۸۰۱۹۸۵
۶۴ نظر
۵۰۱۲
۶۴ نظر
۵۰۱۲
پ

سرنوشت رابطه پنهانی زن جوان پس از ازدواج

عشق نافرجام دختر و پسر جوان زمانی لو رفت که دختر با مرد دیگری ازدواج کرد و راز این رابطه فاش شد.

روزنامه شرق: عشق نافرجام دختر و پسر جوان زمانی لو رفت که دختر با مرد دیگری ازدواج کرد و راز این رابطه فاش شد.

اوایل سال جاری مردی جوان به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد همسرش شیما با فردی غریبه رابطه دارد و به او خیانت کرده ‌است.

او گفت: من به رفتارهای همسرم مشکوک شدم و وقتی تلفن‌ همراه او را چک کردم، متوجه شدم او با جوانی به نام نریمان ارتباط دارد. شیما یک سال است که با من ازدواج کرده و من انتظار نداشتم چنین برخوردی با من بکند و از هر دو نفر شکایت دارم.

مأموران با توجه به شکایت این مرد، دختر و پسر جوان را بازداشت کردند. شیما به پلیس گفت که به شوهرش خیانت نکرده و او اشتباه می‌کند. او گفت: من یک سال است که با شوهرم آرش ازدواج کرده‌ام و خوشبخت هستم؛ آنچه آرش از آن به عنوان خیانت من صحبت می‌کند، ماجرای فردی است که از مدت‌ها قبل او را می‌شناختم. بعد از اینکه ازدواج کردم، دیگر رابطه‌ای با او نداشتم.

هرچند زن جوان اصرار داشت که خیانتی صورت نگرفته است اما شوهرش مدارکی به مأموران ارائه داد که نشان می‌داد شیما در این مدت با این مرد هم ارتباط داشته‌ است.

وقتی پلیس پیامک‌ها و مکالمات زن جوان را مورد بررسی قرار داد، مشخص شد شوهر این زن واقعیت را گفته ‌است. در ادامه پرونده با توجه به مطرح‌شدن اتهام رابطه نامشروع به دادگاه کیفری استان تهران رفت.

در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده از سوی قضات مشخص شد نریمان و شیما از سال‌ها قبل با هم ارتباط داشتند و عشقی نافرجام میان آنها وجود داشته ‌است اما بعد از اینکه آرش از شیما خواستگاری کرد، او به دلیل اینکه آینده‌ای را با نریمان برای خودش متصور نبود، به آرش پاسخ مثبت داد و با او ازدواج کرد.

نریمان در بازجویی‌ها به عشق شیما اعتراف کرد و گفت: من شیما را دوست داشتم و این مسئله را پنهان نمی‌کنم اما زمانی که آرش به خواستگاری شیما آمد، او گفت که دیگر این رابطه فایده‌ای ندارد چون ما به خاطر مشکلاتی که داریم، نمی‌توانیم با هم ازدواج کنیم. اصرار من برای اینکه ازدواج نکند، به جایی نرسید و او با آرش ازدواج کرد.

متهم گفت: من در این سال‌ها هیچ‌چیز برای شیما کم نگذاشتم و چون مشکلاتی داشتم، از او درخواست کردم کمی صبر کند؛ قبول نکرد و تصمیم گرفت با آرش ازدواج کند اما نتوانستیم همدیگر را فراموش کنیم. با اینکه در این مدت سعی می‌کردیم همدیگر را فراموش کنیم اما امکان‌پذیر نبود. شیما به من می‌گفت نمی‌تواند من را فراموش کند به همین خاطر هم چندباری با هم ارتباط تلفنی برقرار کردیم.

پسر جوان گفت: ارتباط ما در حد صحبت‌های تلفنی بود. در این مدت فهمیدم که برادر شیما می‌خواسته او ازدواج کند و به همین خاطر هم شیما با آرش ازدواج کرده ‌است. من به او گفتم اگر آرش را دوست نداری نه به خودت ظلم کن و نه به او و این ازدواج را تمام کن اما او قبول نکرد. ما دیگر با هم ارتباط خاصی نداشتیم. من به شیما نزدیک هم نشدم و فقط خواستم خودش تصمیم بگیرد و با توجه به اینکه آنها هنوز با هم عروسی نکرده ‌بودند و در مرحله عقد بودند، پیشنهاد دادم اگر مطمئن نیست عروسی نکند اما آرش به من به چشم رقیب عشقی نگاه می‌کند و از من کینه به دل گرفته‌ است.

زن و مرد جوان ارتباط نامشروع را قبول نکردند و مدعی شدند هیچ ارتباطی به جز ارتباط تلفنی با هم نداشتند اما مدارک ارائه‌شده به دادگاه از سوی شوهر شیما نشان می‌داد آنها بارها با هم بیرون رفته و عکس‌های یادگاری هم داشته‌اند. ضمن اینکه متن پیامک‌هایی که به هم ارسال کرده ‌بودند هم نشان می‌داد آنها با هم ارتباط داشتند.

به‌این‌ترتیب کیفرخواست علیه آنها صادر و جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. شوهر شیما یک‌ بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و گفت با توجه به ضربه روحی و روانی‌اي که خورده ‌است از شکایت خود صرف‌نظر نمی‌کند و خواستار مجازات هر دو متهم است.

در ادامه متهمان در جایگاه حاضر شدند؛ آنها هرگونه ارتباط با هم را منکر شده و مدعی شدند عکس‌ها و متن پیامک‌ها به قبل از ازدواج شیما باز می‌گردد. وقتی قاضی از آنها پرسید چطور در مراحل بازجویی ارتباط را قبول کرده‌اند، پاسخی ندادند و مدعی شدند هیچ ارتباطی بین آنها نیست.

بعد از اینکه وکلای مدافع متهمان از آنها دفاع کردند و خواستار برائت شدند، آخرین دفاع از متهمان اخذ شد و قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند. آنها هر دو متهم را در ارتکاب عمل ارتباط نامشروع مجرم تشخیص دادند و به ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند؛ رأی صادره مورد اعتراض قرار گرفت اما شعبه ۲۹ دیوان عالی کشور بعد از بررسی مجدد پرونده اعتراض را وارد ندانست و رأی را مورد تأیید قرار داد.

پرونده برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام ارسال شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رز

      دوتا گرگ نر وحشی باعث نابودی این خانم شدن خدا ورتون داره بوکندوها

      پاسخ ها

      • گرگ نر !!!

        وای رز .... کجا بودی پس ، خوبه همینجوری ادامه بده!!

      • اسماعیل

        این رو بدون این زنها هستن که از قدیم و ندیم به عنوان مکر و حیله شناخته شده و میشن احتیاجی به معرفی بیشتر نیست .
        بو خوبهای ناقص و العقل .
        یا حق

      • بدون نام

        بر عکس حرف می زنی

      • مملکت ویران

        بازم این اومد

      • بدون نام

        بعضی دختران عشوه گر و...و فریبکارهستند که با حیله خودشان را به مردان پاک می اندازند،خدالعنتشان کند،منکه همیشه مراقب خودم هستم تاچنین زن کثیفی «نصیبم نشود

      • م

        عقده ای

      • سامی

        رز اگر این زن هرزه نبود بعد ازدواج خطشو عوض میکرد و پسر رو از زندگیش حذف میکرد تا به هیچکدوم ضربه وارد نشه ...

      • بدون نام

        باز پیدات شد عقده ای ،خدا میدونه چه جانوری هستی و بس

      • بدون نام

        رز دیوانه چی میگی

      • بدون نام

        چطور ناقص عقلیم ولی مکر و حیله می کنیم؟ ناقص عقل واقعی نرها هستند:)

      • hassan.h

        آمار خیانت بسیار بالاست
        نهاد خانواده آسیب جدی دیده است
        زن و مرد در خیانت مقابله به مثل می کنند

      • بدون نام

        کاربر گرامی رز وقتی که نريمان با اینکه میدانسته آرش با شیما ازدواج کرده باز ول کن قضیه نبوده!!!، از طرفی آرش هم خبر داشته که شیما و نریمان دلباخته یکدیگرند، آمده فقط ازدواج کرده و بصورت شبانه روزی، عکس و فیلم و پیامک شیما و نریمان را ضبط نموده که در دادگاه موفق به محکوم شدن آنها بشه، در نتیجه آرش و نریمان هردو مثل خوک وحشی بجان این دختر بیچاره شیما افتاده اند، یکی از قبل و دومی قانونی،!!!، چون هیچکدام خلق و خوی انسان و انسانیت نداشته، هیچکدام حاضر به گذشت یا عقب نشینی نشده اند و کاسه کوزه را سر دختر بیچاره شیما شکستند، در حقیقت مثل گرگ بجان شیما دختر ساده دل افتادند، لذا دمت گرم با این نامی که برای آنها گذاشته آید، من به شخصه به شما احسنت ميگم،

    • بدون نام

      میگن رابطه قیل از ازدواج مشکل داره میگن ن

    • زهرا

      وای جلل خالق چه چیزامیشنویم اخه دختره احمق اگه توعشقتودوست داشتی پس چراازدواج کردی وزندگیه یکی دیگه روتباه کردی

    • بدون نام

      فقط 99 ضربه شلالللاق؟؟؟؟!!!!!!خخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • ک

        قبلاخودم بامجازات شلاق مخالف وتحت تاثیر تبلیغات این مجازات راغیرانسانی میدانستم اما حالاباگسترش خیانت بایدگفت:واقعا دستشون دردنکنه که جهت مجازات شلاق میزنند،ممنون از قوه قضائیه این مجازات حکم داروی درمانگر اما تلخ رو درجامعه ما داره!

    • بدون نام

      عشقهای که از پی رنگی بود # عشق نبود عاقبت ننگی بود

    • زن

      چرا مردها که به زنان خود خیانت میکنند قانون حق انها میداند چون مررررد هستند صیقه در مملکت عادی و قانونی شده است!!!

      پاسخ ها

      • آپولو_۱۱

        صیغه خیانت نیست و یک امر شرعی و قانونی تلقی می گردد . طبق همان قانون و شرعی که زنی را بر مردی حلال می کند

      • بدون نام

        زن عزیز اگه ما هم مثل مردها روابط با افراد متعدد داشته باشیم دچار انواع بیماریهای تناسلی خطرناک میشیم و روحیه مون داغون میشه داشتن یک همسر به نفع خودمونه

    • بدون نام

      فقط 99ضربه شلاق؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نودونه ضربه چیزی نیست قابل تحمله، شکرخدا،

    • علی

      تو رو خدا از این کارها نکنین
      وقتی با کسی ازدواج کردین خیانت نکنین
      چه مرد باشه، چه زن

      پاسخ ها

      • دروغگو

        علی دیگه هیچ کاری نیست انجام بدهیم، میرویم تو خیابان یکی را می بینیم، از او حرفی از ما حرفی، بعد چند ماه با نیم متر اظهارنامه میان احضارت میکنند که خیانت کردی، روح مون هم خبر نداره،

    • parisa.a

      بهتر حق دوتاشون بود چه زن چه مرد کثیفایی که تعهدو بلد نیستن

      پاسخ ها

      • م۴

        تو که عشقت رادوست داشتی چرا به این یکی جواب بله دادی وان شوهراحمق تو که می دانستی این زنه بافرددیگری رابطه داردچراسرلج رفتی ازش خواستگاری کردی حق شوهرش ۱۰۰زربه شلاق است

      • ک

        بانظرشماکاملامؤافقم، خیانت،خیانته وفسادفساد هست چه زن چه مردهیچ فرقی هم نمیکنه!بنظرم بایدبیارنددر ملاء عام تنبیه ومجازات بدنی کنندبرای عبرت آدم های ضعیف النفس وبی عفت تاعاقبت کاررابه چشم خودببینند

    • علی

      توی این رابطه ها برای اینکه مدرکت برای قضات محکم و مستدل باشه یا باید فیلم داشته باشی یا سه نفر شاهد عینی که دوست و آشنا نباشند وگرنه شکایت به جایی نمیرسه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیامکها ..اصلا از بین نمیرن بلکه از حالت حذف به سکوت و ارشیو میرند تا سه سال و هر لحظه اراده شود از مخابرات محضر عدله محترم ارایه میشوند .
        دلبندم مجید

    • لیلی

      حقشونه شلاق بخورن. من خودم یه زنم اما مشخصه که مقصر شیما بوده چون تا زن خودش نخواد احدی نمیتونه بهش نزدیک بشه و مطمئن باشید کار زشت هرگز مخفی نمیمونه و خدا آدمو رسوا میکنه چه زن چه مرد. از خدا نترسیدی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قضاوت کار خداست و انسان جابز الخطاست.خدا می‌بخشد اگر توبه کنیم

    • رادین

      همین
      ۹۹ ضربه شلاق ؟؟؟؟

    • رضا

      فقط 99 ضربه شلاق چطور قاضی ها این کار رو حکم اعدام نمیدن؟؟؟؟؟!!!!!! ولی میگن طرف اختلاص پولی بانکی کنه اعدام!!! چون اون به عموم ضربه زده همین؟؟؟؟ واقعا این حکم مسخره بوده ولی شاید اونها در عکس منظور تصاویر بدست اومده فقط برای قاضی سند بوده و رابطه نامشروع رو از نظر پزشک قانونی نداشتن فقط حکم شلاق بوده ولی اگر اون قضیه تأیید بشه اگر بنظرم باز هم شلاق باشه مسخره است چیزی که داره شلاق روش میخوره اگه آبرو براش مهم بود این کارو رو نمیکرد پس درد شلاق هم براش باکی نیست

      پاسخ ها

      • ک

        مجازات شلاق آنقدرها هم به این راحتی نیست! حتی اون قهرمان معروف المپیک بابدن قوی یاکارگردان معروف که به همین جرم مجازات شلاق رابرای آنهااجراء کردند،سروکارشون به بستری شدن دربیمارستان کشیدکه به نظرم واقعاحقشون بود

    • بی نام

      تا زمانی که آقایان به خودشون حق خیانت بدهند ،متاسفانه زنان بسیاری هم این حق رو به خودشون میدهند،کشور اسلامی از بیخ و بن خراب است

    • حمید

      کی‌ به این رز‌ گفته با نمکه؟؟؟؟؟؟؟ بابا ساکت شو نمیگن لالی

    • ککیل

      از نظر من مهم صداقت و درستی و انسانیت هست ووقتی کسی دل و روح و قلب و جانش باکسی دیگه هست نباید وارد زندگی دیگری بشه، حداقل باخودمون روراست باشیم

    • ب

      چه کنیم به خانمها آتش گرفتند همه چیز گران شده گوجه 11 هزار

    • بدون نام

      حالا مگه چی شد ؟...

    • بدون نام

      اه حالم به هم خورد از این همه کثافت

    • آپولو_۱۱

      کرم از خود درخت یعنی شیما بوده که باعث افساد فی الارض شده است . بانوان محترم لطفا عفاف خود را رعایت کنید و بر مبانی اسلامی و شرعی زندگی کنید اینجا اوروپا و کانادا نیست که هر طوری خواستید رفتار نمایید در بلاد اسلامی باید اسلامی بود طوری که خالی به مبانی اسلامی و اسلام وارد نگردد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قاضی نشو بابا

    • بدون نام

      اینکه مردی زنی را صیغه کند دلیل بر نفی خیانت نیست.فقط با صیغه رابطه ش رو حلال کرده.ولی چیزی که بین خودش و همسرش هست خیانت تلقی میشه.مگه میشه مرد هر کی رو دید صیغه کنه بعد بگه چون حلاله خیانت نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرااین زن خیانتکار اعدام نمی شود؟؟؟ حداقل برای مدتی زندانش کنیداین جرثمه
        را.چون دیگر زن زندگی نمیشه بلکه یک زباله
        اس.همین.

    • بدون نام

      رابطه ...قبل از ازدواج بوده و حدو حدودش رو یکم تخفیف دادند...ملاک رو پیامک ها و غیر زنا دانسته و شلاق محکوم شدن .

    • بینام

      دختره نریمان رو دوس داشته و عاشقش بوده ولی چون با نریمان آینده ای برای خودش متصور نبود با آرش ازدواج کرد تا آینده ی بهتری داشته باشه و از اینطرف هم همچنان با نریمان ارتباط داشت این دیگه چه جانوری بود از هر دوتا داشت سواستفاده میکرد

    • بدون نام

      خیانت حلال رو خوب اومدی.واقعا صیغه تعریف بهتر از این نداره.همه ی مردا خیانت میکنن حالا یه زن کرده زورتون اومده؟بچشید طعمش رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صیغه خیانت نیست.ازدواج موقته اگه از بالا به این مسیله نگاه کنیم صیغه برای حفظ شان و شخصیت انسانی زنان بسیار مفیده. مرد در صیغه متعهد به پرداخت مهر میشه و باید حد و حدودی رو رعایت کنه که از بیماری های مقاربتی هم زن و هم مرد حفظ میشه.

    • بی نام

      هر جا پای فساد و خیانت هست پای یک زن در میان است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدی؟نه که مردهای حیز وچشم چرون اصلااهل خیانت و فساداخلاقی نیستند؟!

    • محمدهادی

      سلام بعلت مشکلات مالی تا الان نتوانستم ازدواج کنم آیا خانمی هست با من ازدواج کن و شرایط مالی من درک کن ۳۰سالمه لیسانس حسابداری دارم مدتی بیکار شدم درآمد ندارم پس اندازی ندارم و کسی ضامنم نمیشه وام بگیرم کار ازاد راه بندازم،سن خانم برام مهم نیست فقط درکم کن....

    • بدون نام

      و پای یه مرد

    • گـنـدم مجیدي*'* پـونـڪ قـزویـن

      همون ۹۹ ضربه ي شلاق هم میدوني چقد درد داره . آدم حاضره اعدامش کنن ولي بهش ضربه شلاق نزنن .

      پاسخ ها

      • ک

        کاملادرسته یکی ازهمکلاسیام وکیل داد گستری هست ومیگفت برای تنبیه ومجازات خیانت، تاسرحد مرگ شلاق رومحکم می زنندومجازات شلاق را محکم اجراء میکنندطوریکه جای شلاق ها تاآخرعمربه نشانه و علامت خیانت به صورت راه راه و خط خطی برروی بدن وپشت خیانتکار باقی بمونه!

    • بدون نام

      خیانت زن ومرد نداره، واقعا برا بعضی ها باید متاسف بود میدونن گناهکار کیه،اما دارن از جنسیت خودشون دفاع میکنن ازتعداد لایک های مثبت به یه کاربر میشود به عقده ای بودن بعضی ها پی برد اما هستن کسانی که بدون درنظر گرفتن جنسیت واقعیت رو گفتن یا میگن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظرتون کاملادرسته،موافقم.

    • بدون نام

      برای مثال اگر این موضوع رو بخواهیم برعکس کنیم ببینم خانم هاچه واکنشی میخوان نشون بدن؟!دیگر خودتون قضاوت کنید...

    • ژیلا

      اواواقعازن هابلاهستن مثل خودم

    • باران

      خدالعتت کند خیانت کار را چه مرد چه زن

    • م

      عجب راحت خیانت میکنه عشقوحال کرده با ۹۹ شلاق تمام میشه

      پاسخ ها

      • ک

        عشق وحال نامشروع و خیانت وزنبارگی تااین حد وبه این قیمت؟به قیمت مجازات شلاق وانگشت نماشدن درجامعه ؟ اگر دیگه واقعابه قول معروف کسی پوست کلفت باشه وعفت وآبرودرجامعه برایش نه معنی داشته باشه نه مفهوم!بایدبه شدت بااین دست افرادبرخوردوتنبیهشون کنند

    • ک

      معلوم نشداون کارگردان معروف ولی بی اخلاقی که به هوای ازدواج،دختر بیچاره راباآبمیوه بیهوش ونقشه سیاهشو اجراکرد چه کسی بود؟البته بعداز اجرای حکم شلاق سرو کارش به بستری شدن به بیمارستان کشیدازبس که محکم شلاقش زده بودند که بنظرم واقعاحقش بود

    • م

      کاش مشکل ازدواج جوانان حل بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج