۸۰۲۹۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: یونایتد به اندازه کافی سگ دیوانه ندارد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، پس از تساوی ۲-۲ تیمش مقابل ساوتهمپتون، هافبک های تیمش را مورد انتقاد قرار داد.

ورزش سه: شاگردان مورینیو در دیدار امشب در خانه ساوتهمپتون در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی با دو گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه، روملو لوکاکو و آندر هررا، دو بار دروازه حریف را باز کردند تا شیاطین سرخ از این دیدار خارج از خانه، یک امتیاز کسب کنند.

در این دیدار منچستریونایتد با آرایش ۲-۵-۳ به میدان رفت؛ در حالی که اسکات مک تومینای و نمانیا ماتیچ در خط دفاعی به میدان رفتند و پل پوگبا و آندره هررا هم در کنار مروان فلینی، در مرکز خط میانی جای داشتند.

به جز دقایق کوتاهی در نیمه اول، خط میانی منچستریونایتد نمایش خوبی نداشت؛ به ویژه پوگبا که در طول ۹۰ دقیقه، ۲۵ بار توپ از دست داد.

مورینیو در پایان بازی گفت:" ما در میانه زمین، توپ های زیادی از دست دادیم، توپ های زیادی در فاز انتقال به یک سوم حریف، از دست دادیم و در این شرایط، دشوار است که بتوانید از تداوم لازم در حمله برخوردار باشید.

ما در ۲۰-۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول، خیلی خوب کار کردیم. ما با انتقال توپ، با انتخاب درست در پاس ها، با سرعت دادن به بازی، بازیکنان هجومی را به هم وصل کردیم اما در نیمه دوم، آن دینامیک را از دست دادیم.

مورینیو: یونایتد به اندازه کافی سگ دیوانه ندارد

بازیکنان نمی فهمند که سادگی، نبوغ است. آنها دنبال پیچیده بازی کردن هستند. اما روحیه و جنگندگی خوبی در تیم هست؛ الگوی فوق العاده ای از بازیکنانی که تا آخرین حد می جنگند. به عنوان الگوی های مثبت می توانم از مارکوس راشفورد، فیل جونز و خیلی از بازیکنان دیگر که احترام شان را به این پیراهن نشان می دهند، نام ببرم.

گل دوم آنها روی یک ضربه آزاد مستقیم بود و گل اول به خاطر این به ثمر رسید که ما به اندازه کافی توپ را پرس نکردیم؛ کاری که گاهی اشتباه انجام می دهیم. سیستمی که بازی می کنیم، اهمیتی ندارد. انتخاب آن باید براساس ویژگی های بازیکنان باشد.

امیدوارم بقیه حرف من را متوجه شوند. ما سگ های دیوانه زیادی نداریم که همیشه توپ را گاز بزنند. اسکات و ماتیچ به عنوان دو هافبک، خیلی خوب بودند و فیل جونز این گروه سه نفره را طوری هدایت کرد که ما کاملا کنترل اوضاع را در دست داشتیم.

آنچه ما در این بازی نیاز داشتیم، سادگی در خط میانی بود. با از دست دادن توپ های زیاد در خط میانی، ما دینامیکی که معمولا به زدن گل منجر می شود را از دست دادیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج