۸۰۲۵۰۷
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

اهواز در تدارک استقبال باشکوه از قطبی

هواداران فولاد شاید امشب خوشحال ترین دقایق چند ماه اخیر خود را سپری کنند.

ورزش سه: تیم فوتبال فولاد خوزستان یکی از تیم هایی است که در لیگ هجدهم نتایج دور از انتظاری کسب کرده و از دوران اوج خود به دور بوده است.

مسئولان این تیم بعد از حضور سیروس پورموسوی، ایلی استن و عزیز فریسات به عنوان سرمربی روی نیمکت، تصمیم گرفتند با یک مربی بزرگ برای ادامه فصل مذاکره کنند. گزینه نهایی آنها افشین قطبی بود. سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی پس از حدود ۷ سال قرار است فردا قرارداد رسمی خود را با باشگاه فولاد امضا کند تا دوباره به عنوان سرمربی در فوتبال ایران کار خود را شروع کند.

حالا مردم اهواز و طرفداران فولاد که پس از نتایج دور از انتظار، چشم به موفقیت های فولاد در آینده دوخته اند، بی صبرانه منتظر حضور قطبی در اهواز هستند و می خواهند استقبال ویژه ای از او به عمل بیاورند.

آنها مدتی قبل افتتاح ورزشگاه فولاد آره‌نا را هم به عنوان یک اتفاق خوش پشت سر گذاشتند و از این به بعد می خواهند با امکانات فراهم شده و مربی تازه واردشان، پیروزی های داخل زمین فوتبال را هم بیش از پیش جشن بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افشین امپراطور قلبها

    • بدون نام

      خوش برگشتی قلب شیر عشق پرسپولیسسس ها

    • بدون نام

      برگشت به عقب با تصمیمات اشتباه مدیران فولاد باید بدونن آگه قرار بود پولی خرج بشه مربیان بومی خوبی تو خوزستان هستن که ده پله بیشتر از قطبی میتونستن به فولاد کمک کنن چرا برای پورموسوی وویسی هزینه نکردن تا فولاد رو با بازیکنای بومی بسازند بخدا آگه مدیر یت درست وهزینه درست تو تیمهای خوزستانی باشه تیم های خوزستانی بدون مربی هم براحتی قهرمان ایران میشن ولی حیف از این استعدادها که با مدیریت غلط هدر میرن خوزستان خودش واقعا میتونه یه لیگ برتر در حد آسیا داشته باشه لعنت به این سیاست کثیف مدیران ناوارد همه چیز این استان رو نابود کردن

    • بدون نام

      قطبی مربی بزرگی است.مشکل اینجا که تا بحال فولاد خصولتی اداره میشد،یعنی رفاقتی بازیکن بی کیفیت،مربی بیکیفیت جذب کردند و قطبی در سال اول موفق نخواهد شد.و عملکرد ایشان را سال بعد باید دید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج