۸۰۱۸۷۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

داستان جالب انتقال رونالدو به بارسلونا چه بود؟

رونالدو ستاره برزیلی یکی از بازیکنان مشترک تاریخ آیندهوون و بارسلونا بوده است.

ورزش سه: رونالدو ستاره برزیلی یکی از بازیکنان مشترک تاریخ آیندهوون و بارسلونا بوده است.

داستان انتقال رونالدو به بارسلونا از آیندهوون در سال ۱۹۹۶ روایت جالبی دارد و بابی رابسون و خوان گاسپارت خاطرات مهیجی از ان انتقال بزرگ دارند.

سر بابی رابسون گفت: "گرچه رونالدو تنها ۱۹ سال سن داشت اما من به باشگاه گفتم باید وی را جذب کنیم زیرا او نه تنها ستاره فوق العاده است بلکه بازیکنی برای اینده باشگاه نیز محسوب می شود.

رونالدو برای من خیلی بیشتر از یک جایگزین برای دیگر بازیکنان هجومی بود زیرا وی بازیکنی نادر، متفاوت و هیجان برانگیز بوده و دارای مهارت های متفاوتی از دیگر مهاجمان بود.

داستان جالب انتقال رونالدو به بارسلونا چه بود؟

من دروغ نمی گویم، من وسوسه شده بودم یک مهاجم انگلیسی بخرم و تقریبا نزدیک به جذب آلن شیرر بودم. ما به دنبال یک مهاجم بودیم و رئیس از من پرسید آیا کسی را می شناسی و من نیز که دنبال یک گلزن انگلیسی بودم پس بعد از یورو 1996 با روی هادفورد در بلکبرن تماس گرفتم و او به من گفت شیرر فروشی نیست و اجازه نده مطبوعات با این شایعه ما را اذیت کنند. من نیز به او گفتم که او می تواند به من اعتماد کند و یک هفته بعد آلن شیرر به نیوکاسل فروخته شد و ما رونالدو را جایگزین کردیم.

در ادامه خوان گاسپارت در آن مقطع معاوت جوزپ نونز رئیس بارسا بود در این رابطه گفت: "برای امضای قرارداد من مجور شدم خودم را پنهان کنم اما انعقاد آن با آیندهوون خیلی طول نکشید و مبلغ قرارداد چزی در حدود 15 میلیون یورو بود.

در ادامه آیندهوون به این نتیجه رسید علاقه ای به جدایی رونالدو ندارد و حتی برای منصرف کردن او با فدراسیون فوتبال برزیل تماس گرفت. 2 نگهبان در هتل اقامت بازیکنان آیندهوون بودند که علاقه ای به مذاکره من با رونالدو نداشتند. یک پیشخدمت اسپانیایی را در هتل دیدم و او لباس های کارش را به من قرض داده و یک سینی همراه با کوکا کولا نیز به من داد.

من نیز لباس های را پوشیده و بعد از سلام کردن به نگهبان گفتم یکی از ساکنان هتل سفارش کوکاکولا به من داده است. من در اتاق رونالدو را زدم و او خودش در را باز کرد و قراردادش را همانجا بر روی تخت امضا کرد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا ول کنید این حقیرهارو که خودشون حریف پرسپولیس نمیشن دکلنوردی میکنن خخخخخخ واقعا پرسپولیسیا چرا باید از دیدن پرچم ژاپن روخیه شون رو از دست بدن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج