۸۰۱۹۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سردار سلامی: ملت ایران در اوج قدرت است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ملت ایران بخاطر ایمان و شهادت، در اوج قدرت است و روز به روز هم شاهد زوال قدرت های شیطانی عالم به سرکردگی آمریکا در دنیا و منطقه هستیم.

خبرگزاری ایرنا: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ملت ایران بخاطر ایمان و شهادت، در اوج قدرت است و روز به روز هم شاهد زوال قدرت های شیطانی عالم به سرکردگی آمریکا در دنیا و منطقه هستیم.

سردار سرتیپ پاسدار 'حسین سلامی' چهارشنبه شب در نخستین کنگره بزرگداشت شهدای جامعه پزشکی جهان اسلام در یزد افزود: سازش و تسلیم شدن به دشمن، جز ذلت، حقارت و وابستگی چیز دیگری عاید ملت و کشور و نظام انقلابی ما نمی کند، بنابراین عزت و شرافت ما در گرو ایستادگی و تسلیم ناپذیری در مقابل قدرت های شیطانی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در ۴۰ سال گذشته به این نتیجه رسیده که راه سعادت فقط با مقاومت بدست می آید و باید همین مسیر را ادامه دهد ادامه داد: آنهایی که در سطح دنیا سال ها با دشمنان در صلح و سازش بوده و همکاری داشته اند هم اکنون در پیش ملت ها چیزی جز حقارت و ذلت نصیبشان نشده و این تجربه خوب و درس آموزی است که باید همواره مدنظر قرار گیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: کسانی که در برابر دشمنان تسلیم شوند قطعا هویت فرهنگی و تمام ارزش ها و اهداف متعالی خود را از دست می دهند و باید تابع برنامه های قدرت های پوشالی عالم شوند.

سلامی با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان هزینه دارد ولی سختی ها زودگذر است اظهار داشت: باید برای موفقیت و توسعه با تکیه بر اصول در برابر دشمنان تا پای جان استقامت کرد.

وی گفت: ملتی که با تکیه بر قدرت لایزال الهی و ایثار و شهادت در تمام صحنه ها آماده فداکاری و جانفشانی است به یقین پیروز است مثل ملت ایران و برخی از کشورهای منطقه که در مقابل استکبار جهانی مقاومت می کنند.

سلامی با اشاره به اینکه نباید گذاشت دشمنان در اعماق خاک ملل اسلامی قدرت پیدا کنند از مقاومت و جانفشانی شهیدان مدافع حرم یاد کرد که نقش مهمی در این عرصه داشته و موجب شکست توطئه های کفر جهانی شده اند.

وی به توطئه های آمریکا علیه ملت ایران به خصوص در عرصه اقتصادی و روانی اشاره کرد و یادآور شد: این توطئه همانند سایر دسیسه های آمریکا و حامیان او بی اثر و موجب شکست خودشان است.

جانشین فرمانده کل سپاه به وجود فقر در بین حدود ۵۰ میلیون آمریکایی و حتی در بین برخی از ملت ها در کشورهای صنعتی اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان می هد که دشمنان به رغم برخی شعارهای توخالی خود دچار مشکل هستند ولی ملت ایران همچنان مقاوم بر اصول خود پافشاری می کند و تسلیم ناپذیر است.

اولین کنگره بزرگداشت شهدای جامعه پزشکی جهان اسلام به میزبانی شهر یزد با هدف بزرگداشت و زنده نگه ‌داشتن یاد شهدای جامعه پزشکی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، سرپرست استانداری یزد ، خانواده شهدا ، مسئولان و مردم برگزار شد.

استان یزد یا یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت، سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و هشت شهید مدافع حرم در این استان مدفون هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج