جاباما
۸۰۳۰۲۶
۷ نظر
۵۰۵۷
۷ نظر
۵۰۵۷
پ

مدل دیوار آینه ای؛ ترفندی که هیچ وقت کهنه نمی‌شود!

معمولا در دکوراسیون و طراحی داخلی راه‌های مختلفی برای استفاده از آینه‌ها وجود دارد. شاید تصور همه این باشد که یک آینه با مدلی خاص و جذاب را بر روی دیوار نصب کرده و همه چیز تمام می‌شود.

وب‌سایت چیدانه - گلنار صفدریان: معمولا در دکوراسیون و طراحی داخلی راه های مختلفی برای استفاده از آینه ها وجود دارد. شاید تصور همه این باشد که یک آینه با مدلی خاص و جذاب را بر روی دیوار نصب کرده و همه چیز تمام می شود. اما ایده هایی که در این مطلب برایتان انتخاب کردم چیزی غیر از این موارد را به شما نشان می دهد. اگر دیواری سلب و خالی دارید و نمی دانید که چطور آن را تزیین نمایید، اگر فضای کوچکی دارید و نمی دانید چطور آن را بزرگ تر کنید و بسیاری اگرهای دیگر، همه جوابی مشترک دارند و آن هم دیوار آینه ای است.

دیوار آینه ای پشت مبلمان نشیمن

مدل دیوار آینه ای؛ ترفندی که هیچ وقت کهنه نمی‌شود!

در این آپارتمان، دیوار آینه ای دقیقا پشت مبلمان قرار رفته و باعث شده با بازتاب دیوار روبه رویی نور تابیده از تنها پنجره فضا را روشن تر و بسیار دلبازتر نشان می دهد. اگر به تصویر دقت نمایید می توانید به خوبی ببینید که آینه ها کل دیوار را پوشانده و به نوعی خود مانند یک دیوار عمل می کنند.

دیوار آینه ای به شکل کاشی حمام

مدل دیوار آینه ای؛ ترفندی که هیچ وقت کهنه نمی‌شود!

دیوار پشت سینک روشویی در این حمام با کاشی های آینه پوشانده شده است. آن ها نه تنها انعکاس نور خوبی را ارائه می دهند، بلکه به فضای جمع و جور حمام نیز احساس بزرگ تری می دهند. با این ایده به نظر می رسد که روشویی به صورتی معلق در فضا قرار گرفته است. برای کارآیی بیش تر، کاشی های آینه مانند گزینه خوبی هستند، زیرا نصب راحت تری داشهه و در صورت ضربه خوردن و شکستن آسان تر جایگزین می شوند.

عناصر دیگر را وارد کنید

مدل دیوار آینه ای؛ ترفندی که هیچ وقت کهنه نمی‌شود!

قرار دادن آینه های بلند پست سینک روشویی دو کاربرد مختلف ارائه می دهد، مورد اول این که نیاز به آینه در کنار روشویی را بر طرف می کند و مورد دوم جنبه دکوراتیو و تزیینی در فضا به وجود می آورد. با انتخاب اندازه های از کف تا سقف، طراحان این فضا را تقریبا به یک اثر هنری تبدیل کرده اند. روشویی سنگ مرمر و شلف چوبی ترکیب کاملی را به وجود آورده اند.

ایجاد فضای خاص

مدل دیوار آینه ای؛ ترفندی که هیچ وقت کهنه نمی‌شود!

اگر به تصویر بالا دقت نمایید به خوبی می بینید که یک آینه بزرگ بالای شومینه قرار دارد، دیوار کناری نیز با یک آینه بزرگ دیزاین شده است. این کار به ایجاد یک فضای پر زرق و برق کمک می کند. در این جا فرورفتگی دیوار به راحتی با آینه دیواری پوشیده شده با یک میز کنسول و یک آبازور کریستال بسیار شاخص و خاص شده است.

تفکیک کردن فضاها با دیوار آینه ای

مدل دیوار آینه ای؛ ترفندی که هیچ وقت کهنه نمی‌شود!

گاهی اوقات نیاز داریم که دو یا چند فضا را به وسیله پارتیشن ها و جداکننده ها از یکدیگر تفکیک کنیم، اما در عین حال باید به مواردی مانند بسته و تاریک شدن فضا نیز توجه داشته باشیم. در تصویر بالا نشیمنی را مشاهده می کنیم با یک دیوار از آشپزخانه جدا شده اما طراحان به وسیله آینه های بزرگ انعکاس خوبی را به وجود آوردند. زمانی که شما به چنین دیوار آینه ای نگاه می کنید فضای بسیار بزرگ و دلبازی را پیش روی خود خواهید دید.

آشپزخانه خود را روشن کنید

مدل دیوار آینه ای؛ ترفندی که هیچ وقت کهنه نمی‌شود!

همیشه برای پوشاندن فضای بین کابینت ها به دنبال دیوارپوش بین کابینتی می گردیم. اما گزینه دیگری مانند آینه ها نیز وجود دارد. آینه ها با چنین اجرایی، علاوه بر انعکاس نور و روشنایی، فضایی مدرن تر و امروزی تر به وجود می آورند. همان طور که در تصویر دوم نیز مشاهده می کنید همین اتفاق می تواند در آشپزخانه های کوچک افتاده و مشکل دلگیر بودن آن ها را حل نماید.

مدل دیوار آینه ای؛ ترفندی که هیچ وقت کهنه نمی‌شود!

همین ترفند به طور مشابه در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی نیز اعمال می شود. اگر به دنبال رسیدن به یک دکوراسیون خاص در حمام تان می گردید این ایده را نیز در نظر داشته باشید. البته ممکن است بعضی از افراد با تمیز کردن این حجم از آینه با مشکل روبه رو بشوند اما شاید واقعا ارزشش را دارد.

مدل دیوار آینه ای؛ ترفندی که هیچ وقت کهنه نمی‌شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیان

      توی عکس اول آیینه کجاست? من نتونستم تشخیص بدم

      پاسخ ها

      • الی

        پشت مبل آینه هست و چیزی که میبینیم انعکاس فضای روبروی مبل، در پشت سرشه.این مدل آینه بندی فضارو خیلی بزرگتر نشون میده

      • ایلیا

        سمت راست عکس
        دیواری که روشویی نصبِ

      • کیمیا

        منم همینطور

      • ایلیا

        منم پیدا نکردم

      • بدون نام

        سمت چپ عکس،رو دیوار

    • ایلیا

      فک کردم عکس حمام رو میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج