۸۰۳۱۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرزبان: قطبی در فولاد موفق می‌شود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: اگر چه ما سعی کردیم شرایط را تغییر بدهیم ولی امتیازاتی که گرفتیم مشکلات ما را حل نکرده است.

خبرگزاری فارس: علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص اینکه آیا خیالش بابت تیمش راحت شده است یا خیر،گفت:اصلاً خیال ما راحت نیست چون هنگامی که به نفت آمدم این تیم مشکلات زیادی داشت. فکری چند بازیکن با تفکرات خودش جذب کرده بود و بعد از آن ویسی چند نفر را جذب کرد.

مشکلات مدیریتی زیادی وجود داشت ولی ما اتحاد روحی و روانی را بین بازیکنان و هواداران ایجاد کردیم و نتایج خوبی هم گرفتیم.البته مشکلات هنوز وجود دارد و معتقدم امتیازاتی که گرفتیم مشکلات ما را حل نکرده است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص مشکلات مالی تیمش، گفت: به بازیکنان ما فقط ۲۰ درصد پول داده‌اند. ابتدا باید به بازیکنانمان پول بدهند ضمن آنکه ما بازیکنان جدید هم می‌خواهیم، کار فوق‌العاده سخت است. واقعیت این است که در فوتبال حرفه‌ای کار حرفه‌ای هم باید پیش برود و متأسفانه عدم برنامه‌ریزی حرفه‌ای فوتبال ما را به قهقرا برده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در نیم‌فصل امیدوار است تیمش را تقویت کند، گفت: با این شرایط خیر. چون اگر بخواهیم بازیکن بگیریم باید به او پیش‌پرداخت بدهیم ولی از این طرف بازیکنان خودمان در اولویت دریافت پول هستند طبیعتاً اگر به بازیکنان جدید پول بدهیم بازیکنان خودمان که نیم فصل زحمت کشیده‌اند حقشان ضایع خواهد شد.

مرزبان در خصوص خداحافظی سیدجلال حسینی گفت: من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم او همیشه سرافراز باشد. به نظر من باید از او برجسته‌تر تقدیر می‌شد. حسینی کاپیتان بزرگی بود و برایش در پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌شد حسینی در تیم ملی باز هم بازی کند، گفت: در هر صورت باید به تفکرات کی‌روش احترام گذاشت ولی او و فدراسیون در این زمینه آماتور عمل کردند.

مرزبان در خصوص بازگشت افشین قطبی به ایران، گفت: زمانی که او به پرسپولیس و ایران آمد یک قهرمانی با عشق و پرتنش را تجربه کرد. من و استیلی تیم آن زمان را ساماندهی کردیم و در نهایت پرسپولیس قهرمان شد. سال بعد برای ما سال شکست بود که البته اینها طبیعی است چون مربیان خوب معمولاً اخراج می‌شوند. قطبی زمانی که به ایران آمد تجربه سرمربی‌گری نداشت ولی الان مدتی است که به عنوان سرمربی کار می‌کند. حالا هم امیدوارم او در فولاد خوزستان موفق شود.

وی در خصوص اینکه آیا معتقد است قطبی تأثیری در قهرمانی آن سال پرسپولیس نداشت، گفت: این مسائل چندان پیچیده نیست و باید از لحاظ روانشناسی اجتماعی همه چیز را بررسی کرد. اتفاقاً‌ من معتقدم نقش قطبی در قهرمانی آن سال کم نبود و او نقش پررنگی داشت. باز هم تأکید می‌کنم بهترین مربیان هم اخراج می‌شوند ونگر، آنچلوتی، گواردیولا و مورینیو هم اخراج شده‌اند. اگر مربی اخراج نشود نمی‌تواند تجربیات خوبی کسب کند.

مرزبان ادامه داد: من امیدوارم قطبی موفق شود چون خوزستان الان شرایط خوبی ندارد. استقلال خوزستان، نفت آبادان و تیم ما از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارند و فولاد بهترین منابع مالی و مهره‌ها را دارد. البته قابل پیش‌بینی بود که این تیم دچار مشکل می‌شود ولی من برای افشین قطبی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در خصوص اینکه مردم در مسجد سلیمان به این تیم کمک می‌کنند یا خیر گفت: آنها می‌دانند ما چه مشکلاتی داریم و حتی بعضاً در اعزام سفرها هم با چالش‌هایی مواجه هستیم.بازیکنی داریم که بچه دارد ولی فقط ۲۰ درصد پول گرفته است یک بازیکن در طول فصل ۲۵ درصد قراردادش را به زندگی خصوصی‌اش اختصاص می‌دهد. ما باید کاری کنیم که به بازیکنان پول برسد.هواداران هم در جریان این مشکلات هستند ولی آنهایی که نمی‌دانند باید متوجه شوند که از درون مشکلات داریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پایان گفت:ما روزهای سختی در پیش داریم و باید بالاتر از دو تیم دیگر قرار بگیریم، از همه هواداران که حتی با ما به رشت آمدند تشکر می‌کنم و امیدوارم در کنار تیم ما باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج