۸۰۲۶۷۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فریسات: فولاد به آرامش خوبی رسیده است

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: خدا را شکر با کسب ۴ امتیاز از ۲ بازی گذشته توانستیم شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم و فولاد به آرامش خوبی رسیده است.

خبرگزاری فارس: عزیز فریسات در مورد وضعیت فولاد خوزستان، گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. مقابل ذوب آهن بازی خوبی انجام دادیم و اگر یک مقدار خوش شانس بودیم در این مسابقه هم برنده می‌شدیم. یک اشتباه کوچک باعث شد با تساوی کار را به پایان برسانیم.

وی در مورد اینکه فولاد در دو بازی گذشته توانست ناکامی را پشت سر بگذارد، عنوان کرد:‌ خدا را شکر می‌کنم در دو بازی گذشته که مسئولیت فنی تیم بر عهده من بود تیم عملکرد خوبی داشت و توانستیم با کسب ۴ امتیاز به شرایطمان در جدول سر و سامان ببخشیم. خدا را شکر فولاد به آرامش خوبی رسیده و امیدوارم این روزهای خوب ادامه داشته باشد.

مربی فولاد خوزستان در مورد توافق باشگاه با افشین قطبی، اظهار داشت: برای افشین قطبی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم فولاد به روزهای خوب گذشته بازگردد. مسئولیت موقت هدایت تیم در دو بازی گذشته تا انتخاب سرمربی به من سپرده شد که خدا را شکر شرمنده هوادارن نشدیم و توانستیم نتیجه‌ای بگیریم که باعث بهبود شرایط فولاد در جدول شود. هر کمکی که از دستم بر بیاید دریغ نمی‌کنم. خودم را متعلق به مجموعه فولاد می‌دانم در زمانی که فوتبال بازی می‌کردم از جان مایه می‌گذاشتم و حتی سرم را مقابل توپ قرار می‌دادم. به عنوان مربی هم با همین تفکر کارم را دنبال می‌کنم و همه تلاش و آرزوی من برای موفقیت فولاد است. امیدوارم در ادامه راه هم بتوانیم شرایط خوبی به وجود بیاوریم.

وی افزود:‌ در این دو هفته جو مثبتی در تیم به وجود آمد. خدا را شکر هواداران هم در حال آشتی با تیم هستند و استقبال بسیار خوبی از بازی با ذوب آهن انجام دادند. بعد از اتمام بازی با ذوب آهن هواداران دقایقی به تشویق تیم پرداختند واین نشان می‌داد آنها باز هم چتر حمایتی خود را بالای سر تیم گستراندند.

فریسات در پایان خاطر نشان کرد:‌ امیدوارم تیم هر چه زودتر به شرایط مدنظر مسئولان باشگاه و هواداران برسد و بتوانیم با عملکردمان بار دیگر شادی را به هواداران خونگرم فولاد هدیه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با ذوب آهن شانس آوردید که نباختید

    • حسین آباد

      خداروشکر مدیران فولاد بالاخره تعقل به خرج دادن و بجای مربیان تازه کار طی ابن چندسال به یک مربی باکارنامه رو اوردن ...
      امیدوارم هوادارای فولاد به هر شکل حامی این مربی جنتلمن و عالم به علم روز فوتبال باشن و تا سروسامان گرفتن تیم و رسیدن به نتایج مطلوب حوصله به خرج بدن ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج