جاباما
۸۰۲۶۴۴
۳۰ نظر
۵۰۰۰
۳۰ نظر
۵۰۰۰
پ

مهدی طارمی - تراکتورسازی جدی شد

با جدایی اروین و استوکس اکنون تراکتورسازی برای ادامه حضورش در جمع مدعیان لیگ برتر چشم به آقای گل سابق دوخته است؛ مهدی طارمی.

ایلنا: کدهای تقوی از جذب یک مهاجم ایرانی، احتمال جدایی طارمی از الغرافه و انتشار اخباری درباره مذاکره زنوزی با این مهاجم، همه و همه نشان می‌دهد که باید منتظر یک انتقال جذاب در نیم‌فصل باشیم.

انتقادها از عملکرد مهدی طارمی در قطر به طرز عجیبی افزایش یافته و روزی نیست که مهاجم تیم ملی مورد انتقاد روزنامه‌ها و البته هواداران الغرافه قرار نگیرد. طارمی فصل قبل که از پرسپولیس جدا شد و پیراهن الغرافه را پوشید، بسیار قبراق‌تر از این فصل بود.

او در لیگ قطر و تنها در ۸ بازی ۵ گل سرنوشت‌ساز به ثمر رساند. این گل‌ها پایان کار طارمی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ نبود. او در لیگ قهرمانان آسیا هم درخشید و در ۷ بازی ۵ گل برای الغرافه زد اما نتوانست همراه این تیم به مراحل بالاتر صعود کند.

فصل قبل، کوچک‌ترین انتقادی متوجه طارمی نبود اما این فصل اوضاع برای او عجیب و غیرقابل تصور در حال پیگیری است. طارمی ۱۳ بار در ترکیب الغرافه قرار گرفته و ۵ گل برای این تیم در لیگ ستارگان قطر به ثمر رسانده. اولی هفته اول مقابل قطر اس‌سی که با شکست ۳ بر یک الغرافه به پایان رسید. دومین گل طارمی هفته چهارم و در روز برد ۴ بر صفر الغرافه وارد دروازه الاهلی شد. طارمی سومین گل خود را هفته ششم و در روزی که الغرافه مقابل الدحیل با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد، وارد دروازه حریف کرد. مهاجم تیم ملی هفته دهم و مقابل الخور هم ۲ گل از ۶ گل الغرافه را به ثمر رساند تا این تیم پیروزی پرگل ۶ بر صفر را به‌دست بیاورد.

ثبت ۵ گل زده در ۱۳ بازی، آن هم با توجه به اینکه طارمی فصل قبل این تعداد گل را در ۸ بازی به ثمر رسانده بود، یکی از دلایل انتقاد از او در قطر است.

انتقادها را هم یکی از پیشکسوت‌های باشگاه به نام عادل خمیس آغاز کرد و رسانه‌ها و هواداران نیز پیگیر آن شدند. یکی از انتقادها، انجام بازی‌های پرنوسان از سوی طارمی است. اعتقاد هواداران الغرافه این است که طارمی در تمام بازی‌ها نمی‌درخشد. او در یک بازی ۲ گل می‌زند اما در بازی بعد چندین موقعیت را از دست می‌دهد. درست مانند زمانی که طارمی در پرسپولیس بازی می‌کرد و اینجا هم مورد انتقاد قرار می‌گرفت.

آخرین نمایش دور از انتظار طارمی مقابل السیلیه در هفته سیزدهم رقم خورد. جایی که او چندین موقعیت گل را به راحتی آب خوردن از دست داد تا الغرافه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست بخورد. در قطر البته این شایعه هم مطرح شده که طارمی در نیم‌فصل از الغرافه جدا می‌شود و یک مهاجم خارجی پیراهن این تیم را می‌پوشد. همین مساله باعث شده تا چند تیم ایرانی برای جذب طارمی وارد عمل شوند و مذاکره با او را آغاز کنند.

پرسپولیس دل خوشی از طارمی ندارد. محرومیت از نقل و انتقالات که به اعتقاد هواداران پرسپولیس، باعث و بانی‌اش همین طارمی بوده باعث شده تا مدیران این تیم و حتی برانکو علاقه‌ای به بازگشت مهاجم تیم ملی نداشته باشند.

همین مساله شاید طارمی را به باشگاهی جدید وصل کند. باشگاهی که ابتدای فصل چندین بازیکن طراز اول تیم ملی را جذب کرد و حالا برای تقویت، شاید با طارمی هم به توافق برسد.

تراکتورسازی با خروج احتمالی لی اروین، نیاز به یک مهاجم جدید دارد. مهاجمی که با جو فوتبال در ایران آشنا باشد و بتواند به محض ورود در ترکیب تراکتورسازی جا بیفتد.

تقوی درباره جذب مهاجم جدید می‌گوید: «تلاش ما این است که اگر بازیکن خوب و باکیفیت ایرانی باشد، بازیکن ایرانی جذب کنیم. هدف‌مان جذب مهاجم ایرانی است، در غیر این صورت سراغ گزینه‌های خارجی می‌رویم. سیاست باشگاه درباره بازیکن خارجی این است که مطمئناً از بازیکن ایرانی بهتر باشد و خود من هم اعتقاد دارم اگر بتوانیم از بازیکن داخلی استفاده کنیم که خوب است اما اگر نشد مجبوریم از بازیکن خارجی استفاده کنیم. حتی اگر بتوانیم روی همین آزادی خودمان سرمایه‌گذاری کنیم، نتیجه می‌گیریم.»

کدهای تقوی از جذب یک مهاجم ایرانی، احتمال جدایی طارمی از الغرافه و انتشار اخباری درباره مذاکره زنوزی با این مهاجم، همه و همه نشان می‌دهد که باید منتظر یک انتقال جذاب در نیم‌فصل باشیم. انتقالی که شاید با کمک بازیکنان ملی‌پوش تراکتورسازی به نتیجه برسد و طارمی بار دیگر حضور در لیگ ایران را تجربه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاج مهدی لنگ فر‌وش

      نیاریدش تراکتور۰ بیاد شما رو هم‌مثل پرسپولیس نابود میکنه خخخ

    • بدون نام

      زودتر بیاریدش کریس و مسی و نیمار رو هم بیارین بازم هیچی نیستین و نمیشین فقط ببندینش دیگه

    • علی

      هر قبرستونی میره بره ولی پرسپولیس نیاد والسلام

      پاسخ ها

      • ◇پاسارگاد◇

        آره واقعاً ...
        دیگه این نمک نشناس در بین دلاورمردان و قهرمانان پرسپولیس و هواداران بی نظیرش هیچ جایگاهی نداره!!!!! حیف اون همه محبت و ارزش
        ها که از جانب پرسپولیس و ما هواداران بهت اعطا
        کردیم !!!! پول‌پرستتتت$$$$$$$$

    • بدون نام

      بزرگترین اشتباه تاریخ تراکتور خواهد بود،طارمی با ان تن لش خود هیچ تاثیری در تراکتور نخواهدداشت واگرفکرمیکنید باگرفتن پنالتی می تواند به شماکمک کند بازهم سخت در اشتباه هستیدچون شما مگه پرسپولیس هستیدتا برای شما پنالتی بگیرند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه استقلاله که داور نباشه رفتن دسته 3 ولی قهرمانش میشن و جشن میگیرن خلاصه

    • بدون نام

      هر جهنم دره ای که میخواد بره فقط تراکتور نیاد ! برگرده به همون تیم نایب قهرمان آسیاشون !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا شما برید اسیا و بعدش اگر تونستی از گروهتون بیاید بالا غد غد و شروع کنید

    • مازیار نونهال

      واقعا منفورترین چهره ورزشی که دیدم این ادمه ...پرسپولیسو که نابود کرد الانم بره تراکتور واسه ما خوبه چون از ۳۵موقعیت یکیشو گل میکنه چپوله بدبخت

    • بدون نام

      بازیکن لنگی نمیخوایم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه چطور؟

      • بدون نام

        یه حرفم از مامان جون عروس

    • حمیدرضا

      اینقدر حاشیه داره که بره هر تیمی اونجا رو نابود میکنه

    • بدون نام

      اتفاقا با توجه به وطن فروشی تون کامل به باشگاه تون میاد طارمی



      خیریت هم داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وطن فروش لنگی هایی هستن که غیر از خودشون و تیم منفورشون هیچ کس رو قبول ندارن !

      • بدون نام

        از پرچم ژاپن به طارمی رسیدن.

    • بدون نام

      طارمی هم مث خودتون غیرت نداره

      پس خرید مناسبیه

    • بدون نام

      بره گم شه مردیکه...پرسپولیس و ک به خاک سیاه نشوند.

    • پرسپولیسی ام

      بنظرم طارمی نباید ازجانب هوادارای پرسپولیس بیش ازاین سرزنش بشه اوازخانواده ارتش سرخه حالا یک اشتباهی کرده ولی کم برامون شادی نیاورده دوسال آقای گل شده بیشترین نقش را توقهرمانی سال نودوپنج داشت یه عده عقده ای زیرپاش نشستن وهواییش کردن این بچه صاف وساده را اون بارفتنش هم کلی پول به باشگاه تزریق کرد

      پاسخ ها

      • مازیار نونهال

        کدوم شادی اخه پسر مومن اه نبود به وللا بهتر نتیجه میگرفتیم چون تیممون تیمه

      • بدون نام

        خائن همیشه خائن هست


        لعنت بهش

    • بدون نام

      کیسه کش کیسه کش کیسه کش
      سوراختور سوراختور سوراختور

      پیوندتان مبارک

    • محمد

      خاک برسر تراکتور من خود رکم ولی تراکتوری ها بااین حرکت نشان دادن ابله و بی شعورند باید طارمی از ورود تمام تیمهای لیک ایران محروم باشه

    • بدون نام

      سوراختورهمینطورمنفورترین تیم ایرانه این هم بیاد که دیگه حال روبهم میزنن

    • نازی

      تیم فقط استقلال محبوب قلبها

    • سیامک

      آه و نفرین هوادارای پرسپولیس دامنش رو گرفته که اونجا هم نمیخوانش ، چوب خدا صدا نداره

    • مهدی

      یاشاسین اذربایجان یاشاسین تراختور




      طارمی حرف نداره عالی

    • بدون نام

      کار کیروشه میخواد یه تیم زد برانکو بسازه که سه ساله داره ضایع میشه

    • ناشناس

      در زمینه طارمی بنظر من او مقصر اتفاقات پرسپولیس نیست مقصر اون طاهری نامرده که گولش زده اونم به قول خودش هماهنگ کردند و هر چی گفتند گفت چشم! و با توجه به اینکه زیر دست بوده فقط حزف مدیر نالایقش را گوش کرده و هم خودش و هم پرشمولیس را تو چاه انداخت!

    • ahm

      مطمئنا اگه اینکار انجام بشه هردو طرف مثل ... پشیمون میشن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج