جاباما
۸۰۲۶۷۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سامسونگ: چینی‌ها فناوری‌های ما را دزدیده‌اند!

دادستانی کره جنوبی ۹ نفر را به جرم افشای اطلاعات محرمانه مربوط به نمایشگرهای سامسونگ به شرکت‌های چینی متهم کرده و فراخوانده است.

خبرگزاری ایسنا: دادستانی کره جنوبی روز سه‌شنبه با محکومیت ۹ نفر که اطلاعات محرمانه مربوط به صفحه‌های نمایش شرکت کره ای سامسونگ را به شرکت های چینی فعال در حوزه تکنولوژی لو داده بودند، اعلام کرد که چین همچنان درصدد در اختیار گرفتن و سرقت حق اختراع و نوآوری های شرکت‌های کره ای نظیر سامسونگ است و باید با وضع قوانین سخت‌گیرانه تری در این خصوص جلوی این روند را بگیریم.

دفتر دادستانی کره جنوبی در شهر سوون، مدیرعامل و هشت نفر از کارمندان دیگر شرکت تاپ تک را به جرم افشای اطلاعات محرمانه و فناوری‌های سامسونگ متهم اعلام کرده است. این شرکت یکی از تامین کنندگان پنل‌های اولد سامسونگ بوده است، بنابر ادعای بازرسان ویژه دادستانی در کره جنوبی، این افراد در ازای تحویل اطلاعات مربوط به نمایشگرهای اولد سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی مبلغ هنگفتی را از شرکت های تکنولوژی و سازنده نمایشگر در چین دریافت کرده‌اند.

بر اساس گزارش تلگراف، در این گزارش نام این افراد ذکر نشده است اما گفته می‌شود مبلغی معادل ۱۴ میلیون دلار از شرکت‌های تکنولوژی چینی گرفته‌اند تا آنها نیز بتوانند با بهره گیری از جدیدترین فناوری‌های سامسونگ به ساخت و عرضه نمایشگرهای اولد و باکیفیتی که این روزها در صنعت گوشی‌های هوشمند و تلویزیون استفاده می‌شود، مشغول شوند و رقیب جدیدی برای سامسونگ محسوب شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودت هم ازامریکا اوردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج