۸۰۲۵۳۰
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

تقدیر شهردار تهران از سخنان امام جمعه

شهردار تهران با اشاره به صحبت‌های امروز خطیب جمعه تهران گفت: از امام جمعه تهران برای عنوان کردن برخی از مشکلات تهران قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود بتوانیم بخشی از مشکلات این کلان‌شهر را که به دوره‌های گذشته نیز مربوط بوده است، حل‌وفصل کنیم.

خبرگزاری ایسنا: شهردار تهران با اشاره به صحبت‌های امروز خطیب جمعه تهران گفت: از امام جمعه تهران برای عنوان کردن برخی از مشکلات تهران قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود بتوانیم بخشی از مشکلات این کلان‌شهر را که به دوره‌های گذشته نیز مربوط بوده است، حل‌وفصل کنیم.

پیروز حناچی در مراسم روز مجلس که در محل خانه موزه مدرس برگزار می‌شد، گفت: ملتی که تاریخ خود را فراموش می‌کند، دچار آلزایمر می‌شود. قطعا تاریخ ما نکاتی دارد که اگر به آن توجه نکنیم، ممکن است تجربیات آن را بارها و بارها تکرار کنیم.

وی افزود: همه ما به راحتی، امروز می‌توانیم ویژگی‌های مرحوم مدرس را عنوان کنیم. از جمله بارزترین ویژگی‌های این شخصیت این بود که هنگامی که در نجف حضور داشتند و خدمت سید ابوالحسن اصفهانی شاگردی می‌کردند، روزهای پنج‌شنبه و جمعه کار می‌کردند تا هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند.

شهردار تهران ادامه داد: شهید مدرس تنها کسی بود که حاضر نشد برای تشکیل حکومت پهلوی قسم بخورد و یک‌تنه در برابر این موضوع ایستادگی کرد.

وی با اشاره به تربیت شاگردان متعدد توسط شهید مدرس، گفت: استاد الهی قمشه‌ای،‌ بدیع‌الزمان فروزانفر و جلال‌الدین همایی از جمله شاگردان شهید مدرس بودند که هر یک از این افراد تاثیر بسیاری بر جامعه داشتند. قطعا شجاعت شهید مدرس در طول تاریخ به ماندگاری وی کمک بسیاری کرده است.

ایشان تعداد زیادی از آثارشان باقی مانده و در مجلس نیز به عنوان یک نماینده، تاثیر بسیاری داشتند. لذا خوشحالم که امروز در فضایی که رنگ و بوی شهید مدرس را دارد حاضر شدم و امیدوارم که خانه همه بزرگانی همچون شهید مدرس بازسازی شود و برای آموختن تجربیات آن‌ها در طول تاریخ در اختیار شهروندان قرار گیرد.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به صحبت‌های خطیب جمعه تهران اشاره کرد و افزود: امروز امام جمعه تهران برخی مشکلات تهران را بازگو کردند که از ایشان قدردانی می‌کنیم. امیدوارم با استفاده از ظرفیت‌های علمی و تجربیات دنیا، در اداره کلان‌شهر تهران برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم و بتوانیم بخشی از مشکلات تهران را حل‌وفصل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مساکن تهران ارزان باید گردد

    • بی نام

      من هم مثل خیلی از افراد جامعه به این باور رسیده ام کار آقای حناچی اولین شهردار ی هستند که برای اداره شهر هم تجربه علمی دارند و هم تجربه عملی بر خلاف خیلی از مدیران این کشور لذا امیدوارم سنگ در راه ایشان ننداز ن و اجازه کار به شهردار محترم داده شود البته ظاهرا"ایشان بدون ادعا هر نقد و هر پیشنهادی را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهند داد بهر حال تهران پایتخت کشور است و مهاجر پذیر و پر مشگل امیدوارم برای آرامش مردم کاری شود

    • بدون نام

      خوب بسلامتی فهمیدی واسه موندن تو این قدرت باید چیکار کنی
      چقدر بده مملکتمون تمام شده ظاهر سازی و پاچه خواری .ای کاش مسئولینی که میان واسه تخصصشوم میومدن نه واسه ظاهرشون

    • کارمند

      برای هم پپسی کولا باز میکنند

    • علی

      بهترین راه وحل برای تهران تغیر پایتخت به مکانی شایسته ودور ازهیاهو وآ لودگی هوا والان تهران بمانند شهر بمبئی کلکته قاهره میماند که زندگی کردن پراز رنج ودرد میباشد وهرچه آ بادتر کنند بازهم به بن بست برخورد میکند پس بهتره پایتختی مثل شهر ابوظبی امارات باشد

    • بدون نام

      ببینیم وتعریف کنیم لطفا دارایهاتون و احیانا ارثیهتون همه را رو کنید که زمان رفتنتون هم ببینیم چقدر اضافه شده آنوقت خدمتگزاریتون معلوم میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج