جاباما
۸۰۱۵۸۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

تنها راه تعیین تکلیف مشمولان غایب

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا درخصوص مشمولان غایب، گفت: امسال آخرین سال پرداخت جریمه غیبت سربازی است و مشمولان دارای ۸ سال غیبت از خدمت سربازی می‌توانند با پرداخت جریمه، کارت معافیت دریافت کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا درخصوص مشمولان غایب، گفت: امسال آخرین سال پرداخت جریمه غیبت سربازی است و مشمولان دارای ۸ سال غیبت از خدمت سربازی می‌توانند با پرداخت جریمه، کارت معافیت دریافت کنند.

سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است که در سریع‌ترین زمان ممکن به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

سوژه‌ مطرح شده در فارس من درخصوص « معافیت مشمولان غایب متاهل دارای فرزند و بالای ۳۰ سال» بود که در این سوژه عنوان شده بود که با توجه به تحمل محرومیت‌ها و اوضاع بد اقتصادی اعزام این افراد به سربازی چه توجیهی دارد؛ همچنین برای خرید هم باید این افراد مبلغ بیشتری بپردازند و این مشکل بسیاری از این خانواده‌ها است.

سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص موضوع مطرح شده، اظهار داشت: افراد در سن ۱۸ سالگی به سن مشمولیت می‌رسند و اگر فردی تا ۳۰ سالگی به سربازی نرفته باشند یکی از شرط‌های پرداخت جریمه غیبت سربازی یعنی ۸ سال غیبت را داراست.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: اگر فردی دارای ۸ سال غیبت از خدمت سربازی است، می‌تواند به سربازی رفته یا با پرداخت جریمه، وضعیت سربازی خود را تعیین تکلیف کرده و کارت معافیت دریافت کند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی تاکید کرد: امسال آخرین سال پرداخت جریمه غیبت سربازی است؛ پس بهتر است مشمولان غایب در ماه‌های باقی مانده نسبت به تعیین تکلیف وضعیت سربازی خود یا خرید جریمه اقدام کنند.

سردار کریمی تصریح کرد: براساس قانون افراد متاهل از ۵ درصد تخفیف برخوردارند؛ همچنین به ازای هر فرزند نیز ۵ درصد تخفیف جریمه اختصاص خواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ir

      از جیب مردم به جیب ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از مردم چقدر میکنین به جای اینکه نفت میخواست بیاد تو سفرشون حالا باید خرج دولت رو هم بدن عجب رفاهی داریم

    • بزرگمنش

      من که ده سال فراری بودم پول هم ندادم
      هیچ مشکلی هم پیش نیومد.
      دسترنجم رو بریزم توی حساب دولت که بعدش خودتون میدونید چی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج