۸۰۳۳۷۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

نیمکت‌نشینی حسینی از هزار دقیقه گذشت

بیش از هزار دقیقه دوری از ترکیب استقلال برای دروازه بانی که ادعای فیکس بودن داشت، می‌تواند سرمنشا تصمیم‌های تازه باشد. شاید این بار سید حسین پیشنهاد رسیده از اصفهان را جدی‌تر بگیرد.

ایران ورزشی: همه نگاه ها درنقل وانتقالات نیم فصل به سرنوشت الحاجی گرو و مارکوس نویمایراست. خارجی هایی که عملکرد بسیارضعیفی دراستقلال داشته اند اما نباید فراموش کرد که مهم ترین اتفاقات جایی رخ خواهد داد که همه ازآن غافلند. سیدحسین حسینی که قول بازی های بیشتری درلیگ هجدهم گرفته بود حالا بیش ازهزاردقیقه از ترکیب استقلال دور مانده و هیچ بعید نیست که او این بار به پیشنهاد رسیده از اصفهان پاسخ مثبت دهد و حتی برای نیم فصل هم که شده خودش را از نیمکت نشینی های پی درپی دراستقلال خلاص کند.

آیا سیدحسین حسینی چراغ سبز ذوب آهن را جدی می‌گیرد و نیم فصل از استقلال جدا می‌شود؟ شاید اگر این بار از دروازه بان استقلال درباره جدایی بپرسید جملات دیگری را به زبان بیاورد. درست برخلاف ابتدای لیگ جدهم که قرص و محکم وقتی درباره جدایی اش از استقلال و پیوستن به سپاهان سوال می‌شد می‌گفت:« می‌خواهم بمانم.»

سید حسین آن روزها از مسئولان نقل وانتقالات سابق استقلال قول گرفته بود درفصل هجدهم شماره یک تیمش باشد و پیوسته درترکیب اصلی قرار بگیرد.

قول هایی هم به او داده شده بود وحتی شفر نیز درجریان ریزقول وقرارهای شفایی حسینی با سران سابق باشگاه استقلال قرار داشت و سرمربی آبی ها نیز تلویحا به این موضوع که درفصل هجدهم بیشتر از حسینی استفاده می‌کند، مهرتایید زده بود

نیمکت‌نشینی حسینی از هزار دقیقه گذشت

اما مصدومیتی که گریبان دروازه بان استقلال را گرفت سبب شد او خیلی زود از آرزویش دور بماند وهفته ها نیمکت نشینی را تجربه کند. حسینی شاید می‌دانست که اگر لیگ را با نیمکت نشینی شروع کند آنگاه با وجود مهدی رحمتی سیری ناپذیر دیگربازگشتش به قفس توری استقلال سخت و دشوار خواهد شد

اما آقای کلین شیت فکر مصدومیت ناخواسته را نکرده بود که چه طوربرآمالش مهرباطل خواهد زد. ازنگاه بیرونی هم این تصویروجود داشت که رحمتی درفصل هجدهم نیمکت نشین حسینی خواهد شد و همه شواهد برجا مانده از کنش ها و واکنش های فصل هفدهم نیز دلالت برحضورسیدحسین حسینی درترکیب اصلی داشت، اما مصدومیت و البته آمادگی مهدی رحمتی درهمان روزهای آغازین لیگ همه معادلات و پیش بینی ها را برهم زد.

تنش هایی که بعد ازهفته ها دروازه بانی مهدی رحمتی از سوی حسین حسینی به پا شد نیزنشان می‌داد او هرگزنیمکت نشینی را برنمی‌تابد. اول بار حسینی درجریان بازی با پارس جم حاضربه تمرین کنار مهدی رحمتی نشد و دفعه بعد درشهرآورد بزرگ پایتخت همین کاررا تکرار کرد تا ناراحتی عمیق خود را ازشرایط موجود به همگان اعلام کند.

حسینی بی هیچ دلیل موجهی نیمکت نشینی را برنمی‌تابید و حتی با شفربرسربازگشت به ترکیب اصلی نیز مجادلاتی داشت تا شاید به آنچه می‌خواهد برسد و رحمتی را نیمکت نشین خود ببیند. رفتارشفر درمواجهه با سید حسین اما بسیارتند و خصمانه بود.

سرمربی استقلال بی آنکه توجهی به آتیه این دروازه بان داشته باشد، حسینی را بعد از اولین اعتراض دوباره به نیمکت ذخیره ها چسباند تا اینکه سرانجام دربازی لیگ مقابل سایپا دروازه های اقبال به روی او باز شد و حسینی پس از هفته های متمادی نیمکت نشینی رنگ دروازه را دید!

نیمکت‌نشینی حسینی از هزار دقیقه گذشت

آن بازی با پیروزی استقلال همراه شد و سیدحسین حسینی با سوپرواکنش خود درواپسین ثانیه ها استقلال را به نوعی نجات داد تا شفر بهانه ای برای بازگرداندنش به نیمکت نداشته باشد. همین گونه هم شد. سرمربی آلمانی استقلال که تنیه را برای حسینی کافی می‌دید دربازی فوق حساس تیمش مقابل سپاهان دوباره نام سیدحسین حسینی را به عنوان شماره یک تیمش نوشت.

حسینی به قفس توری استقلال رفت اما درنهایت مغلوب ضربه سراستنلی کی‌روش شد و بازنده آن میدان را ترک کرد. سرمربی استقلال اما به جهت آنکه متهم به تقابل با حسینی نشود دربازی یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل سایپا بازهم حسینی را برگزید. آن بازی حساسیت های خاصی داشت و دو تیم درشرایطی که به تساوی۲-۲رضایت داده بودند به رقابت پراسترس پنالتی ها رفتند که درنهایت بازهم استقلال بازنده میدان را ترک کرد.

پس از آن باخت که استقلال یک جام را ازدست داد شفر دیگر به‌ سیدحسین حسینی میدان نداد تا شمار بازی های این دروازه بان در۱۲ بازی که استقلال در لیگ پشت سرگذاشته از عدد ۲ تجاوز نکند ویک بازی هم درجام حذفی مقابل نامش ثبت شود. استقلال تا انتهای لیگ دو بازی دیگر پیش رو دارد ودرمجموع بازی هایش درلیگ و جام حذفی ۱۵بازی را سپری کرده که سهم حسینی ۳بازی و به عبارتی دیگر ۲۷۰ دقیقه بوده است.

درواقع شفر از۱۳۵۰دقیقه بازی های که استقلال در لیگ گذرانده بیش از ۱۰۰۰دقیقه حسینی را نیمکت نشین کرده است و بعید است که با آمادگی مهدی رحمتی سهم بازی کردن های سیدحسین تا پایان لیگ در استقلال قابل توجه باشد.

حسینی با رقیبی مواجه است که کوله باری از تجربه را با خود دارد و با اینکه آمادگی روزهای اوج را ندارد اما همین سطح از آمادگی نیز برای تداومش درچارچوب دروازه استقلال کفایت کرده است. این رقیب خستگی ناپذیر پیش می رود و از سویی کاملا مشهود است که شفر گرایش بیشتری به رحمتی دارد ودرشرایط برابراین دروازه بان را به سید حسین ترجیح می‌دهد وچندان تمایل ندارد که حسینی را در هربازی درقفس توری تیمش قراردهد.

نگاه شفر به رحمتی یک نگاه کاملا اعتماد گونه است اما درمواجهه با سیدحسین هرگزچنین نیست وهمواره با تردید به این دروازه بان می‌‌نگرد؛ دروازه بانی با استعداد و پرانگیزه که حالا با نزدیک شدن به نقل وانتقالات نیم فصل مشتریانی خواهد داشت و ازهمین حالا زمزمه پیغام های ذوب آهن به گوش می‌رسد.

تیمش که علیرضا منصوریان را روی نیمکت خود دارد و شاید چندان بی میل نباشد که پس از سال ها تکیه به رشید مظاهری درچارچوب دروازه اش تحولی ایجاد کند. شاید این بار سید حسین که ابتدای فصل می‌توانست به سپاهان ملحق شود، پیشنهاد ذوب آهن را جدی بگیرد. حتی جدی تر از ابتدای فصل.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن مهربان ازرشت,

      شماهم تاجایی که ممکنه,برای اختلاف بین سرمربی ,استقلال ودودرواره بان این تیم دامن بزنید,,خدایی اگرهمچین رغابتی بین دودروازه بان پرسپولیس وجودداشت درچنین موقعیتی این چنین حسینی جوان را تحریک میکردید,؟اگراختلافی بین این دودروازه بان وسر مربی استقلال بوجودبیایدشماازاین رخ دادچی لذتی می برید؟ایابرای پیش رفت تیم پرسپولیس لازم است شماچنین حرفهای تفرقه اندازیانه ای رابیان کنید؟,اقایان امسال رغیب سرسخت شمابرای قهرمانی تیم سپاهانه, تضعیف تیم استقلال مشکل تیم تان راحل نمیکند,,درضمن بنده بعنوان یک معلم بازنشسته ویک انسان ایرانی ازشماخواهش میکنم تلاش کنیدبین هواداران دوتیم محبوب وپرطرف داراین کشورکه سرمایه ملی کشورهستند,وحدت ایجادکنید,,برای تقویت تیم پرسپولیس هرکاری درتوان داریدانجام دهید,اماسعی نکنید,باهروسیله ای که شده تیم استقلال را ضعیف کنید, این تحلیل شمافقط تیم محبوب استقلال راضعیف نمیکند,,این نوشته هامیتواندباسرنوشت یک جوان بازی کندومسیرزندگیش راتغییردهد,,تلاش کنیدبین طرف داران دوتیم دوستی ایجادکنید,,سعی تون این باشه که مردم فوتبال دوست ازاین ورزش لذت ببرند,نه زمان بازی این دوتیم دچاراسترس شوند,ممنون ازشما,,خیلی ببخشید,,

    • م

      بگذره‌.مگه مهمه ؟ رینا نیمکت نشین نویر بوده .شزنی نیمکت نشین بدون بوده.اخرش چیشد؟هیچی .با رفتار حرفه ای و تمرین به جایگاهشون رسیدن. لطفا این متنا و تیترهارو نذارین. خداهزاران بار لعنت کنه کسی که تیتر مغرضانه میذاره

    • بدون نام

      نادان چهاربازی پیش بازی کرده بود

    • هاوی

      خدا لعنت کنه هرچی خبرنگار پول پرستو که تا سرورشون می خواد ارامش بگیره جو خراب میکنن حاشیه درست میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خبرنگاران بعضی هاشون بی شرف هستند

    • #ایل_بزرگ_بختیاری_خوزستان_استقلال_دو_ستاره⭐⭐

      الهی دعای همه هوادارا استقلال رو بشنووووو الهی این خبرنگار که این مطلب رو نوشته خیر نبینه که همینجور الکی الکی داره با سرنوشت یک بازیکن بازی میکنه و نیتش فقط انداختن تخم حاشیه تو استقلاله ، الهی که همچین خبرنهارانی که اینگونه مغرضانه و از قصد مطلب میزنن رو به خاک سیاه بنشون ، آمین

    • بدون نام

      لنگیای بدبخت سرتون تو کار خودتون باشه چشمتون کور

    • بدون نام

      نویسنده این مطلب یک انسان بی شرف هست

    • بدون نام

      نویسنده این مطلب
      دزدبی همه چیزه
      خداجزاااشوبده
      ازبنده خداکاری برنمیاد

    • بدون نام

      لعنت براین نویسنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج