جاباما
۸۰۲۲۲۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کارگردان روسی: اسکار دیگر جذابیت ندارد

یک کارگردان روسی معتقدست اسکار در چند سال اخیر به دلیل سیاست هایی که داشته است دیگر جذاب نیست.

خبرگزاری مهر: کیم دروزینین کارگردان روسی فیلم «۲۸ سرباز پانفیلو» که در بخش بین الملل جشنواره فیلم مقاومت حضور دارد درباره مشکلاتی که ممکن است آمریکا برای حضور آنها در ایران ایجاد کند به خبرنگار گفت: مشکلی بابت حضور در ایران نداشتم ولی همانطور که می دانید روسیه هم تحت تاثیر تحریم های آمریکاست و حتما این تحریم ها زندگی ما را سخت تر می کند.

وی ادامه داد: با این حال ما مردم روسیه فقط به خودمان تکیه و سعی می کنیم به تحریم ها توجهی نکنیم چراکه در نظر من این زمان به سرعت می گذرد و طولی نخواهد کشید. دنیا این روزها به سمت متحد شدن پیش می رود و من نمی دانم چرا آمریکا مانع این حرکت جمعی است.

این کارگردان درباره اینکه سینما چه کمکی می تواند به مردم کشورها برای از سر گذراندن تحریم ها داشته باشد، گفت: سینما شاید نتواند تاثیر مستقیمی در این زمینه داشته باشد چون تحریم ها را باید با مجموعه ای از راه حل ها و چالش ها چه در کشور خودم روسیه و چه در ایران و کشورهای دیگر حل کرد ولی با این حال سینما می تواند در مقاومت و ایستادگی مردم نقش آفرین و تاثیرگذار باشد.

دروزینین درباره حضور فیلمش در جشنواره فیلم مقاومت و همچنین حضور در ایران اظهار کرد: این اولین بار است که من وارد ایران می شوم و خوشحالم که فیلم من در چنین جشنواره ای حضور پیدا می کند. من پیش از این یک بار دیگر در جشنواره ای در آسیا حضور پیدا کرده بودم و فکر می کنم این جشنواره ها می توانند توجه جامعه جهانی را بیشتر به خود جلب کنند.

این کارگردان روسی درباره اسکار و فستیوال های سینمایی غرب نیز عنوان کرد: برخی از این فستیوال ها صداقت گذاشته را دیگر ندارند، اسکار هم در چند سال اخیر به دلیل سیاست هایش دیگر جذاب نبوده است.

وی درباره نظرش نسبت به ایران هراسی که در رسانه های جهانی ایجاد می شود، گفت: نقاط بسیاری در جهان هستند که در آنها جنگ جریان دارد اما همه مردم در آنها در حال زندگی هستند و این نباید باعث ترس شود. در ایران هم زندگی جریان دارد و از وقتی من وارد این کشور شدم هیچ چیز مانع از این نشد که احساس کنم مردم این کشور خوشبخت نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهلول

      آقا شنیدم بو میده

    • بدون نام

      راست میگه
      اسکار شده فقط همجنسگراییو آشغالدونی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج