جاباما
۸۰۲۸۳۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

اعتراف قداره‌کشان به ۷۰ فقره سرقت موبایل

معاون سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری هشت نفر از اعضای باند سرقت موبایل خبر داد و گفت : متهمان به ۷۰ فقره سرقت در نواحی مختلف شهر تهران، اعتراف کردند.

خبرگزاری تسنیم: معاون سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری هشت نفر از اعضای باند سرقت موبایل خبر داد و گفت : متهمان به ۷۰ فقره سرقت در نواحی مختلف شهر تهران، اعتراف کردند.

سرهنگ احمد نجفی با اعلام خبر بازداشت اعضای سرقت موبابل درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ابتدای مهرماه ۹۷ از شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، گزارشی مبنی بر سرقت گوشی‌های تلفن‌همراه شهروندان در مناطق مختلف شهر تهران توسط اعضای یک باند به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع داده شد.

معاون سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: در این گزارش آمده بود که اعضا چهار نفره این باند با استفاده از موتورهای تندرو و سلاح سرد (قمه و قداره) اقدام به موبایل‌قاپی در سطح مناطق مختلف شهر تهران می‌کنند.

وی تصریح کرد: در مورخه چهارم مهرماه سال جاری سه نفر از سارقان این باند از جمله سردسته آن به نام اسماعیل که همگی دارای سابقه‌های متعدد سرقت بودند، در خانه مجردی‌شان در حوالی میدان خراسان به همراه هشت دستگاه گوشی سرقتی دستگیر شدند که با اعتراف اسماعیل، نفر چهارم باند (دختری به فرناز) نیز به دام افتاد.

نجفی افزود: در تحقیقات صورت گرفته سارقان اعلام کردند که گوشی‌های سرقتی را در مقابل پاساژ علاءالدین به فردی سابقه‌دار، می‌فروختند که مالخر موردنظر نیز با سرعت عمل مأموران در حال خرید گوشی‌های مسروقه مقابل پاساژ علاءالدین دستگیر و از وی مبالغی پول نقد کشف شد.

این مقام انتظامی متذکر شد: مالخر اول در اعترافات خود شخصی دیگر را معرفی کرد و مدعی شد که ۴۰ دستگاه گوشی سرقتی به وی فروخته است، او نیز به صورت عمده گوشی‌های سرقتی را به شخصی از اتباع یکی از کشورهای همسایه به فروش می‌رساند که بعد از آن اموال سرقتی را از طریق قاچاق از کشور خارج می‌کرد.

وی متذکر شد: با تدابیر صورت گرفته (مالخر دوم) نیز دستگیر شد که در تحقیقات صورت گرفته به ۷۰ فقره سرقت گوشی همراه اعتراف کرد و از وی نیز حدود ۱۰ میلیون تومان وجه نقد کشف شد.

معاون سرقتهای خاص پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه با اعتراف مالخر دوم، دو نفر دیگر از افرادی که در سرقت حضور داشته و عامل انتقال گوشی‌های سرقتی به خارج از کشور بودند نیز دستگیر شدند، گفت: سارقان به زندان انتقال داده و مالخران این پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      کشورهای غرب آسیا یک میخورند. من میگم این قداره بندان ها را میتونیم به عنوان یک قالب کنیم توی قوطی های صادراتی به اون کشورهای چون می‌دونند مسلموونها سگ نمی‌خورند اونجا کیلویی ۵ دلار میتونیم بفروشیم هر کدوم این قداره بندها ۸۰ کیلو باشند میشه هر نفر ۴۰۰ دلار. باور کنید میلیارد ها دلار ارزش دارنند

      پاسخ ها

      • حسین

        فازت چیه داد

      • سامی

        داداش قداره مثل قمه است اوکی تو قداره رو با قلدر اشتباه گرفتی هههههه

    • بدون نام

      حیف گوشت سک که اینها باهاشون مقایسه کنید


      زنده زنده خاک شون کنید که کود بشن

    • بدون نام

      اقارضا کاری ندارم اینا استارتش تو محله مازده شده بااین وجود بازم نمیتونم باصراحت نظر خاصی بدم چون تقریبا نمیچه سازمان یافته بوده و میرفته افغانستان ؛ حالا چرا بکشیمشون و .....؟!مگه اطراف محل شماوجود ندارد ، گوشی و دکل فرق نداره فقط یکی بیت المال هست یکی شخصی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج