۸۰۳۲۸۱
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

یوسفیان ملأ: اعدام زنجانی شاید لازم‌الاجرا شود

عزت‌الله یوسفیان ملأ نماینده آمل و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی،‌ گفت: اگر بابک زنجانی وجوهی را که بدهکار است به بیت‌المال بازنگرداند، حکم اعدام او لازم‌الاجرا و قطعی است.

اعتماد آنلاین: عزت‌الله یوسفیان ملأ نماینده آمل و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی،‌ گفت: اگر بابک زنجانی وجوهی را که بدهکار است به بیت‌المال بازنگرداند، حکم اعدام او لازم‌الاجرا و قطعی است.

او تأکید کرد: محاکم قضایی که رأی درستی داده‌اند هنوز ناامید نشده‌اند و فکر می‌کنند که هنوز بابک زنجانی می‌تواند آن‌ها را هدایت کند تا پول‌ها برگردد اما اگر روزی محاکم قضایی به این نتیجه برسند که آن وجوه دیگر برنمی‌گردد و راهی نیست حکم را اجرا می‌کنند.

این نماینده مجلس درباره احتمال ارائه تخفیف در پرونده بابک زنجانی، گفت: اگر بابک زنجانی وجوه را برگرداند موجب تخفیف حکمش می‌شود؛ چون در قانون آمده اگر مجرم به نحوی اقدام کند تا حق‌وحقوق اشخاص و افراد داده شود یا منجر به این شود که جرم کشف و افراد مجرم تحت تعقیب قرار بگیرند، در حکمش تخفیف داده می‌شود. در این صورت پرونده بابک زنجانی را می‌توانند به دادگاه برگردانند و دادگاه به او تخفیف بدهد. برای مثال حکم او را به حبس ابد یا ۱۵ سال و یا ۱۰ سال حبس تغییر دهند اما این موضوع بستگی به اقدام بابک زنجانی دارد.

یوسفیان‌ملا گفت: هنوز زمانی که به بابک زنجانی برای برگرداندن اموال داده‌شده، منقضی نشده است اما هر وقت محاکم به این نتیجه برسند که زمان شرط منقضی شده حتماً حکم اجرا می‌شود.

او ادامه داد: پرونده بابک زنجانی در اجرای احکام است و منتظر اقداماتی از جانب او هستند و هر زمان ممکن است که حکم اجرا شود. بابک زنجانی آدرس‌هایی می‌دهد اما به نتیجه نمی‌رسد و در برخی مواقع به پول نزدیک می‌شوند. به‌هرحال یکسری اتفاقات افتاده است و همکاری‌هایی انجام شده که به نتیجه نرسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی اگر سلطان سکه ها و دلارها را پس می داد حکمش عوض شده بود

      پاسخ ها

      • تیبا۹۶سفید

        زنجانی شاگرد است اصل کاری را اگر میتوانید اعدام کنید.
        الان زنجانی شاگرد است فردا کس دیگر مشکل را از ریشه بخشکانید با هرس کردن این درخت قوی تر میشود.

    • هم وطن

      خیلی از مدیران ارشد که پشت پرده هستند از اعدام بابک زنجانی سود میبرند و برای اون روز لحظه شماری میکنند همه میدونن که بابک زنجانی یه مهره سوخته است.

    • صالحی

      شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
      اخه بابک زنجانی بیچاره جز مترسک چیزه دیگه ای هست که بدونه پولا کجاست اگه واقعا راست میگید پشت صحنه ها رو معرفی کنین کسایی که از اون پولا دارن استفاده میکنن حالام مردمه بیچاره رو دنباله نخود سیاه میفرستن

    • کیوان

      ده سال چرا اعدام نمیشه

    • بدون نام

      والا ما راضی نیستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج