۸۰۲۷۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وضعیت نامساعد پیکان در لیگ هجدهم

تیم فوتبال پیکان این روز‌ها برخلاف یکی، دو سال گذشته شرایط چندان مساعدی در لیگ هجدهم ندارد و احتمال برکناری سرمربی این تیم وجود دارد.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال پیکان در حالی در لیگ هجدهم ۱۴ بازی انجام داده که سهم این تیم فقط ۴ پیروزی بوده است. همچنین ۴ تساوی و ۶ شکست آمار دیگر بازی‌های تیم جلالی در این لیگ است.

هیچ‌وقت توقع از تیم پیکان قهرمانی در لیگ برتر نبوده، ولی جلالی و شاگردانش در یکی، دو سال گذشته نشان دادند حریف سرسختی برای رقبای خود هستند و هیچ تیمی نمی‌تواند راحت آنها را شکست دهد. اگر چه امسال هم پیکان چنین شرایطی داشته، آمار و ارقام مجید جلالی در لیگ هجدهم به نظر قابل قبول نمی‌رسد و این تیم شرایط چندان مساعدی نسبت به سال گذشته ندارد.

جلالی هر چند تیمش تا پایان هفته چهاردهم در رتبه هشتم جدول قرار دارد، ولی جایگاه این مربی کمی متزلزل شده است. نکته اساسی این است که «آقا معلم» اگر بخواهد به همین روش نتیجه بگیرد بدون شک شغلش را از در پیکان از دست می‌دهد. با اینکه فعلا مدیران باشگاه به او اولتیماتومی نداده‌اند ولی به هر حال صبر آنها هم حدی دارد.

به نظر می‌رسد اگر مدیران هم با همین روش پیش بروند تیم پیکان به شرایط سابق خود برگشته و به تیمی متوسط تبدیل می‌شود که این برای آنها نکته مثبتی نیست. در مجموع پیکان در لیگ هجدهم شرایط جالبی ندارد و باید دید که جلالی تا چه زمانی می‌تواند به کارش ادامه دهد و اگر او جدا شود چه کسی جایگزینش خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج