۸۰۱۶۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش مارسلو به نیمکت نشینی ایسکو

مدافع رئال مادرید نسبت به نیمکت نشینی هافبک اسپانیایی واکنش نشان داد و معتقد است این بازیکن با و جود این که در تمرینات خوب ظاهر می‌شود اما شرایط فوتبال باعث شده نتواند به ترکیب اصلی راه پیدا کند.

ایسنا: ‌به نقل از آس، رئال مادرید سه‌شنبه شب در پنجمین بازی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا توانست رم را با دو گل شکست دهد. مارسلو پس از بازی گفت‌: در مقابل ایبار فضای کافی در اختیار نداشتیم و اتفاقات عجیبی رخ داد اما مقابل رم مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. در نیمه اول کمی آزار دیدیم. وضعیت چمن مناسب نبود. با وجود این که نیمه اول نتوانستیم بازی مورد دلخواهمان را به نمایش بگذاریم اما توانستیم بازی را کنترل کنیم و به گلزنی نزدیک شده بودیم.

رئال مادرید توانست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. مدافع برزیلی در این رابطه اظهار کرد: از همه مهم‌تر این است که با تمام وجود در همه رقابت‌ها بازی کردیم. می‌خواهیم در همه مسابقات تیم اول باشیم و تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به روند خوب خود ادامه‌ دهیم.

او در مورد وضعیت ایسکو و نیمکت نشینی این بازیکن گفت‌: من کسی نیستم که به او توصیه کنم. ما بازیکنان با تجربه‌ای هستیم و در خانواده‌هایمان نقش پدر را ایفا می‌کنیم. می‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم. همه بازیکنان می‌خواهند بازی کنند اما تلاش و تمرین آنها در حضورشان تعیین کننده است. این شرایط برای همه بازیکنان حکم‌فرما است. باید تمرین کرد. من منظورم این نیست که ایسکو تمرین نمی‌کند اما فوتبال این چنین است. شاهد پیشرفت و پس رفت بازیکنان هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج