۸۰۲۵۲۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز هدیه های زیادی را دریافت می کنید و خبرهای خوبی بسیاری می شنوید. امروز روز فوق العاده ای برایتان خواهد بود، از آن نهایت استفاده را بکنید. شما فردی هستید که نظرات منحصر بفرد خود را دارید و به ندرت با دیگران هم عقیده می شوید اما بدانید که چند زاویه دید می تواند ایده های بیشتری را در اختیارتان قرار دهد. اگر مجرد هستید، به زودی فردی وارد زندگی تان خواهد شد که همفکر با شماست و لحظات خوش زیادی را در کنار هم تجربه خواهید کرد. از حساسیت تان کم کنید تا نه دیگران از شما دلسرد بشوند و نه شما اعصاب تان خرد. سعی کنید جنبه های مثبت زندگی را ببینید تا زندگی بیشتر به کام تان باشد. در این سال به ندای قلب تان اهمیت بیشتری دهید و کارهایی را که خود می پسندید انجام دهید. معجزه های زیادی در راه خواهید داشت که بهترین اش در ماه فروردین برایتان رخ می دهد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز زمان خوبی است تا با دوستان تان دیدار کنید. آنها می توانند خبرهای خوشی را به شما دهند که مدت هاست به دنبالش هستید. اگر به فکر مسافرت اید، از همین حالا اقدامات لازم را انجام دهید. اتفاقات متفاوتی در زندگی تان رخ می دهد که دور از انتظارتان است اما در تغیبیر روحیه تان نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. مشکل کوچکی در رابطه عاطفی تان رخ داده که ناامیدتان کرده، بهتر است که خیلی به آن اهمیتی ندهید و ساده از کنارش بگذرید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز وقت کافی برای خود و اطرافیان تان دارید. پیشنهاد می کنیم که شریک زندگی تان را در اولویت بگذارید زیرا که او بیش از همه به شما احتیاج دارد. اگر اطرافیان تان خواستند شما را وارد گفتگویی مخرب کنند، خودتان را عقب بکشید. امروز هیچ چیز نباید مانع از احساسات ناب شما شود. این روزها سعی کنید که به سلامت خود اهمیت بیشتری دهید، در غیر این صورت علاوه بر جسم، بر روحیه تان نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت.

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

برای رسیدن به اهداف تان تلاش زیادی می کنید اما موانعی بر سر راه شما قرار می گیرند. ناامید نشوید و با انگیزه به آنها به راهتان ادامه دهید. مطمئن باشید که در نهایت به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید. امروز همانطور که در خانه نشسته اید، تلفن شما زنگ می خورد و فردی که انتظارش را نداشته اید، با شما صحبت می کند. بهتر است از پنهان کردن احساسات تان خودداری کنید. او نیز از این که توانسته شما را سورپرایز کند خوشحال می شود.

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز از طریق یکی از دوستان تان خبری می شنوید. این خبر چون بادی شما را تکان می دهد و مسیر زندگی تان را تغییر می دهد. برای پیشرفت تغییرات لازم است بنابراین جسور باشید و تکانی به خودتان دهید. اگر مجرد هستید به زودی وارد رابطه ای می شوید. مراقب باشید شاید مجبور شوید که دور برخی از علاقمندی هایتان را به خاطر این رابطه خط بکشید. به همانقدر که به احساس اهمیت می دهید، منطق هم در اولویت بگذارید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز با یک تماس تلفنی می توانید فردی را خوشحال کنید. یادآوردی خاطرات خوب گذشته می تواند به شما انگیزه لازم را برای ادامه این دوستی بدهد. بهتر است که به جای نگرانی در مورد آینده، از زندگی امروزتان نهایت لذت را ببرید. پولی به دست تان می رسد که انتظارش را نداشته اید. این موضوع مهمی است که نباید ساده از آن بگذرید. این پول می تواند درهای زیادی را به رویتان بگشاید، به خصوص در مسایل کاری تان. بنابراین بد نیست که این شادی را جشن بگیرید و خانواده خود را نیز در آن سهیم کنید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

اگر به فکر فتح قله هایید، حال دست نگهدارید. اکنون زمان آن است که روی آنچه در دست دارید تمرکز کنید. در عشق به بن بست خورده اید اما آنجا که فکرش را نمی کنید، دری به رویتان گشوده می شود. برای رهایی از دودلی ها به ندای درونی تان توجه کنید. موضوعی که به گذشته مربوط است دوباره پر رنگ شده و فکر شما را درگیر کرده است؛ در گذشته زندگی کردم هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد. بهتر است در این باره از یکی از اطرافیان تان کمک بگیرید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

احساس می کنید که تلاش هایتان بی فایده است و یک جای کار می لگند. پس به جای دست و پا زدن های بیهوده بهتر است که بایستید و به دنبال آن چاله باشید. اگر سوالی در ذهن دارید همین حالا آنها را به روی کاغذی بنویسید تا بعدها بیشتر در موردشان جستجو کنید. شاید مجبور به انجام کارهایی شوید که خیلی بر وقف مرادتان نیست اما در نهایت نتیجه ای لذت بخش برایتان به همراه خواهد داشت. کنترل رابطه عاطفی از دست تان در رفته است، برای رفع این حالت بهتر است کمی ریسک پذیرتر باشید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز با افرادی در تماس خواهید بود که افکارشان بر شما تاثیرگذار خواهد بود. پس از شنیدن صحبت های آنها از این رو به آن رو شوید و دوست دارید که تجربه های جدید را امتحان کنید. اگر امروز زمان اضافی داشتید، کمی بیشتر از روزهای دیگر استراحت کنید تا فردا انرژی لازم را برای شلوغی هایی که باید با آنها دست و پنجه نرم کنید، داشته باشید. در عشق جسارت بیشتری به خرج دهید. در این صورت خواهید دید که علاقه شریک زندگی تان به شما چقدر بیشتر خواهد شد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما برنامه های زیادی دارید اما موقع عمل که می رسد، تنبلی می کنید. اگر می خواهید در زندگی تان تغییری رخ دهد باید انگیزه و تلاش بیشتری به خرج دهید. سر موضوعی با شریک زندگی تان به اختلاف رسیده اید. شما در ساخت فضای رمانتیک استعداد زیادی دارید. از این توانایی در رابطه عاطفی تان استفاده کنید. به عنوان مثال زمانی که اختلاف نظری میان تان رخ می دهد، با کلامی که در آن تبحر دارید فضا را آرام کنید. این کار به نفع هردوی شما خواهد بود.

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

از صبح که بیدار می شوید احساس خاصی دارید. فکر می کنید محدود شده اید و دیگر هیچ پیشرفتی نخواهید داشت. برای رهایی از این وضعیت، یکی از دوستان صمیمی تان می توان یاری رسان باشد. برای درخواست کمک خجالت نکشید و هر چه در دل دارید را به زبان آورید. اخیرا قولی به شریک زندگی تان داده اید اما هنوز به آن عمل نکرده اید، بهتر است زمانی را خالی کنید و از دل او در آورید. این موضوعی نیست که به سادگی فراموش شود.

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

اتفاقی برایتان افتاده که می خواهید آن را از دیگران پنهان کنید اما بدانید که دیگران آن را از رفتار شما خواهند فهمید. پس بهتر است که روراست باشید و حرف تان را به زبان آورید. به زودی شرایطی برایتان فراهم می شود که می توانید یکی از گره های زندگی تان را باز کنید. اما یادتان باشد که اگر در مرحله ای مجبور شدید که پول خرج کنید، در این کار زیاده روی نکنید. اگر با شریک زندگی تان به فکر انجام کاری بوده اید، حال بهترین زمان برای عمل کردن است.

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

مجموعه اتفاقای که این مدت برایتان افتاده باعث شده که رفتارتان را تغییر دهید. نه تنها خود که دیگران هم از این موضوع راضی نیستند پس بهتر است که روندتان را تغییر دهید. شما برای فکر کردن زمان زیادی ندارید بنابراین هر چه سریع تر تصمیم تان را بگیرید. امروز نگذارید که کارهایتان روی هم تلنبار شود. حتی اگر شده بعضی از کارهایتان را کنسل کنید تا بتوانید باقی را به طور کامل پیش ببرید. امروز زندگی عاطفی تان پر از هیجان خوتاهد بود، از آن برای تغییر روحیه تان استفاده کنید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۹/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج