۸۰۲۹۲۲
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

پزشکیان: ستاد جنگ اقتصادی باید تشکیل شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل ستاد جنگ اقتصادی شد و گفت: امروز جنگ اقتصادی مطرح است و برای پیروزی در این عرصه باید از فعالان اقتصادی حمایت کرد.

خبرگزاری مهر: مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالین فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان مرند که با حضور حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده امام جمعه مرند، داود گرشاسبی معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند و محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس برگزار شد، با گرامیداشت روز مجلس عنوان کرد: آیت الله مدرس حرف خود را در برابر قدرت ها، بدون خوف و ترس، می گفت و این یک خصوصیتی است که باید در نمایندگان وجود داشته باشد اما کمتر شاهد آن هستیم.

وی افزود: از حق سخن گفتن و از حق دفاع کردن کار ساده ای نیست اما بیشتر ما امروز درگیر دفاع از قدرت شده ایم، چرا که دفاع از حق شاید تبعاتی برای فرد به دنبال داشته باشد.

پزشکیان تاکید کرد: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می گذرد اما نمی توان از مدیران امروز، الگویی را به مردم معرفی کرد، متاسفانه هر مدیری که شخصیت پیدا می کند آن را بر زمین می زنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بر ضرورت تکیه بر توانمندی بومی تاکید کرد و گفت: وقتی که چشم خود را به روی پایتخت بستیم و به توانمندی استان اعتماد کردیم، می توانیم موفق باشیم، باید با قدرت و جسارت به ملت خدمت کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به اینکه امروز به عدالت عمل نکرده ایم، تصریح کرد: تمام پیامبران برای برقراری عدالت مبعوث شدند، نه اینکه در عدالت خواهی و عمل به آن بین قومیت ها اختلاف ایجاد کرد، اجرای عدالت جنس و نژاد و قومیت نمی شناسد.

وی گفت: در زمان جنگ با قدرت بر دشمنان غلبه کردیم، اما امروز جنگ اقتصادی مطرح است و باید کاری کنیم که جوانان از گرسنگی نمیرند و بازنشستگان شرمنده اهل و عیال نباشند و برای رسیدن به این مهم، باید از فعالان اقتصادی حمایت کرد تا بتوانیم در عرصه جنگ اقتصادی در برابر دشمن پیروز شد.

پزشکیان تاکید کرد: جنگ اقتصادی بدتر از جنگ ایران و عراق است و با شعار نمی توان به جنگ اقتصادی رفت، باید ستاد جنگ اقتصادی تشکیل داد و از کارخانه ها و تولیدات داخلی حمایت کرد تا رونق بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ساعت خواب اگه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری زا اجزا میکردید الان نیاز به این نبود

    • بدون نام

      یه ستاد جنگ با اختلاسگران و نجومی بگیران و فرزندان مفتخور مسولین که با پول بیت المال در اروپا و آمریکا حال می کنن راه بندازین ، خودبخود اقتصاد درست میشه

    • حسن

      ای گاش ده درصد نماینده گان مثل دکتر پزشگیان صداقت داشتن هروز دنبال امضا جمع کردن برا استیضاح نبو ند مجلس نمایندگان به این بیکفایتی ندیدیم

    • بدون نام

      سلام آقای پزشکیان مملکت وقانون دست شماست چرا به یکدیگر حواله می کنید پس کاری کنید مردم وجوانان وکارمندان دارند قربانی دروغها ووعده های شما مسئولین می شوند

    • بدون نام

      تازه فهمیده چه خبره....

    • مسئولین!درک مروت داشته باشید

      لازم نکرده دوباره یه اورگان دیگه میخوایین تشکیل بدین فک فامیلاتون دوباره بریزین تو این اورگان

    • بدون نام

      مملکت را نابود کردین بسه دبکگگگگگگه

    • علی

      خیلی طرح خوبی هست خسته نباشید.....

    • بدون نام

      روحانی بروا۲۰ملیون افغانی ومهاجربودجه ومنابع شغل کشورمردم هزینشون میکنیدبااینکه۴۰ملیون بیشترافغانی داریم هیچ عقل سالم انصاف ومنطق وسیاستی ...قبول نمیکنع بودجه بالا۲۰۰سال مملکت هزینشون بش به جای ایران وایرانی بااین بیکاری وفقربی ابی کم بودجگی زیادوخ‌دنمایندگان مجلس گفتن یعنی چی که بیش از۳ملیون افغانی فقط توکارساختمانی اشغال کردن وچندبرابران توشغلهای دیگه بااینکه۱،تا۲نفربیکارداریم ۱۰۰۰برابربدترازترکمن چاه دولت طرح دارمیده که مردان خارجی افغانی که بادختران وزنان ایرانی ازدواج کنن به بچههاشون شناسنامه ایرانی بدن وریش به تیش ایرانی اصیل ۷۰۰۰سال بدن وراحت خریدوفروش زمین وخانه ....کنن وبش فلسطین اشغالی وحتی مثل یه ایرانی کارمندومدیرنماینده مجلس وزیرمعاون جاهای نظامی درجه داری....یعنی چی باپدران خارجی الان بالا۱ملیون بچه افغانی اینجورن توخوابم نمیدیدن اینقدرشانسی الکی بی غیرتی بی عرصگی ایرانی بش ذدترین پاسپورت دنیارودارن

    • مهدی

      خیلی وقته این ستاد را برعلیه مردم برقرار کردید.کلاه برداری دولت و مجلس تمامی ندارد.روزگاری دلار را به شش برابر قیمت واقعی رساندید.دیدید دیگر خریداری نیست.حالا که بنزین مصرف عموم است را به فرمول فریب گران خواهید کرد.یعنی قسمتی از قیمت بنزین میشود سه برابر بهای برق و آب و گاز و و قسمتی میشود قیمت ارزش واقعی دلار و مابقی هم کمبود بودجه دولت.در نتیجه آب و برق و گاز مجانی و فریب مردم و از سوی دیگر قیمت بنزین بین سه تا پنج برابر قیمت کنونی.این شرایط. درآمد پایدار و عمومی برای دولت و مجلس را تامین و فقر و رکود و محرومیت را برای ملت.
      تاکنون چه جنگی را بر علیه ملت به راه نینداخته آید.

    • م ش

      آقای پزشکیان5 سال دیر بفکر افتادید ولی بازم پیشنهاد خوبیه

    • اسفندیار

      تازه از خواب بیدار شدی....

    • amir _lo

      من جوان هستم یعنی قراره از گرسنگی بمیرم

    • شرق

      نمایندگان اگر شجاعت مدرس را داشتند وضع اینگونه نبود باید گوش به حرف بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج