۸۰۲۹۴۲
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

خلیل زاده؛ از ویلچرنشینی تا سه امتیاز تبریز

شجاع خلیل زاده که اردوی آماده سازی پیش فصل را با درد از ناحیه گردن به پایان رساند با وضعیتی عجیب در دیدار مقابل ماشین سازی حاضر شد.

ورزش سه: شجاع خلیل زاده که اردوی آماده سازی پیش فصل را با درد از ناحیه گردن به پایان رساند با وضعیتی عجیب در دیدار مقابل ماشین سازی حاضر شد.

برای وخامت شرایط شجاع خلیل زاده در دیدار مقابل ماشین سازی شاید بد نباشد به توضیحات کادرپزشکی پرسپولیس رجوع شود؛ جایی که میثم علیپور مدعی است این بازیکن به هیچ عنوان نباید کوچک‌ترین ریسکی برای حضور برابر ماشین سازی متحمل می‌شد و با صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ مبنی بر حضورش در تبریز با توجه به دردی که متوجهش بود باید با ویلچر سوار هواپیما می‌شد.

اوضاع در صبح بازی هم چندان مساعد نبود و درد گردن قدیمی در کنار تحریک عصب سیاتیک باعث شده بود او با درد شدیدی از ناحیه گردن تا کمر مواجه شود. موضوعی که کادرپزشکی را بر آن داشت با توجه به اصرارش برای حضور در ترکیب از او تعهد بگیرند که مسوولیت آن برعهده خودش باشد.

شجاع با پیراهن پرسپولیس برابر ماشین سازی در ترکیب اصلی قرار گرفت و ضمن ارائه نمایشی موفقی در فاز دفاعی که با یک دفع توپ نجات بخش و حضوری موثر در خنثی کردن حملات مهاجمان حریف همراه بود، در دقایق پایانی نیز پیش روی خود را تا محوطه جریمه ماشین سازی ادامه داد و با ضربه سر تمام کننده خود سه امتیاز ارزشمند را برای تیم به ارمغان آورد.

بازیکنی که با خصوصیات اخلاقی منحصربفرد خود به یکی از بازیکنان محبوب در بین هم‌تیمی‌هایش تبدیل شده و اکنون خوش طبعی و انرژی مثبت او در کنار جاه‌طلبی‌اش باعث ایجاد روحیه بزرگی در جمع سرخپوشان تبدیل شده است.

خلیل زاده؛ از ویلچرنشینی تا سه امتیاز تبریز

خلیل زاده که با توجه به مازنی بودنش علاقه ویژه‌ای به کشتی دارد و در فصل گذشته در بیشتر تمرینات این تیم ایگور پانادیچ به عنوان حریف او دیده می‌شد، در این فصل به واسطه این مصدومیت تصویری را از این جهت نیز ثبت نکرده تا مشخص شود مصدومیت او به چه اندازه است. با این حال با توجه به کمبود نفرات او همچنان در انتظار فرصتی است تا بتواند طبق نظر کادرپزشکی مداوای لازم برای بهبود مصدومیتش را صورت دهد.

با این حال برانکو ایوانکوویچ که پیش از بازی برابر ماشین سازی با اعتماد ویژه‌اش اعلام کرده بود این بازیکن حتی در صورتی که کنار نیمکت نیز حاضر شود تیم را در تبریز همراهی خواهد کرد، بابت اعتماد ویژه‌ به بازیکنی که کادرپزشکی درخواست ویلچر برای اعزام بی خطر او به تبریز صورت داده بودند، روی ابرها سیر می‌کند و بابت سه امتیازی که این مدافع برای او به ارمغان آورده خوشنود است؛ بازیکنی که حتی در تمرینات نیز سر زدن با توجه به مصدومیتش برای او ممنوع شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیک محمدی

      واقعا دمش گرم ما هوادارهای پرسپولیس به بازیکنان با غیرت وتعصب تیم افتخار میکنیم با این بضاعت تا اینجا سربلند تر از همیشه بوده اند

      پاسخ ها

      • کاربر بی کار

        این نمونه غیرت رو باید با اسطوره! استقلولیها یعنی مجیدی ، اون سالی که دستشون رو گذاشت تو پوست گردو و تیم رو ول کرد و برگشت امارات ،مقایسه کرد .

    • محمد

      ول کن پرسپولیس نمیشین برترینها.. اینقد ازش مینویسین آدم فک میکنه بعد منچستر پرسپولیس اولین تیم دنیاست..شجاع هم رونالدو

    • بدون نام

      عشق است پرفسور کبیر آسیا

    • بدون نام

      خداییش از خیلی از بازیکنای قدیمی هم تعصبش بیشتره دمش گرم شیرمادرش حلالش

    • بدون نام

      پسر شجاع پرسپولیس...تا کور شود هر آنکه نتواند دید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج