۸۰۲۹۲۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

علیپور آقای گلی لیگ هجدهم را نمی‌خواهد

آقای گل فصل گذشته در حالی در پایان دوازده دیدار این تیم تنها چهار گل به نام خود کرده که به نظر می‌رسید مدعی جدی آقای گلی این فصل نیز محسوب شود.

ورزش سه: وقتی مهدی طارمی به دلیل محرومیت از لیست پرسپولیس خارج شد نگرانی بزرگی بابت خط هجومی این تیم شکل گرفت. علیپور که چهارمین فصل حضورش در این تیم را تجربه می‌کرد طی این سال‌ها به عنوان یک گزینه دوم گلزنی مطرح بود و این مساله باعث می‌شد هیچ کس روی او برای دستیابی به یک موفقیت بزرگ حساب باز نکند.

شماره ۷۰ پرسپولیس اما یک فصل فوق العاده را پشت سر گذاشت و در پایان با ۱۹ گل آقای گلی را از آن خود کرد. دومین گل او در دربی میزان محبوبیت او در بین هواداران پرسپولیس را نیز افزایش داد و در ادامه نیز در یکی از سخت‌ترین فصول باشگاه به مدد گل‌هایش توانست تیم را برای دستیابی به سند صعود فینال آسیا یاری کند.

اوج این نمایش را می‌توان در دیدار دوحه و در مرحله رفت نیمه نهایی آسیا دانست؛ جایی که با استارتی دیدنی ضمن کسب یک پنالتی برای تیمش، آن را تبدیل به گل کرد تا شانس صعود به این تیم لبخند بزند.

با این حال به نظر می‌رسید در چهارمین فصل برانکو ایوانکوویچ نیز آقای گل از اردوگاه او باشد (مهدی طارمی در لیگ پانزدهم و شانزدهم و علیپور در فصل هفدهم) اما ثبت تنها چهار گل طی ۱۲ هفته و فاصله ۵ گله با صدر جدول، ناامیدی را در اردوگاه هواداران این تیم برای تصاحب این عنوان کاهش داده است.

با این حال نباید از خاطر برد که در فصول گذشته نیز علیپور بیشتر در قالب یک گلساز و مهاجم کارگر برای این تیم حاضر می‌شد. علیپور در این فصل در همکاری کامل با دیگر حمله‌وران پرسپولیس خصوصا گادوین منشا وظیفه توپ‌گیری و ایجاد موقعیت را همانند فصل پانزدهم که با پاس گل و پنالتی‌گیری‌هایش ایفا می‌کرد به اجرا می‌گذارد.

علیپور در این فصل اما با توجه به نیاز تیم که همگی در تلاش برای موفقیت تیم هستند جاه‌طلبی شخصی را کنار گذاشته و بیشتر به دنبال به سرانجام رسیدن اهداف تیمی است. برای درک این موضوع کافی است نگاهی به جدال با ماشین سازی و از خودگذشتگی و قرار دادن موقعیت برای دیگر هم‌تیمی‌هایش توجه کرد که در حالت عادی از یک مهاجم با خصوصیات خودخواهی که از آنها سراغ داریم و به عنوان خصیصه آنها شناخته می‌شود دور از انتظار بود.

علیپور آقای گلی لیگ هجدهم را نمی‌خواهد

پرسپولیس این روزها با کمترین پتانسیل با توجه به کمبود بازیکن در حال طی کردن مسیر پایانی محرومیت است. جایی که بازیکنان این تیم فارغ از مصدومیت و خستگی ناشی از فشار بازی‌ها به دنبال این هستند تا تیم در کورس مدعیان نیم فصل بعدی نیز قرار داشته باشد.

طبیعی است که در این شرایط هیچ کدام از بازیکنان به دنبال عناوین فردی نباشند و این را از خط دروازه با علیرضا بیرانوند که بی توجه به تعداد کلین‌شیت‌ها و خط دفاعی‌اش تا علی علیپور که با حضور در میانه میدان نیز به دنبال پرس روی حریف و کاهش فشار روی خط دفاعی تیمش است مشاهده کرد.

با این شرایط مطمئنا با پایان نیم فصل و اضافه شدن ستاره‌های تازه وارد خصوصا هافبک‌های طراح و بازیسازی مثل سروش رفیعی و مهدی ترابی می‌توان انتظار شکوفایی مجدد خط حمله سرخپوشان و همچنین علی علیپور را داشت.

سه بازی دیگر از نیم فصل باقی مانده است و شاید علیپور نیز همانند باشگاهش به دنبال این است تا با کمترین فاصله ممکن از صدر جدول به دنبال جبران این عقب ماندگی در پایان فصل باشد و بار دیگر بتواند در کنار قهرمانی تیمش، کفش طلای فوتبال ایران را نیز از آن خود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی تر از آبی

      گربه دستش به گربه نمی رسید میگفت پیف پیف بو میده.آخه نمیتونه آقای گل بشه نه اینکه نخواد.

    • ک مثل کاشیما

      اگه بخواد هم نمیتونه چون دوران لنگ خیلی وقته تموم شده

      پاسخ ها

      • ناشناس

        منظورت اینه که دوران کیسه کشی آغاز شده!!!

    • کامران پرسپولیسی

      میگم‌چرا این استقلالی ها اینقد توهین میکنند بابا شما خیلی وقته دیگه رقیب ما نیستید ما با هفت هشت بازیکن هم امسال کلی موفقیت کسب کردیم و هنوز که هنوزه ابی ها زیرشن خسته نشدین اساتید از بس باختید و اون پایین ها موندید‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج