۸۰۲۸۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلیلی: پرسپولیس تیم دیگری خواهد شد

محسن خلیلی، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس انگیزه بالایی برای بازی در این تیم دارند و برانکو در نیم‌فصل دوم تیمش را تهاجمی‌تر خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: محسن خلیلی در مورد دیدار ماشین‌سازی و پرسپولیس که با برد یک بر صفر سرخپوشان همراه شد، اظهار داشت: یک بازی جاندار و باکیفیت را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که یکی از دلایل اصلی آن زمین باکیفیت ورزشگاه بود. دروازه‌‌ها در این مسابقه بارها تهدید شد و شاید اگر عملکرد خوب دروازه‌بان‌ها نبود در بازی گل‌های بیشتری به ثمر می‌رسید.

پرسپولیس بار دیگر شخصیت بالایش را نشان داد

وی افزود: پرسپولیس در این بازی چند مهره اصلی خود را در اختیار نداشت، اما با این حال دوندگی و جنگندگی خط هافبک این تیم اجازه نداد خط هافبک تکنیکی ماشین‌سازی بتواند سوار بر بازی شود و تیم برانکو در این مسابقه برتری نسبی نسبت به حریف باکیفیت خود داشت. با این حال تیمی برنده میدان شد که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد.

البته باید تأکید کنم هر دو تیم در دادن پاس‌های کوتاه و تهدید دروازه‌های حریف خود موفق عمل کردند و یک بازی جذاب را شاهد بودیم. یکی از نکات مثبت پرسپولیس در این بازی به مانند بازی‌های اخیر این تیم بسته نگه داشتن دروازه‌اش بود که نشان می‌دهد کادرفنی این تیم روی این مسئله حساسیت خاصی دارد. در کنار این مسئله شخصیت تیمی بالای پرسپولیس هم باعث شده است تیم‌ها خیلی سخت بتوانند دروازه این تیم را باز کنند.

مهاجمان پرسپولیس خوب تغذیه نمی‌شوند

مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در واکنش به انتقاداتی که متوجه مهاجمان پرسپولیس به خاطر عدم گلزنی است، یادآور شد: به عقیده من مهاجمان پرسپولیس اصلاً خوب تغذیه نمی‌شوند و خیلی وقت است که پرسپولیس به مانند دو سه فصل اخیر خود در هر بازی صاحب فرصت‌های متعدد گلزنی نمی‌شود.

در سیستم ۲-۴-۴ لوزی خیلی مهم است که مدافعان کناری در حمله کمک کنند و هافبک‌های کناری نیز ارسال‌ها متعدد و حرکت در عمق داشته باشند که متأسفانه این مسئله را در پرسپولیس نمی‌بینیم.

بازیکنی باکیفیت مثل بشار رسن مجبور است با دوندگی متعدد در همه نقاط زمین حفظ توپ کند یا اینکه احمد‌ نوراللهی مجبور است به سمت راست برود. دست برانکو برای رفع کمبود‌های تیمش کاملاً خالی است و باید این شرایط را تا نیم‌فصل تحمل کند.

پرسپولیس با آمدن مهره‌های جدید تهاجمی‌تر می‌شود

وی با بیان اینکه اضافه شدن بازیکنان جدید به ترکیب پرسپولیس کیفیت این تیم را به مراتب بالاتر خواهد برد، تصریح کرد: مسلماً بازیکنانی چون سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شیری و مهدی شریفی انگیزه بالایی برای بازی در پرسپولیس دارند و خیلی می‌توانند در برنامه‌های تهاجمی تیم برانکو تأثیرگذار باشند.

واقعاً باید برانکو و تیمش را تحسین کرد که با وجود همه کمبود‌ها در نیم‌فصل اول هم در آسیا تا فینال رفتند و هم در لیگ همچنان در کورس مدعیان ماندند تا برای نیم‌فصل دوم مدعی اول قهرمانی باشند. در آسیا هم باز این پرسپولیس با شخصیت بالای تیمی‌اش می‌تواند همچنان مدعی قهرمانی باشد.

قطبی و فولاد می‌توانند کمک زیادی به هم کنند

خلیلی با اشاره به حضور افشین قطبی در فوتبال ایران و تیم فولاد خوزستان، اضافه کرد: به شخصه خیلی خوشحالم از اینکه افشین قطبی را دوباره در ایران می‌بینم، مربی بادانش و با شخصیتی که سال‌‌ها در کشورهای ژاپن و چین مربیگری کرده و قطعاً با دانش بیشتر و انگیزه زیادی به فوتبال ایران برگشته است.

فولاد انتخاب خیلی خوبی برای قطبی بود، همان‌طور که مسئولان این باشگاه نیز گزینه خوبی را برای تیم‌شان انتخاب کردند. باشگاه فولاد از نظر امکانات یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است، در کنارش شهر اهواز هم سرشار از بازیکن مستعد است که دست قطبی را برای رساندن فولا به جایگاهش باز خواهد گذاشت. شک ندارم که هر دو طرف می‌توانند کمک زیادی به یکدیگر کنند.

به مدیرعامل فولاد تبریک می‌گویم

وی همچنین در پایان گفت: حضور مربیان بادانشی چون قطبی کیفیت لیگ‌مان را بالاتر می‌برد. در سال‌های اخیر حضور مربیانی خارجی خوب در کشورمان تأثیرگذاری آنها را در فوتبال‌مان به خوبی نشان داد. باید به مدیریت باشگاه فولاد تبریک بگویم که به جای انتخاب مربیان امتحان پس‌داده در لیگ‌مان که به نوعی فقط در باشگاه‌ها می‌چرخند بدون اینکه کارایی چندانی داشته باشند، مربی مثل قطبی را به فوتبال ایران برگرداند و قطعاً نتیجه این انتخاب‌شان را هم در آینده خواهند دید.

فقط امیدوارم هواداران فولاد صبور باشند و به بهترین شکل از تیم‌شان حمایت کنند تا قطبی بتواند در فضایی آرام و بی‌حاشیه برنامه‌های تاکتیکی خود را پیاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج