۸۰۱۹۴۳
۸ نظر
۵۰۱۴
۸ نظر
۵۰۱۴
پ

توصیه گردشگر آمریکایی: قبل از مرگ ایران را ببینید

به دنبال انتشار گزارش مؤسسه انگلیسی «کنترل ریسک» از جایگاه امن ایران در جهان و خطر پایین سفر به آن در سال ۲۰۱۹، معاون رییس‌جمهور با انتشار فیلمی از توصیه‌های یک توریست آمریکایی برای سفر به ایران، تاکید کرد:‌ مقابل سیاه‌نمایی رسانه‌های خارجی ایستاده‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: به دنبال انتشار گزارش مؤسسه انگلیسی «کنترل ریسک» از جایگاه امن ایران در جهان و خطر پایین سفر به آن در سال ۲۰۱۹، معاون رییس‌جمهور با انتشار فیلمی از توصیه‌های یک توریست آمریکایی برای سفر به ایران، تاکید کرد:‌ مقابل سیاه‌نمایی رسانه‌های خارجی ایستاده‌ایم.

در نقشه خطر سفر با پیش‌بینی جایگاه امن کشورها در سال ۲۰۱۹، ایران جزو کشورهایی با ریسک پایین سفر همسطح با انگلیس، کانادا، سوئد، آمریکا، امارات، اسپانیا و فرانسه قرار دارد.

علی‌اصغر مونسان ـ معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ـ به استناد این گزارش در توئیتی به دو زبان فارسی و انگلیسی اعلام کرد: با جذب گردشگر از سراسر جهان مقابل سیاه‌نمایی رسانه‌های خارجی ایستاده و چهره واقعی ایران زیبا را به دنیا نشان می‌دهیم.

او چندی پیش در توئیت دیگری به انگلیسی با اشاره به موقعیت امن ایران برای سفر، مردم دنیا را برای بازدید از ایران دعوت کرد.

مونسان همچنین فلیمی از توصیه‌های یک گردشگر آمریکایی به مردم دنیا درباره واقعیت‌های ایران با به تصویر کشیدن آثار تاریخی و چهره خندان مردم کشورمان در فضای مجازی منتشر کرد.

روبینسکی ـ گردشگر آمریکایی ـ در این ویدیو شهروندان جهان را دعوت می‌کند تا پیش از مرگ حتما یک بار به ایران سفر کنند و خود شاهد وقایع و شگفتی‌های آن باشند که خلاف اقناع‌سازی‌های رسانه‌ها است. او به گردشگران جهان اطمینان می‌دهد که با سفر به ایران با دنیایی که انتظار ندارند روبرو می‌شوند.

این تبعه آمریکا پس از ۱۰ روز سفر در ایران می‌گوید: من هنوز فکر می‌کنم ایران کشوری است که باورهای کاملا اشتباهی در مورد آن وجود دارد. زمانی که کامنتی درباره ناامنی و خطرناکی ایران می‌خوانم خنده‌ام می‌گیرد، چون در مدتی که ایران بودم متوجه شدم این کشور یکی از امن‌ترین نقاط دنیا است.

او سپس از علاقه‌مندی ایرانی‌ها به آمریکایی‌ها سخن می‌گوید: به محض این‌که به ایرانی‌ها می‌گویم آمریکایی هستم، مهمان‌نوازیشان شروع می‌شود. من هرگز در ایران احساس ناامنی کردم، چون ۱۰۰ درصد ایرانی‌هایی که با آن‌ها روبرو شدم مراقب من بودند و به من اطمنیان دادند که ایمن هستم و روز خوبی خواهم داشت.

این گردشگر آمریکایی با آن‌که تصاویری از هویت تاریخی و فرهنگی ایران را در این ویدئو کوتاه به تصویر می‌کشد و وجود این امکان تاریخی را در ایران غیرقابل باور می‌داند، اما نقطه اتکا و تاثیرگذار ایران را مردم و مهمان‌نوازی آن‌ها می‌داند و این ویژگی را در دنیا منحصر به فرد معرفی می‌کند.

او همچنین تنوع بازارهای ایران، ارزانی، غذاهای اشتهابرانگیز و مکان‌های تاریخی سحرانگیز بدون ازدحام جمعیت و گردشگر را از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های ایران برای ماجراجویان و اهل سفر می‌داند و در آخر توصیه می‌کند که حتما در طول زندگی یک بار سفر به ایران سفر را تجربه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبریز

      هر روز حداقل در یک کلان شهر ۲۰۰ تا باطری ماشین را سرقت میکنند.کیف قاپی،سرقت خودرو،سرقت مغازه،سرقت خانه...عجب امنیتی!!!!!حتماً از پرونده های قضایی ایران هم دیدن فرمائید! از زلزله زدگان و خشکی دریاچه اورمیه،بی آبی بلوچستان و.....دیدن فرمایید.

    • بدون نام

      حتما میخواسته مردم دنیا به جهنم‌اعتقاد پیدا بکنن!!

    • بدون نام

      بله به لطف دلارهمه چی برای شما ارزونه بایدم این گاوشیرده روبدوشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسننننننننننننننننننت

    • بدون نام

      بله ارزش پول که پایین آوردید حالا می توانند با خیال راحت تشریف بیاورند و مفت اموال ما را انتخاب کنند و ببرند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عقل که نباشد جان در عذاب است. اینکه یه توریست خارجی بیاد دلار بده یه جنسی بخره حتی ارزون به این میگی مفت میخره؟؟؟ آقای فهمیده به این میگن ورود ارز

    • بدون نام

      غلط کردی مرگ بر آمریگا

    • توریست ایرانی

      توصیه گردشگر ایرانی : قبل و بعد از مرگ حتما آمریکا را ببینید و بمانید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج