۸۰۲۴۱۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

به دست هم پیمانان آمریکا گزک ندهیم

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب‌ گفت: در شرایطی که آمریکا تحریم‌هایش را آغاز کرده و اسرائیل و عربستان به دنبال ایجاد فشارهای بیش تر بر ایران هستند؛ نباید گزک به دست همپیمانان آنان در اروپا بدهیم.

ایسنا: محمد کیانوش‌راد یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب‌ اظهار کرد: مهم ترین مسئله ای که امروز پیش روی دولتمردان و نظام قرار گرفته ، عبور از شرایطی است که از سوی ترامپ بر ایران تحمیل شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر عربستان و اسرائیل هم به دنبال ایجاد فشاربیش تر بر کشور ما هستند. در چنین شرایطی مهم ترین موضوع در سیاست خارجی ، تداوم سیاست هایی است که دولت آقای روحانی در جهت برگرداندن اجماع جهانی علیه ایران و تیجاد اجماع علیه آمریکا انجام داده است .

این عضو حزب اتحاد ملت گفت: در چنین شرایطی گزک دادن به برخی کشورهای اروپایی که بعضا به دنبال بهانه ای برای پیوستن به بد عهدی آمریکا هستند مسئله ای است که دولتمردان نباید از آن غفلت کنند.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی زمان ناشناسی جناح تند روی اصولگرا و خروج از انصاف در برخورد با دولت و خصوصا وزیر امور خارجه یعنی دکتر ظریف نیز مطرح است.

کیانوش راد گفت: در شرایطی که همه باید به حمایت از دولت اقدام کنند شاهد آن هستیم که حملات تندی علیه دولت و وزیر خارجه اش صورت گرفته است. این در حالی است که ما نیازمند آمادگی لازم جهت کاستن فشارهایی هستیم که مستقیم و غیر مستقیم بر مردم وارد می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که افزایش کارآمدی بخش های اقتصادی دولت و توجه به رفع مشکلات اقتصادی مردم مهم ترین موضوعی است که پیش روی دولت قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکلات زیادی پیش روی دولت قرار دارد و دولت دست روی دست گذاشته و کاری نمی کند.

      پاسخ ها

      • @

        گزکو که ظریف ایرانی آمریکایی داد دست غرب که بیسواد! با بهانه دادن دست آمریکا

    • بدون نام

      ماست مالی نکن برادر،،،دولت روحانی یه ذره امید به بهبود را هم فاتحه اش را خواند،، مردم از دست سیاستهای غلط تصمیم سازان و تصمیم گیران به ستوه آمدن،،،واقعا حاکمیتی ناکارآمد اداره مملکت را به زواال کشانده

    • بدون نام

      آمریکا ومتحداش هوشیارتر از این حرفا هستن فقط تسلیم کامل به امریکا حکومت نجات پیدا میکنه .یا جنگ یا تسلیم محض راه سوم وجود نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج