جاباما
۸۰۲۷۹۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تابش: می‌خواهیم با قهرمانی نیم‌فصل را تمام کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در پایان رقابت‌های نیم فصل نخست, به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم: مسعود تابش درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل پدیده و صدرنشینی این تیم در جدول‌ رده‌بندی لیگ برتر, اظهار داشت: بازی بسیار خوب و حساسی بود و موفق شدیم به پیروزی برسیم. با اینکه ۴-۳ بازیکن‌مان را در این بازی نداشتیم اما بچه‌ها اهداف کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا کردند و موفق شدیم به پیروزی برسیم, البته در این بازی فرصت‌های دیگری هم داشتیم.

ضمن اینکه باید به یحیی‌ گل‌محمدی و مردم مشهد برای داشتن چنین تیم خوبی تبریک بگویم. پدیده خیلی خوب بازی کرد و واقعاً یک حریف قابل احترام برای ما در بالای جدول به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه «مردمی که در ورزشگاه‌ حضور داشتند, از دیدن این بازی لذت بردند» راجع به استفاده از ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان در بازی مقابل پرسپولیس, عنوان کرد: احتمالاً شرایط استفاده از طبقه دوم ورزشگاه برای هواداران در این بازی فراهم خواهد بود, چون اکثر قسمت‌ها مقاوم‌سازی شده و فقط بخشی کوچک از طبقه دوم مانده که سعی می‌کنیم خیلی زود عملیات مقاوم‌سازی در این بخش نیز صورت بگیرد.

شاید فقط کمتر از ۱۰ درصد از طبقه دوم ورزشگاه برای بازی با پرسپولیس مهیای حضور هواداران نباشد, برای همین به دنبال این هستیم با کسب مجوز از شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی سکو‌های بلااستفاده را محصور کنیم تا در این بازی از سایر بخش‌های طبقه دوم استفاده شود. ان‌شاءالله این موضوع انجام خواهد شد و در بازی پرسپولیس از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان نیز استفاده خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره وجود تپه خاکی که اجرای برنامه‌های عمرانی برای تکمیل این ورزشگاه را به تعویق انداخته, تصریح کرد: بخشی از این تپه جابه‌جا شده و در بازی با پدیده نیز از پارکینگ جدید ورزشگاه با ظرفیت ۲ هزار خودرو استفاده شد.

برای برداشته شدن بخش‌‌های دیگر این تپه ظاهراً مجوز‌های لازم گرفته شده و در صورتی که این تپه به صورت کامل برداشته شود, دو جاده دیگر احداث خواهد شد و وضعیت ایاب و ذهاب هواداران تسهیل پیدا می‌کند.

تابش اظهار داشت: تکمیل ورزشگاه نقش جهان از جمله سقف و پارکینگ‌ها بر عهده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است و هنوز این ورزشگاه به باشگاه سپاهان تحویل داده نشده است. با توجه به مشکلاتی که برای تماشاگران به وجود می‌آمد باشگاه سپاهان هزینه‌هایی کرده که هیچ جا نوشته نشده و حتی حسابرسی نمی‌شود. چون شرکت فولاد مبارکه نمی‌تواند برای جایی که هنوز تحویل نگرفته خرج کند.

یکسری مشکلات وجود دارد که باید در سطح کلانشهر برطرف شود و مربوط به باشگاه و شرکت توسعه و اداره کل ورزش نمی‌شود. یکی از مشکلات اساسی مسیر منتهی به ورزشگاه نقش جهان است که این مسیر محل رفت و آمد ماشین‌های سنگین و باری است که باید برای این موضوع در برنامه‌های شهری فکری شود.

«تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نیم فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم», وی با بیان این مطلب به تسنیم گفت: رقابت‌های این فصل خیلی دشوار شده اما ما هیچ بازی آسانی نخواهیم داشت. تیم‌های پایین جدولی نیز الان دارند خوب کار می‌کنند, استقلال خوزستان می‌آید در تهران با سایپا مساوی می‌کند یا نفت مسجد سلیمان نتایج خوبی می‌گیرد و دیدار نساجی و سپیدرود نیز خیلی بازی خوبی بود. همه تیم‌ها تلاش می‌کنند اما ماهم به دنبال این هستیم نیم فصل را با صدرنشینی به پایان ببریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان راجع به بازی این تیم مقابل پرسپولیس, گفت: این بازی همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بوده و امیدوارم یک بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند را شاهد باشیم.

تابش درباره لیست ورودی و خروجی سپاهان در نیم فصل گفت: هنوز قلعه‌نویی هیچ لیستی برای ورود و خروج بازیکنان در نیم فصل ارائه نداده اما اگر نظر کادر فنی روی تقویت تیم باشد, این اتفاق رخ خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به کوری چشم بعضی ها انشاالاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج