نام

      همشون یارانه هم میگیرند

    • علی

      سلام بله ملت باید هزینه انان با این گرانی که خودمحتاج هستند پرداخت کنند وصداوسبما ازاین خارج نشبنان حمایت مکند

    • علی

      من تمام فیلم وسریال که یکدام ازانان بازیگرش باشه بخاطر اینکه درامدشان رادرداخل کشور خرج نمی کنن نگاه نخواهم کرد ممنون از روشنگری شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خو نگاه نکن

    • محمد

      یه چیزی که مشخصه اینه که مرگ بر آمریکا فقط یه شعار برای مردم فرو دست جامعه است .در حالیکه ما فقط شعار مرگ رو سر میدیم قشر رو شنفکر و مسئولین تاثیر گذارمون سر در آخور آمریکا دارند.

      پاسخ ها

      • .

        تو شعار نده. منم نمیدم. فقط پولشو نداریم بریم.چرا انقد بخیلیم. چهارنفر دارن؟ بزار برن. چون ما نمیتونیم نفس بکشیم بقیه نباید بمیرن که.

    • امیر عبدی

      سلام.دوستان یکبار هم که شده بیاییم خوب قضاوت کنیم. شاید آگه ما هم تو جایگاه هنر پیشه ها بودیم اینکار رو انجام میدادیم مخصوصا با این وضعیتی که الان تو مملکت درست کردن...مطمئن باشید اگر شرایط کشور خوب بود هیچکس راضی نمیشد بره اون ور دنیا بچشو بدنیا بیاره. یا زندگی کنه. پس درست قضاوت کنیم. یا علی

    • ر م

      واقعا نمیتونه بگه دوست داشتم .شما دیگه چقد گستاخید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا نمیتونه بگه؟ اونم مثل بقیه مردم حق داره پولش رو هر طور میخواد خرج کنه و هرجا دلش میخواد بره.

        جزو مسوولان کشور که نیست وظیفه حل مشکلات کشور رو داشته باشه ! گناه نکرده که شغلش هنریه

    • بدون نام

      لیست دولتی های آمریکا ستیز رانت خوار رو بنویس آهای میرزا بنویس

    • بدون نام

      كاش كانادا برا كارگران و كارمندان فقير ايراني هم برنامه مهاجرت آساني در نظر مي گرفت تا عدالت برقرار شود فكر كنم ايران خالي ميشد از سكنه من كه چشمم اب نميخوره وضع اين مملكت درست بشه بايد همه مهاجرت كنن برن كانادا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انقد این مسئولین جلوه ایرانو بد کردن که هیج جا راهمون نمیدن

    • بدون نام

      فقط بلدن موقع انتخابات مدام بگن ایران وطنم!!!!!!!!!!
      اون هم مشخصه از کجا کوک میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا چقدر سطح فکرتون پایینه!
        اینکه کسی خارج از ایران زندگی کنه دلیل نمیشه وطنش رو دوست نداشته باشه و به مسایلش حساس نباشه.

    • بدون نام

      مرده شور همه اين بي هنرهاي جلف و بي هنر رو ببره ، هنرمند كه اينا باشند خاك بر سر اين ملت ميشه كه فقط با سرمايه اي ملي اين كشور جلف بازي و فحشا رو رواج بدهند ، خيلي از ايرانيها اين بيهنرها رو جزوهنرمندان ايران نميدانند وهمان بهتر كه در بين ما ملت نباشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که به نظر نمیاد از ملت ما باشی؛ حرفات بیشتر شبیه ملت داعشه!

      • .

        شهاب حسینی هم افتخار ایرانه هم هنرمنده. ترانه هم اینطور. از طرف خودت حرف بزن

    • بدون نام

      برن نوش جونشون ولی غلط میکنن تو سیاست و مسائل کشور دخالت میکن و این مردم ساده لوحم ازشون الگو میگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا!

      • بدون نام

        هر شخصی حق داره هر کجای دنیا که دلش خواست زندگی کنه و همه آزادن که نظرات سیاسی و اجتماعی و غیره شون رو به بقیه بگن.
        فکر شما خیلی جهان سومیه که فکر میکنی افراد رو باید در اظهار نظر محدود کرد

    • احمد

      فقط انسان های پست فطرت و خاین به کشورشون پشت میکنن. اگه این افراد تبعه امریکا بودن و تابعیت انگلستان میکردن مردم امریکا بهشون توف میانداختن. ولی متاسفانه تو ایران از سر و کول شون بالا میرن. به دور از اینکه مملکت ما به فنا رفته از دست بعضیا ولی نباید به کشور پشت کرد پست فطرت. در ضمن میهن پرست فردین. جهانگیر فروهر. و خوانندگان ایرانی اونور اب هستن که برای خاک ایران جان میدهن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا خاین نه خائن اون یه چیز دیگس دوما اگه خودت موقعیت مهاجرت داشته باشی چهارنعل میدویی میری از ایران

      • بدون نام

        آفرین، واقعا..

      • بدون نام

        احمد خیلی بی فکری میخواد که آدم فکر کنه اگه یه نفر تو یه کشور خارجی زندگی میکنه پس به کشورش خیانت کرده!
        هم بی فکری میخواد؛ هم بی فرهنگی ؛شما ماشالا دوتاش رو کامل داری

    • بی نام پ

      بیچار ه این مردم ساده لوح نا اگاه پای فیلمهای وسریال های چه کسایی وقطشونو تلف میکنند بجای اینکه چند صفحه کتاب بخونند حیف حیف حیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا فقط هنرپیشه ان و مخاطب فقط بازیشون رو نگاه میکنه؛ قرار نیست مخاطب از روی زندگی و طرز فکر
        هنرپیشه های یه فیلم ؛ فیلم رو برای تماشا انتخاب کنه!
        مگه شما میری کفش بخری برات مهمه نحوه زندگی سازنده کفش چطوریه؟ مگه تو تصمیمت برای خرید کفش تاثیر داره؟! فیلم هم همینطوره؛ اثر هنری خوب رو باید دید فارغ از اینکه هنرپیشش کیه و چیه

    • بدون نام

      اینها به خاطر مردم این کار را میکنند چون اینها میخواهن اگر جنگ شد بروند و بعد از جنگ برگردند هنر ایران را زنده نگه دارد تا از بین نرود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ تو عمرم همچین ماله کشیی ندیده بودم خخخخخ

    • بدون نام

      هنرمندان آدمهای زرنگی هستند آینده ایران را می فهمند پس میدانند که ایران به زودی نابود میشود پس برای آینده فرزندانشان برنامه ریزی کردهاند. بقیه هم باید همین کار را بکنند پس چرا روحانی دلار را گران کرده که فقط یک عده مثل خودشان بتوانند بروند خارج.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چو ایران نباشد تن من نباد

      • بدون نام

        کافر همه را به کیش خود میبیند
        همه مثل شما فکرشون بیمار نیست عزیز

      • بدون نام

        اگر کسی هم ایرانو نابود کنه امثال همین آدمهای خودخواه و منفعت طلب هستن

      • بدون نام

        کی ایران رو داره نابود میکنه ؟؟؟؟

    • بدون نام

      اینجا پول در بیارند اونجا خرج کنند کار معقولی ودرستی نیست دولت می بایست مالیات بر درآمد خارج نشین تصاعدی حساب کند؟

    • رضا

      در جواب منتقدان و کسانی که فحش میدهند, بگم که چند لحظه فکر کن چرا هر کس میتواند میرود.

    • بدون نام

      این هنرمندان رو مردم هنرمند کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مخالفم باهاتون
        هنرمندا رو مردم هنرمند نکردن؛اگه دست مردم ایران بود (که اکثرا به بیماری بخل دچار شدن) که حاضر نبودن هیشکی موفق و ثروتمند شه؛ این هنرمندا اکثرا خودشون با استعداد و تلاش به جایی که هستن رسیدن(به غیر از پارتی دارا) و مدیون هیچکس نیستن





        مثلا الان شهاب حسینی مدیون مردمه؟ به نظر من نه؛ چون این آدم با فیلماش کلی حس خوب به مردم داده و آدمای زیادی به عشق دیدنش رفتن پای فلان فیلم و سریال .مردم برای علاقه و دل خودشون فیلما رو میبینن نه برای موفق کردن یه هنرپیشه!

      • .

        شما از این به بعد از هنر مند کردن بقیه معافی. چی کار کردی براشون که منتشو سرشون میزاری؟ الان پیمان قاسمخانی که تو صفحه برادرش همه دارن خودشونو میکشن که دوباره کار کنه رو کی معروف کرد جز قلم خودش؟
        یا شهاب حسینی که سر تا پاش نبوغ و استعداده رو تو هنرمند کردی؟ نه خودش هنرشو داشت. فقط از بس عقده داری احتمالا . حس میکنی باید بیان ازت تشکر کنن.اینکه بگی معروفشون کردی انقد احمقانه نیست. هنررررمند؟؟ هه

      • بدون نام

        کاربر ۲۰:۱۱
        اولا عقده ای خودتی که از کامنت من اینطوری برداشت کردی
        دوما منظور من این بود که بجز ملت ایران فک نمیکنم کسی
        دیگه ای بشینه پای چرندیات اینا (البته به غیر از دوسه تاشون مثله شهاب حسینی و ... که واقعا استعداد دارن. بقیشونو فقط ایرانی ها میبیند که اگه این مردم نباشن پشیزی ارزش ندارن

    • بدون نام

      نکو بزیگران ایرانی ...بگو خود فروخته کان ..بیکانه پرستان ..کاسه لیسان و مزدوران خارج نشین ..هم از آخور می خورند هم از توربا ...مرگ بر منافقین .

    • رامین

      کاش یه کاری میکردیم که همه آرزوشون باشه بیان ایران زندگی کنن

    • بدون نام

      نه اینکه اینجا بهشت برینه آقایون که تابعیت چند کشور و دارن صحبت نمی کنید

    • قلی

      چرا فقط این چندتا ادم زن باز وزن تعویض کن مینویسید اونای که موندن ودارن باعشق کار میکنند نمیگید خیلیا هستن که مثل اونا نیستند ازاونا بهتر وزیباتر وهنرمندتر هم هست اونارا بگید چرا چندتا جوجه بازیگر بی اخلاق را میگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شمایی که دم از اخلاق میزنی؛ الان خودت خیلی با اخلاقی که تو ۲تا جملت کلی توهین بستی به این چند نفر؟!

      • .

        زن باز با کسی که طلاق میگیره یا زنش میمیره فرق داره. بعدم نصف این لیست خانومن . اینایی که رفتن هم کاملا عاقلانه بوده کارشون. اونایی که موندن هم منتی سر کسی ندارن. یا پولشو نداشتن یا دلشون نخواسته یا عقلشون نرسیده

    • رضا

      حدود یک سال تمام ایرانی ها فیلم های اینها را نگاه نکنند ببین چطور به گدائی می افتند و برمی گردن از پول این ملت عورد میدن

    • رضا

      دو تابعیتی خیانت است به مملکت چون شما قسم می خورید از منافع اون کشور دفاع کنی

    • parisa.a

      ما هیچ ...ما نگاه:(

    • بدون نام

      خوشابه سعادتشون.

    • غزل .د

      دم همشون گرم که رفتن
      خوب کاری کردن
      هرچی پول هم تو این مملکت در بیارن حقشونه چون زحمتشو میکشن
      این همه دارن پول این مملکتو میخورن من نمیفهمم چرا ذره بین فقط به سمت این هنرمنداست...
      من راضی ام ازتون
      درود به ششرفتون...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زحمت رو که خیلیا می کشن، ولی مالیات میدن. فیش حقوقیشون مشخصه. کم حرف بزن تا معلوم نشه از خودشون هستی عتیقه

    • بدون نام

      این درسته که زندگی هرکسی به خودش مربوطه. ولی بفرمایید اینا اساسا چه هنری دارن که در کشور دیگری جز ایران بخوان از اون طریق زندگی و امرار معاش کنن؟ تقریبا هیچ. پس از کجا میخورن؟ معلومه، از ایران می برن. آیا در ایران مالیات میدن؟ خیر. اما در خارج از ایران بابت حساب بانکی و زندگیشون باید مالیات بدن. به عبارتی از جیب من و شما می برن، مالیاتش رو نمیدن ولی تو خارج خرج می کنن سرمایه گذاری می کنن و مالیات میدن. بازم به ما ربط نداره؟

      پاسخ ها

      • .

        الان از نظر شما شهاب حسینی هنر نداره؟ یا بنیامین؟ یا ؟ یا ؟شاید ترانه؟ یا قاسمخانی ؟ یا بهرام رادان؟
        دیگه همه عقده گشاییاتونو نیارید تو فضای مجازی خواهشا

      • بدون نام

        عزیز 20:04 بفرمایید بهرام رادان یا ترانه یا قاسمخانی به جز ایران کجا مشغول فعالیت هستند

      • بدون نام

        شما چه نسبتی با شهاب حسینی داری که از آمریکا پیغام میذاری

      • بدون نام

        شما هم کلیک نفرما رو هنر داشته یا نداشته شون که بخوای بحث رو عوض کنی و حواسها رو پرت. بقیه مطلب رو بخون و بفهم. صحبت از پایگاه اجتماعی و منبع درآمد و مالیات هست

    • بدون نام

      صد رحمت به یکی مثل شهره آغداشلو. پول آمریکا رو میخوره فحش به ایران میده. اینا که پول ایران رو میخورن فحش میدن.
      امیدوارم قانونی تصویب بشه ازشون مالیات بگیرن

    • بدون نام

      هرکس دیگه هم بود همین کار میکرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه اشتباهات مملکت رو با همین جمله توجیه میکنیم

    • بدون تام نه نام

      آقاجان فسادکه نمی کنند رفتن دلار جمع کنند
      مردم ایران به هنرپیشه قبل از انقلاب افتخار کنند

    • بدون نام

      همتون دوست دارید از ایران برید هرکی وطن وطن میکنه داره فیلم بازی میکنه
      شماها هم از حسودی دارید میگید همتون اگه بتونید میرید از ایران

    • بدون نام

      چرا باید بازیگر این همه درآمد داشته باشه،تا حالا فکر میکردم پول فروش فیلمها میره توی جیب تهیه کننده ولی مثل اینکه بیشترش حقوق بازیگره ،باقیمونده درامد هم که به عوامل و صاحبان سینما و ...چیزی برای تهیه کننده نمیمونه.مثل اینکه برخی درست میگن که اینها مالیات نمیدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز تهیه کننده ای وجود نداره.همه پولها از بخش دولتی که در واقع بیت الماله تامین میشه.وگرنه کدوم ادم پولدار مغز .... خورده که بیاد تو سینمایی سرمایه گذاری کنه که یه ریال درآمد نداره.مثل سریال شهرزاد که پولشو از صندوق ذخیره فرهنگیان بیچاره برداشتن وپول میلیاردی به بازیگرا دادن!!!اسمشم گذاشتن بخش خصوصی.بیچاره فرهنگیان که پولشون برباد رفت.

    • بدون نام

      کاش اینقدر تو شعارهاشون جوش مردم ایران رو میزنن در عمل هم یک پنج پولی که اونجا سرمایه گذاری میکنن بیان تو کشورخودشون کارخونه و کارگاه بسازنن هم سودکنن هم یه عده جوون سرکار برن نگین وظیفه دولت وسیاسیون اره هست ولی همیشه بایدازخودمون شروع کنیم اگه عشق به مملکتت داری جهت پیشرفتش کاری کن نه اینکه اینجا پول در بیاری اونجا سرمایه گذاری کنی بعدبگی من عاشق ایرانم اگه نبودم اینجا زندگی نمیکردم مثل سام درخشانی بابا اینجور حرف زدن توهین به شعور مخاطبته

    • بدون نام

      همه ما نه قوی هستیم و نه جسور ونه قابل اطمینان. بزدل و ترسو که ازمشکلات فرار میکنیم. نه غم وطن داریم نه غم دین و فرهنگ. فقط سودای یک ریال اضافی به هر طریق. شرم مان آید که با این خاک و آب چه کردیم.

    • ...

      چه بگوییم که نگفتن زیباست
      این جماعت اگر بجای تلویزیون و فیلم و رادیو دو تا کتاب مفید میخوندن٬ قماش بازیگر ها و هالیوودی ها و فلان و بیسار اصلا به چشمشون نمیومد!
      برسد روزی ک مردمان ایرانم آگاه شوند.

    • بدون نام

      به اينهاي كه كانادا و امريكا هستند نبايد در ايران بهشون شغل و كار بدهند اينها پول و از توي ايران در ميارن و اونور خرج ميكنند

    • ابراهیم

      لطفا نظرات را سلیقه ای منتشر نکنید . مثل همین که مطمئنا منتشر نمی کنید . شما خبرچی ها و روزنامه نگاران و هر چیزی که صدا زده می شوید فقط سلیقه ای رفتار می کنید ضمن اینکه عادت کردید باینکه بدون اطلاع از صحت و سقم مطلبی آنرا منتشر کنید و اگر غیر از این باشد می گویید آزادی بیان ندارید . آزادی بیان داشتن ظرفیت می خواهید که ثابت کردید ندارید !

    • بدون نام

      هر کسی میتونه هر جای دنیا که دلش خواست زندگی کنه.ولی دوستان سینمای ایران یه سینمای دولتیه،همینطور تلویزیون ایران دولتیه درواقع بودجه ش از پول مالیات کارگر وبازنشسته بیچاره تامین میشه.کجای این کار اخلاقی وقانونیه که یه بازیگر سریال درپیت تلویزیون دستمزد به دلار بگیره واونو ببره آمریکا و کانادا سرمایه گذاری کنه؟!!! این بازیگرا اخیرا دستمزدهاشونو به دلار!!!میگیرن و بدون پرداخت مالیات میبرن امریکا.درواقع پول خون کارگر گرسنه ایرانی رو اینا میبرن.

    • بدون نام

      وقتی مهناز افشار بچه اش روآلمان بدنیا آورد.گف من بچه ام رو توکشور پدرش بدنیا آوردم.
      ینی شوهرش رو آلمانی میدونه.پس چرا یه فرد المانی اینجا واسه خودش مدیرعامل شده؟چرا اینجا شغل ومنصب داره؟
      خانه از پای بست ویران است

    • pelin

      ما که فعلا تو این جهنم گیر افتادیم

    • بدون نام

      فکر کنم فقط کانادا و آمریکا به متولدین اونجا اقامت میدن! ترامپ قصد داره این قانون رو برداره

    • .

      اینا بازیگر نه در مقام یه شهروند اگه موقعیت رفتن دارن بهترین کار اینه حداقل اینجوری آینده بچه هاشونو بخرن.
      بعدم بنیامین آمریکاس. پیمانم تکذیب کرد
      خیلی تاسف آوره که نسبت به آدمای خوشبخت انقد نفرت داریم. خب یارو تونسته رفته. یسری ها رو حالا چون تلوزیون کار کردن بگید بر فرض پولش از پول شما بود. ولی مثلا بنیامین که خوانندس داره پول صداشو استعدادشو می خوره. نوش جونش. اگه نمیرفتن احمق بودن به نظرم.
      یا مثلا شهاب. اگه اون نمیرفت کی میخواست بره. حقشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله بله وطن پرستی هم و ایران و ایران هم فقط موقع انتخابات
        هست دیگه !

    • احمد خوش سیما

      ابنا به زور پول نمیگیرن که.مردم‌ هواشونو دارن و بزرگشون کردن.بعدشم همه دوس دارن در کشوری با فرهنگ و منظم و قانونمند زندگی کنند.خیلی از مردم اگه براشون مقدور باشه دوس دارن در جای زیبا و قانونمند زندگی کنند.

    • بدون نام

      هنرمندان به خاطر قانون مالیاتی که فعالیت فرهنگی معاف از مالیاته مالیات نمی دن
      قانونمون مشکل داره

    • بدون نام

      کاش یکیم تواین مملکت به فکرماکارگرابودکه اون بدبخت شدیم خدام کاری بمون نداره

    • بدون نام

      دیگه انگار وطن پرستی مرده و فقط یه شعاره برای محبوبیت خصوصا بین جماعت سلبریتی . این نکته هم جا نمونه که ئلیل اصلی بدنیا اوردن فرزندانشون در خارج اینه که فردا پس فردا برن اقامت بگیرن از طریق فرزندشون

    • زینب

      بیخود حرف نزنین اگه پول داشتین هیچی نمیگفتین منم پول داشتم از روستا می رفتم شهر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان انواع وسیله نقلیه وجوود داره.دیگه شهرو روستا فرقی نداره ک

    • بدون نام

      برید که دیگه برنگردید،مفت خوارای تنبل،اگه یه طرف سقف خونتون خراب بشه،شما فرار میکنید میرید خونه همسایه یا وا میستید خونه خودترو درست میکنه؟ اینو بدونید هزار سالم خارج بمونید بازم اینجا خونتونه پس فرار نکن وبسازش.

    • بدون نام

      اینها با پول مردم به اینجا رسیدن باید تو ایران زندگی کنن.اینها دیگه ایرانی نیستن باید کار بشون ندن

    • بدون نام

      اینکه در خارج زندگی میکنند به خودشان مربوط است هر انسانی ازاد است در هرجا زندگی کند ولی هنرمندان سرمایه اجتماعی هر کشوری هستن وباید از این بعد به وطنشان خدمت کنند ماهم باید بدانیم که یک اکتور سینما فقط یک نمایشگر از رفتار نقش در فیلنامه است و ماننداینه هیچ کس از اینه نباید تقاضای رفتار در شان داشته باشد , لطفا هنرمندان خارج نشین در امور مردم خوب این سرزمین با هویت که بچه های خودشان را در این کشور عزیز دنیا ماورند نظر ندهند.ایران عزیز و غریب ماا خودمان میسازیمت باهمه مشکلاتت و باهمه نامهربانی ها.ایرانی شاد باشی سربلند

    • عباس

      تمام بدبختی ملت در بی عدالتی فوق تصور در تقسیم بیت المال است اینها با پول ملت کافر میشوند و امکان زندگی در امریکا و کانادا را دولت برایشان فراهم میکند.

    • عبدالله

      دنیا مختصره هرجا باشه زود خلاص میشه اخرت همیشگی است خود بازیگران مختارن هر جا بخوان اباد کنن یا خراب کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج