جاباما
۸۰۱۷۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نکونام: در تیمم سرباز می‌خواهم نه ژنرال

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به این نکته اذعان کرد که تیمش بازی سختی مقابل سپیدرود پیش رو دارد و اینکه در بازی فردا فقط برد می‌خواهند.

خبرگزاری تسنیم: جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود و تقابلش با علی کریمی به عنوان دو کاپیتان پیشین تیم ملی اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم. تیم سپیدرود تیمی است که خوب بازی می‌کند و شرایط تیمی آنها در چند هفته اخیر خوب بوده است.

سپیدرودی‌ها سابقه خوبی در لیگ برتر دارند و از ما قدیمی‌تر هستند. ما در این دیدار مقابل هواداران‌مان بازی می‌کنیم و به دنبال کسب نتیجه هستیم. به تقابل و این چیزهایی هم که شما گفتید اعتقاد ندارم. ما فردا یک بازی داریم و تلاش خواهیم کرد به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر درباره مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار با سپیدرود تصریح کرد: ما حامد شیری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما شجاعی به دیدار فردا می‌رسد. خدا را شکر محرومی هم نداریم و همه آماده این دیدار هستند. این موضوع کار من را هم سخت می‌کند، چون همه بازیکنان خوب هستند و با انگیزه تمرین می‌کنند تا در ترکیب قرار بگیرند.

نکونام در مورد اعتراضات باشگاه نساجی به داوری و اینکه قضاوت دیدار این تیم مقابل سپیدرود به علیرضا فغانی سپرده شده است، گفت: در مورد داوری قبلاً صحبت شده است و نیازی نیز من الان صحبت کنم. اگر دقت کرده باشید چند هفته‌ای هم است که ما در این مورد صحبت نمی‌کنیم.

الان هم نمی‌خواهم به گذشته برگردم. فغانی یکی از بهترین داوران دنیاست و برای هر تیمی هم که در دنیا قضاوت کرده، خوب بوده است. از این بابت مشکلی نداریم و تمام تمرکزمان را روی بازی خودمان می‌گذاریم. فردا نه به داوری و نه به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و فقط به بازی خودمان فکر خواهیم کرد.

وی درباره کارت‌های پرتعدادی که بازیکنان نساجی در دیدارهای گذشته از داور مسابقه گرفته‌اند و اخراج بی‌مورد ابوالفضل علایی در دیدار گذشته این تیم یادآور شد: قبول دارم کارت‌هایی که ما در گذشته گرفتیم اشتباه بود، اما در روزهای اخیر با بازیکنان صحبت شده است و قطعاً این اتفاق دیگر برای تیم ما تکرار نخواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه فکر نمی‌کند تیمش به یک ژنرال در وسط زمین نیاز دارد، گفت: خیر من اصلاً به دنبال ژنرال و این چیزها نیستم. ما یازده سرباز داریم که فقط برای موفقیت تیم و مردم تلاش می‌کنند. من در تیمم سرباز می‌خواهم که تیم را تبدیل به ژنرال کند. دنبال این بازیکنان هستم، نه ژنرال.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج